quote:
Ingrid is een flapuit. Ze streek meteen na binnenkomst al mensen tegen de haren in. Ik vraag me af of ze werkelijk zo dom is als ze zich voordoet. Zij is ook een van de weinigen die mensen durft aan te spreken. En ze laat zeker niet over zich heen lopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:48 schreef trollie67 het volgende:
[..]
![]()
![]()
,mja sorrie..ieder heeft zijn/haar eigen gevoel voor humor..ze vergelijken mijn manlief alltijd met andre,en ik ben daar niet blij mee
ingrid is iets,wat ik ook hoor van mijn duitse kennissen..wat misschien komisch is door de domheid...
Het varken moet eerst gekeurd worden door BB. Geen idee hoe ze dat gaan doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:59 schreef akveor het volgende:
Dit is toch niet serieus wel? Die twee vlammetjes. Ze laten de bewoners toch niet echt eten van dat varken? Lijkt me levensgevaarlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeg maar naif dom,met een vleugje kinderachtige eerlijkheid..en ze was toch niet echt duits??een 25jarige in suikerspinrokjes die om tschokjolade zeurt is een mooi slachtoffer voor al die suikerooms..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Ingrid is een flapuit. Ze streek meteen na binnenkomst al mensen tegen de haren in. Ik vraag me af of ze werkelijk zo dom is als ze zich voordoet. Zij is ook een van de weinigen die mensen durft aan te spreken. En ze laat zeker niet over zich heen lopen.
ik ook niet...waarschijnlijk is dit alleen een opdracht..want een niet goed doorgebakken varken met deze temperaturen levert een aardige ziekte op..ze krijgen waarschijnlijk weer kant en klaar haxen..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het varken moet eerst gekeurd worden door BB. Geen idee hoe ze dat gaan doen.
Maar ik zou er echt niet van eten.
Dat kan je zien als de zg Bienen van Cosimo. Maar dan wel leuk uitgevoerd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:04 schreef trollie67 het volgende:
[..]
zeg maar naif dom,met een vleugje kinderachtige eerlijkheid..en ze was toch niet echt duits??een 25jarige in suikerspinrokjes die om tschokjolade zeurt is een mooi slachtoffer voor al die suikerooms..
zo is dat..en wij zijn uiteraard ook verwennt...na zo veel episodes bb heb ik het gevoel dat wij ons eigen leven proberen op te vullen met bb..dat heb ik al na bb 5 opgegeven..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat kan je zien als de zg Bienen van Cosimo. Maar dan wel leuk uitgevoerd.
Ja, waarom zou die niet mogen slapen? Die moet Tegengas vannacht vermaken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:45 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat Schjordan gewoon mag slapen. Ik vraag me echt af wat die blonde del daar doet.
Ik wacht op het keuren van het varken.![]()
LOL, maar ze komt toch niet om te slapen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:56 schreef akveor het volgende:
Ja, waarom zou die niet mogen slapen? Die moet Tegengas vannacht vermaken.
Ze is immers geen kandidaat meer dus hoe zou BB d'r moeten bestraffen?
Gewoon op laten etenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:59 schreef akveor het volgende:
Dit is toch niet serieus wel? Die twee vlammetjes. Ze laten de bewoners toch niet echt eten van dat varken? Lijkt me levensgevaarlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:23 schreef akveor het volgende:
Zonder er ff een thermometer oid in te steken? Pfff.
In ieder geval flut mesje en flut vorkje... ach het zijn maar details. <zucht>
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oww in dat geval:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:01 schreef Darklight het volgende:
Ze hebben vanavond dus een feestje? Die zal wel om 23u al afgelopen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |