Neenee, iedereen is juist welkom. En het kan over vanalles en nog wat gaan, dus waar wil je het over hebben?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:29 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik zie in de OP dat dit een besloten kliekje is. Sorry voor de verstoring.
Ik ben niet op vakantie gegaan. En ik ga ook niet meer echt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:31 schreef Driepink het volgende:
Waar is iedereen heen gegaan dan op vakantie?
Arme jongenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:33 schreef Saisai het volgende:
mooi. ik wilde namelijk zielig doen dat we vandaag te horen hebben gekregen dat mn vriend een hernia heeft en ik verdrietig ben voor hem.
nee, daarmee verergert het juistquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:35 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Arme jongenNu moet hij zeker bedrust houden
Omdat het pure bagger wasquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:35 schreef MisterChirrel het volgende:
Arme Sai.
Wel verdulleme mijn vele uren werk zijn niet in de OP opgenomen.
Ohquote:
ja goeie vraag, eerst naar de fysio. die gaat vertellen wat wel en niet mag. Dat is nogal verschillend schijnt. Ligt eraan waar het precies zitquote:
Balen zeg. Sterkte dan maar. En beterschap voor je vriendquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:39 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja goeie vraag, eerst naar de fysio. die gaat vertellen wat wel en niet mag. Dat is nogal verschillend schijnt. Ligt eraan waar het precies zit
Jij raart dat zomaar aan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:40 schreef sciter het volgende:
Maar zoals ik gister al zei; ik raad iedereen aan om Scribblenauts te gaan spelen. Het is erg leuk.
Erg hequote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:44 schreef sciter het volgende:
Ik ben nu al 2 uur aan het werk en ik heb nogsteeds geen enkele klant gehad
Dit is saai, zelfs met Fok!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |