Dit dus.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 07:49 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom vraag je het haar niet zelf? In een gesprek onder 4 ogen.
Omdat er vrouwen zijn die weigeren normaal antwoord te geven, weigeren erover te praten en dan heel boos worden omdat je niet geïnteresseerd bent in haar en niet door had wat er mis was...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:22 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dit dus.
Het kan zoveel dingen zijn en het is moeilijk om als vreemde op het internet te gokken waar jouw vriendin last van heeft.
In een relatie is het belangrijk om te communiceren. Als het meisje het niet wilt vertellen, dan is het niet TS zijn schuld. Stiekem zou ik me op dat moment afvragen of zij het wel waard is om constant achter te zoeken wat haar probleem is. Als dat zo is, dan zou ik mijn best blijven doen om met haar hierover te praten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Omdat er vrouwen zijn die weigeren normaal antwoord te geven, weigeren erover te praten en dan heel boos worden omdat je niet geïnteresseerd bent in haar en niet door had wat er mis was...
Nog erger is, als je het dan wel kan uit praten, ze daarna zegt dat het goed is, maar dan nog door blijft gaan omdat het je nog niet vergeven is... ZEG DAN NIET DAT HET GOED IS.
Ts, er zit haar iets dwars punt. Wat dat is, daar zal je toch achter moeten komen want ze wilt er duidelijk niet normaal met je over communiceren.
Je hebt mensen die het daadwerkelijk uitpraten en mensen die zeggen dat het uitgepraat is, terwijl ze nog 1000 dingen dwars zitten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:51 schreef Lithia het volgende:
[..]
In een relatie is het belangrijk om te communiceren. Als het meisje het niet wilt vertellen, dan is het niet TS zijn schuld. Stiekem zou ik me op dat moment afvragen of zij het wel waard is om constant achter te zoeken wat haar probleem is. Als dat zo is, dan zou ik mijn best blijven doen om met haar hierover te praten.
Zelfs als ze niets wilt vertellen, dan heeft TS er nog steeds niets aan om het te vragen aan vreemden. Het kan letterlijk vanalles zijn namelijk.
Als je het uit kan praten, maar het is uiteindelijk nog niet goed genoeg voor haar, dan is het toch niet goed uitgepraat?
Dat snapte ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je hebt mensen die het daadwerkelijk uitpraten en mensen die zeggen dat het uitgepraat is, terwijl ze nog 1000 dingen dwars zitten.
Dit gebrek aan communicatie maakt overigens relaties echt kapot TS! Dus let erop en zorg dat je dat ook over brengt, dat je er voor haar bent en het heel erg op prijs stelt als ze het uit wilt praten, want dat er niets is geloof je niet!
Oh, en dit soort reacties kan je al verwachten als je de TT alleen maar leestquote:
Één van de ergste dingen die je kunt doen is aan je vriendin mededelen dat je je speciaal voor háár hebt gedragen. Vrouwen zien dit namelijk als iets vanzelfsprekends en gaan zich dus vragen stellen wanneer het expliciet vermeld wordt, omdat het op die manier overkomt alsof ze dankbaar mag zijn dat jij niet met de eerste de beste het bed in bent gedoken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:59 schreef chefsjaak het volgende:
ik heb precies het zelfde, na haar vakantie wou ze me gelijk zien etc praten nu ben ik terug van mijn vakantie en doet ze heel kort af en wil ze niet dat ik gelijk langs kom..
is het slim om een whatsapp te sturen met zoiets?:
Naam, wat is er? het lijkt wel of je me helemaal niet wil spreken of zien ofso sinds ik thuis ben.. eerst wou je me me gelijk zien na tersch en nu praat je zelfs nauwelijks tegen me of heel kort af.. of zit ik nu iets raars te verzinnen? kan hoor maar heb me helemaal gedragen voor jou in *plaats* had weer zin om je te zien en jij doet voor heel afstandig ofso...? x
Praat met haar. En neem geen genoegen met een ontwijkend antwoord.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 07:48 schreef Stealth-B2 het volgende:
Goedemorgen mede fokkers
sinds februari ben ik bezig met me huidige vriendin.
nu kleine 2 maanden is het een echte relatie geworden.
maar na afgelopen weekend is ze ineens heel erg kort af, stil.
op sms en belletjes reageert ze weinig tot niet meer.
als ik vraag wat er aan de hand is zegt ze er is niks aan de hand (vroeg het telefonisch toen ze een keer wel opnam)
hebben jullie nog tips
Wat denk je zelf? Het enige dat je ons vertelt is dat ze stil en kortaf doetquote:of een idee wat er mogelijk aan de hand is.
(...)
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:09 schreef MissionPhailed het volgende:
Hang de ongeinteresseerde uit:
Jij: 'Wat is er?'
Vriendin: 'Niets'
Jij: 'OK'
En besteed er verder geen aandacht aan. Vriendin zal door ogenschijnlijke desinteresse uiteindelijk uit de school klappen.
soms werkt het, mits subtiel genoeg gedaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:09 schreef MissionPhailed het volgende:
Hang de ongeinteresseerde uit:
Jij: 'Wat is er?'
Vriendin: 'Niets'
Jij: 'OK'
En besteed er verder geen aandacht aan. Vriendin zal door ogenschijnlijke desinteresse uiteindelijk uit de school klappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |