abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100556836
Zijn er nog Fok!kers die dit jaar op de campercamping staan? Of oude rotten die er al vaker gestaan hebben?

Ik heb er nu al 2 jaar niet meer gestaan en vroeg me af of het nu waar is dat je maar 1 tentje naast de camper mag zetten.. hoe ging dat vorig jaar? Weet iemand dat misschien? Of deden ze er vorig jaar totaal niet moeilijk over als je bijvoorbeeld 2 tenten had staan?
pi_100557349
Oh wacht. Ik dacht dat het op de LL website stond. Heb ergens gezien hoe het zat...
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_100557436
Dit dus:

quote:
Op je standplaats mag je neerzetten:
• 1 camper/caravan + 1 (voor)tent op max. 30 m2
• 2 motoren + 1 tent OF 2 tenten + 1 motor op max. 30m2
pi_100575109
Dat las ik dus ook, maar die regels zijn volgens mij niet gewijzigd :) nu vroeg ik me af of het personeel daar echt zo moeilijk over doet als je 2 tentjes hebt staan :)
pi_100576673
• 2 tenten + 1 motor op max. 30m2

????????

Wat is hier de gedachte achter :?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_100586944
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:12 schreef zalkc het volgende:
• 2 tenten + 1 motor op max. 30m2

????????

Wat is hier de gedachte achter :?
Dan ben je sneller bij je motor als je bezopen over de camping wilt racen.
pi_100588440
Sta dit jaar voor de vierde keer op de camper-camping en dat bevalt me echt prima. Geen gesjouw met je spullen, geen uren wachten voor de ingang, lekker met een biertje in de hand wachten tot je aan de beurt bent, uitstappen voor je polsbandje en vervolgens wordt je naar je plaats gedirigeerd!!

Tentje meer of minder heb ik nog nooit iemand moeilijk over horen doen. Je hebt betaald voor een plek en er wordt absoluut niet op gecontroleerd wat je op die plek uitspookt. Zie het probleem ook niet echt: één grote tent plaatsen of twee of drie kleinere... Vorig jaar stond achter ons een groep met alleen maar kleine tentjes (stuk of zes) op twee camperplaatsen. Weet ook niet hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen....
pi_100589877
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 09:56 schreef Bitey het volgende:
Vorig jaar stond achter ons een groep met alleen maar kleine tentjes (stuk of zes) op twee camperplaatsen. Weet ook niet hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen....
Dat mag gewoon, voordeel is dan dat je je auto kan lossen bij je plek en dan op de daarvoor bestemde parkeerterrein kan zetten, gasten tegenover ons deden dat ook.

Ik ga dit jaar niet wegens de geboorte van m'n zoon, maar stond de afgelopen jaren ook op het camperveld en dat bevalt me prima, maandag spullen in de caravan gooien, aankoppelen en wegwezen.
pi_100597524
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 08:44 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Dan ben je sneller bij je motor als je bezopen over de camping wilt racen.
Ik vroeg me meer af hoe vaak het nu voorkomt dat iemand er met 1 moter en 2 tenten er gaat staan. Gaat de moter dan in de tweede tent?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_100610177
Thnx voor de antwoorden! Ik heb 2 kaarten gekocht voor de zekerheid dus het gaat wel goedkomen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')