abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100544452
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 07:49 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom vraag je het haar niet zelf? In een gesprek onder 4 ogen.
Dit dus.
Het kan zoveel dingen zijn en het is moeilijk om als vreemde op het internet te gokken waar jouw vriendin last van heeft.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  woensdag 10 augustus 2011 @ 17:46:12 #27
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_100559340
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:22 schreef Lithia het volgende:

[..]

Dit dus.
Het kan zoveel dingen zijn en het is moeilijk om als vreemde op het internet te gokken waar jouw vriendin last van heeft.
Omdat er vrouwen zijn die weigeren normaal antwoord te geven, weigeren erover te praten en dan heel boos worden omdat je niet geïnteresseerd bent in haar en niet door had wat er mis was...

Nog erger is, als je het dan wel kan uit praten, ze daarna zegt dat het goed is, maar dan nog door blijft gaan omdat het je nog niet vergeven is... ZEG DAN NIET DAT HET GOED IS.

Ts, er zit haar iets dwars punt. Wat dat is, daar zal je toch achter moeten komen want ze wilt er duidelijk niet normaal met je over communiceren.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 10 augustus 2011 @ 17:49:39 #28
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_100559457
Hoe vaak doe je haar opbellen/SMSen/WhatsAppen?
pi_100559529
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 17:46 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Omdat er vrouwen zijn die weigeren normaal antwoord te geven, weigeren erover te praten en dan heel boos worden omdat je niet geïnteresseerd bent in haar en niet door had wat er mis was...

Nog erger is, als je het dan wel kan uit praten, ze daarna zegt dat het goed is, maar dan nog door blijft gaan omdat het je nog niet vergeven is... ZEG DAN NIET DAT HET GOED IS.

Ts, er zit haar iets dwars punt. Wat dat is, daar zal je toch achter moeten komen want ze wilt er duidelijk niet normaal met je over communiceren.
In een relatie is het belangrijk om te communiceren. Als het meisje het niet wilt vertellen, dan is het niet TS zijn schuld. Stiekem zou ik me op dat moment afvragen of zij het wel waard is om constant achter te zoeken wat haar probleem is. Als dat zo is, dan zou ik mijn best blijven doen om met haar hierover te praten.
Zelfs als ze niets wilt vertellen, dan heeft TS er nog steeds niets aan om het te vragen aan vreemden. Het kan letterlijk vanalles zijn namelijk.

Als je het uit kan praten, maar het is uiteindelijk nog niet goed genoeg voor haar, dan is het toch niet goed uitgepraat?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 17:55:00 #30
240618 Micson
The lonely stoner
pi_100559634
Ik haat vrouwen.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 17:55:47 #31
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_100559664
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 17:51 schreef Lithia het volgende:

[..]

In een relatie is het belangrijk om te communiceren. Als het meisje het niet wilt vertellen, dan is het niet TS zijn schuld. Stiekem zou ik me op dat moment afvragen of zij het wel waard is om constant achter te zoeken wat haar probleem is. Als dat zo is, dan zou ik mijn best blijven doen om met haar hierover te praten.
Zelfs als ze niets wilt vertellen, dan heeft TS er nog steeds niets aan om het te vragen aan vreemden. Het kan letterlijk vanalles zijn namelijk.

Als je het uit kan praten, maar het is uiteindelijk nog niet goed genoeg voor haar, dan is het toch niet goed uitgepraat?
Je hebt mensen die het daadwerkelijk uitpraten en mensen die zeggen dat het uitgepraat is, terwijl ze nog 1000 dingen dwars zitten.
Dit gebrek aan communicatie maakt overigens relaties echt kapot TS! Dus let erop en zorg dat je dat ook over brengt, dat je er voor haar bent en het heel erg op prijs stelt als ze het uit wilt praten, want dat er niets is geloof je niet!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_100559789
Het beste wat je kan doen. Hetzelfde terug doen. :9
Dan weet je gelijk hoe laat het is als ze er niets om geeft.
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_100559795
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 17:55 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Je hebt mensen die het daadwerkelijk uitpraten en mensen die zeggen dat het uitgepraat is, terwijl ze nog 1000 dingen dwars zitten.
Dit gebrek aan communicatie maakt overigens relaties echt kapot TS! Dus let erop en zorg dat je dat ook over brengt, dat je er voor haar bent en het heel erg op prijs stelt als ze het uit wilt praten, want dat er niets is geloof je niet!
Dat snapte ik. :Y
pi_100561461
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 08:27 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dit, of..

[..]

dit.
:Y
  woensdag 10 augustus 2011 @ 19:11:01 #35
240618 Micson
The lonely stoner
pi_100562327
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:Y
Dat eerste vrees (en denk) ik.

