Waarom ik zo laag dan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:34 schreef Etsu het volgende:
Dastan
Etsu
Ezell
Flitskikker
Heroinjunk
Joosterd
jordyqwerty
Kaasrol
Klinkerbotsing
koekjestrommel1
Kutstudent
motorbloempje
Rellende_Rotscholier
ViaRegnum2
yosander
5 toegevoegd dan maar
Het alfabet is moeilijk, geeft niet..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom ik zo laag dan.
Omdat je pas heel laat kwam.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom ik zo laag dan.
Oh, alfabetje.
Nevermind.
Flikker maar op als er niets beters dan dit uit gaat komen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het alfabet is moeilijk, geeft niet..
Doe je dat niet doorgaans in een groepje?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik dacht dat je ging bamkwakken
Checken of er gegadigden warenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Doe je dat niet doorgaans in een groepje?
O, aha. Nee, geen andere jongen of man in huis.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Checken of er gegadigden waren
Zeker.quote:
Ja, want ze hebben allebei ogen!!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zeker.
Ik moet btw even commenten op Sanders foto van de eerste pagina. Die wijven zijn allebei ordinair.
Niet haten op m'n Italianenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zeker.
Ik moet btw even commenten op Sanders foto van de eerste pagina. Die wijven zijn allebei ordinair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |