abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100544325
Welkom op blondine (in the rebound) #1

In deze reeks hebben we het over de zaken die gebeuren met blondine meisjes op aruba.
We speculeren hier over wat er gebeurd kan zijn, wie het gedaan hebben, wie ermee te maken heeft, waarom etc.

Maar in dit topic hebben we het soms óók over feiten, nieuwsberichten (mits min of meer gerelateerd aan vermiste blondines en het (lost in paradise) prachtige eiland Aruba) zijn dus ook van harte welkom.
Lees mee en meng je in de discussie, maar laten we het bovenal gezellig houden!
  woensdag 10 augustus 2011 @ 11:20:43 #2
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_100544402
En tot welk doel is dit?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_100544427
laten we hopen dat er nu wel serieus iets wordt opgelost ;) , twee hoofdspelers zijn uit het veld gehaald, maar wie is er voor ze in het veld gekomen.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_Aruba__.html?p=10,2
  woensdag 10 augustus 2011 @ 11:22:57 #4
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_100544487
quote:
6s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:21 schreef duikky het volgende:
laten we hopen dat er nu wel serieus iets wordt opgelost ;) , twee hoofdspelers zijn uit het veld gehaald, maar wie is er voor ze in het veld gekomen.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_Aruba__.html?p=10,2
Nu gaat het over voetbal?

Tevens: Telegraaf. :')
pi_100544492
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:20 schreef Id_do_her het volgende:
En tot welk doel is dit?
was nog aan het typen, maar is toch wel duidelijk, we lossen die wel hier even op ;)
zodat we aruba marr weer kunnen helpen
pi_100544559
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:22 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Nu gaat het over voetbal?

Tevens: Telegraaf. :')
nee over waterpolo ;) , daar trekken ze ook spellers zomaar onderwater
  Moderator woensdag 10 augustus 2011 @ 11:25:00 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_100544578
Het is 6 jaar geleden. Laat het eens los.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 10 augustus 2011 @ 11:29:23 #8
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_100544721
Ik kan er eigenlijk geen touw aan vastknopen. :')
pi_100544814
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:25 schreef CoolGuy het volgende:
Jij bent nog niet op de hoogte van een nieuwe vermissing?
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_100544828
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:25 schreef CoolGuy het volgende:
6 jaar pas vermist
pi_100544859
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:31 schreef minkuukel het volgende:

[..]

Jij bent nog niet op de hoogte van een nieuwe vermissing?
sommige houden het niet bij , andere verliezen wat ( intresse)
pi_100545655
het is natuurlijk weer een raar verhaal, je gaat met iemand duiken , geef nog een sein. en dan denk je ach ja als ik maar boven ben. je gaat natuurlijk niet naar politie ( aruba's strandwacht) om te zeggen he ik mis iemand. doen we hier bij belgen in de oosterschelde wel.

ook vreemd is dat het weer een aantal dagen moet duren, nog te weinig info hierover maar na pas drie dagen ( in indergeval 3 keer zo snel als de vorige keer ) wordt er een verdachte opgepakt die haar het laatste gezien heeft.

wat ik nog even niet duidelijk heb , of aruba pas na een paar dagen is gaan zoeken , en wie heeft ze verteld dat iemand vermist wordt ???
pi_100547193
wat ik heb gelezen over deze vermissing ( ben niet zo erg van de bronnen hoor ;))

op 2 augustus dinsdag , zijn de twee dus gaan snorkelen ??? ( dat is trouwens in ondiep water)
hij gaf seintje terug te gaan, zij kwam niet mee. hij waarschuwd wel gelijk , dus zou de politie toen al in actie zijn gekomen ?? ( nog niet duidelijk). op vrijdag 5 aug is hij na vier dagen pas aangehouden ( de snelheid die we op aruba zo gewoon zijn ) . op zondag 7 aug zijn de politie en de verdachte dan op het strand gaan kijken ( plaats aanwijzen).

tja weer iets te laat he, als ze al is verdronken is ze waarschijnlijk al als lekker hapje opgegeten of weggedreven en verder opgegeten !!! die vinden ze ook nooit meer terug.

dit alles als het verhaal van duiken waar is, zo niet dan is er nog hoop dat de razend snelle cops op aruba nog iets vinden
  woensdag 10 augustus 2011 @ 13:06:37 #14
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100548064
Ja, volgens mij werd deze reeks lang geleden gesloten.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_100548440
je kan natuurlijk een boeket reeks sluiten, maar als er geen oplossing is , sluimerd het gewoon ondergronds door , met zo af en toe nieuwe gevallen ;)

blijkbaar is het in dat deel van nederland , heel makkelijk iemand te laten verdwijnen, zonder dat de politie tot een oplossing komt.

de grootte vraag hier is enkel , hebben we nu een mede amerikaan die onder invloed van te veel zon , net zo kan liegen als onze onschuldige bn-er in den vreemde
pi_100549642
hopelijk doet men op aruba wat onderzoek

er zijn volgens mij maar een paar senario's mogelijk

1 ) vriend van 50 liegt en zijn niet gaan snorkelen. ik neem aan dat ze die snorkel spullen hebben moeten huren. waren ze met meer of alleen met z'n twee. heeft iemand ze zien duiken ??
waarom is niet gelijk na de melding groot uitgepakt. men weet toch wel dat lichamen daar kunnen wegdrijven of/en opgegeten worden . 4 dagen of meer wachten heeft weinig zin meer.
aan de hollandse kust verdrinken/vermissen we ook zo vaak duitse gasten. meestal vinden we ze wel. aruba had te kunnen leren dat snelle aktie bij vooral usa meisje beter was nu zitten ze alweer op de blaren.

2) vriend van 50 liegt niet. meisje gewoon verdronken en opgegeten. ongelukje. enige fout trage reactie op melding. ze hadden van het geval natalee holloway kunnen leren vooral omdat het weer een usa girl is. als hier aan de hollandse kust een duiters kwijt raakt in het water . gaan we ook gelijk kijken en niet 4/ of meer dagen wachten. meestal vinden we ze ook wel

------
of hier weer geweldige verhalen gaan komen en blonde dames op illigale strandfeesten worden gespot ,komen alleen als aruba ook hier weer geen antwoord op kan geven. weekje aanzien ;)
pi_100550988
ben er uit _O_

het is een ongeluk, wel een beetje slordig dat die vriend van 50 niet achter haar zwom en zo had gezien waar ze bleef.

aruba zal ook hier nooit haar lichaam vinden, waarschijnlijk visvoer.

men heeft de twee dus samen zien duiken, na het duiken was meneer iets kwijt en zijn ze gelijk gaan zoeken tot het te donker was. en de dagen erna ook. politie zag er ook geen verdenking in dus mocht meneer gewoon terug naar USA. echter toen kwam vriendje nummer twee met verhalen , en kwam de twijfel. vandaar dat meneer(50) niet weg mocht.

maar om welke reden is mij een vraag ??? dat dame een sms zendt met ik hou van je en spreek je later nog . wijst meer op een ongeluk dan wat anders.

het enige probleem voor loverboy(50) kan nog zijn dat hij van plan was om de dame in kwestie te vermoorden omdat ze terug zou gaan naar boyvriend nummer 1, en hij door heftige emotie overvallen haar heeft laten verdrinken }) }) })
  woensdag 10 augustus 2011 @ 19:35:18 #18
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100563202
Als er echt nieuws is ben je vrij om dáárover een topic te openen, maar deze reeks voor jou alleen die verder ook niemand begrijpt gaat niet gebeuren.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')