Hou ons op de hoogte, TS :)
pi_100576542
komend weekend ga ik naar der toe
zodra ik meer nieuws heb horen jullie het.
ik zoek een huis heb jij wat voor me?
als je naar rechts kijk zie je links niets
pi_100578444
Teken dat ze verkeerde beslissing heeft gemaakt ze wil je niet meer..
pi_100722767
ze zet dat ze druk was met andere zaken en dat ik me niet druk moet maken.
we gaan het beleven in de toekomst
ik zoek een huis heb jij wat voor me?
als je naar rechts kijk zie je links niets
  zondag 14 augustus 2011 @ 18:52:20 #39
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_100722882
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:48 schreef Stealth-B2 het volgende:
we gaan het beleven in de toekomst
Reken daar maar op. ;(
pi_100724167
Laat je niet zo opnaaien door de Fokkers hierzo :P Misschien zit haar wat dwars, praat er dan over. Het is echt niet het einde van een relatie hoor.. al zou je nu al opgeven, dan is er iets mis met je :P
pi_100730466
Je hebt 2 opties:
- Of je gaat achter al haar zogenaamd subtiele hints aan omdat ze je inderdaad niet rechtstreeks wil zeggen wat er is en je er maar zelf achter moet komen van haar. Dit drijft je tot waanzin en eist onnodig veel aandacht en tijd.
- Of je vraagt haar (of evt nog een vriendin van haar) wat er aan de hand is, en als ze het dan niet zegt is het voor jou klaar en mag ze er zelf mee komen.

Wel flauw trouwens dat van die telefoon niet opnemen...Hoe oud is ze?

quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 07:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ze neukt een ander
Oh, en dit soort reacties kan je al verwachten als je de TT alleen maar leest ;)
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_100731085
bitchslap time
pi_100776855
ik heb precies het zelfde, na haar vakantie wou ze me gelijk zien etc praten nu ben ik terug van mijn vakantie en doet ze heel kort af en wil ze niet dat ik gelijk langs kom..

is het slim om een whatsapp te sturen met zoiets?:
Naam, wat is er? het lijkt wel of je me helemaal niet wil spreken of zien ofso sinds ik thuis ben.. eerst wou je me me gelijk zien na tersch en nu praat je zelfs nauwelijks tegen me of heel kort af.. of zit ik nu iets raars te verzinnen? kan hoor maar heb me helemaal gedragen voor jou in *plaats* had weer zin om je te zien en jij doet voor heel afstandig ofso...? x
pi_100776896
Ze neukt een ander!
pi_100838006
und?
  woensdag 17 augustus 2011 @ 13:09:58 #46
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_100849172
Hang de ongeinteresseerde uit:

Jij: 'Wat is er?'
Vriendin: 'Niets'
Jij: 'OK'

En besteed er verder geen aandacht aan. Vriendin zal door ogenschijnlijke desinteresse uiteindelijk uit de school klappen. ^O^
  woensdag 17 augustus 2011 @ 13:24:13 #47
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_100849641
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:59 schreef chefsjaak het volgende:
ik heb precies het zelfde, na haar vakantie wou ze me gelijk zien etc praten nu ben ik terug van mijn vakantie en doet ze heel kort af en wil ze niet dat ik gelijk langs kom..

is het slim om een whatsapp te sturen met zoiets?:
Naam, wat is er? het lijkt wel of je me helemaal niet wil spreken of zien ofso sinds ik thuis ben.. eerst wou je me me gelijk zien na tersch en nu praat je zelfs nauwelijks tegen me of heel kort af.. of zit ik nu iets raars te verzinnen? kan hoor maar heb me helemaal gedragen voor jou in *plaats* had weer zin om je te zien en jij doet voor heel afstandig ofso...? x
Één van de ergste dingen die je kunt doen is aan je vriendin mededelen dat je je speciaal voor háár hebt gedragen. Vrouwen zien dit namelijk als iets vanzelfsprekends en gaan zich dus vragen stellen wanneer het expliciet vermeld wordt, omdat het op die manier overkomt alsof ze dankbaar mag zijn dat jij niet met de eerste de beste het bed in bent gedoken.

[ Bericht 4% gewijzigd door CruellaDeVil op 17-08-2011 13:35:17 ]
pi_100849838
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 07:48 schreef Stealth-B2 het volgende:
Goedemorgen mede fokkers

sinds februari ben ik bezig met me huidige vriendin.
nu kleine 2 maanden is het een echte relatie geworden.

maar na afgelopen weekend is ze ineens heel erg kort af, stil.
op sms en belletjes reageert ze weinig tot niet meer.

als ik vraag wat er aan de hand is zegt ze er is niks aan de hand (vroeg het telefonisch toen ze een keer wel opnam)

hebben jullie nog tips
Praat met haar. En neem geen genoegen met een ontwijkend antwoord.
Ga naar haar toe, leg uit hoe frustrerend dit voor jou is, aangezien je niet eens weet wat er aan de hand is en er dus ook niks aan kan doen.
quote:
of een idee wat er mogelijk aan de hand is.
(...)
Wat denk je zelf? Het enige dat je ons vertelt is dat ze stil en kortaf doet :D
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 13:09 schreef MissionPhailed het volgende:

En besteed er verder geen aandacht aan. Vriendin zal door ogenschijnlijke desinteresse uiteindelijk uit de school klappen. ^O^
:7 Dit is ook wel een goeie, moet ik zeggen.
Maar alleen als het iets doms is, zoals "like omg ik ben 2,5 kilo aangekomen :o :'( " of zo.

Als het namelijk iets ernstigs is en ze het eigenlijk wil uitmaken maar te laf is en daarom maar zo doet in de hoop dat jij het uitmaakt krijgt ze juist wat ze wil.

[ Bericht 16% gewijzigd door HappyGirl91 op 17-08-2011 21:12:00 ]
pi_100850432
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 13:09 schreef MissionPhailed het volgende:

soms werkt het, mits subtiel genoeg gedaan.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')