abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100843200
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:23 schreef Asap het volgende:
Gewoon naar China Town, lekker (echt Chinees) eten en goedkoop :)
Vergeten te zeggen: behalve Chinatown, want daar ga ik al zo vaak naartoe. :P
pi_100843859
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:57 schreef wyccie het volgende:

[..]

Vergeten te zeggen: behalve Chinatown, want daar ga ik al zo vaak naartoe. :P
Ah, dan kan ik je niet helpen, afgezien van daar kom ik alleen in nog wel eens in wat standaard restaurants :)
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_100848905
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 01:45 schreef wyccie het volgende:
Vraag voor ik ga slapen aan Gil:
wat is een leuk en goedkoop restaurantje in Den Haag?
Ai, ik ben niet zo'n held in namen. Ik ga eens kijken of ik ze kan vinden.

Wat is goedkoop? Ik ga zelf nooit naar dure restaurants en zelden naar halfdure restaurants, dus ik neem maar even aan dat de restaurants die ik zijn goedkoop genoeg zijn. Afijn, je bent student, dus ik weet wel een beetje wat je zoek qua prijs (denk ik dan).
What's it going to be then, eh?
pi_100849638
Het leukste is misschien wel om gewoon ergens aan of rond de Denneweg te gaan eten. Een hele leuke buurt waar het stikt van de restaurantjes, op loopafstand van het centrum/Centraal Station. Ik ben er zelf nog maar één keertje gaan eten, dat was bij Oker. Niet heel goedkoop, maar wel echt lekker en weer eens wat anders. De menukaart bestaat uit een reeks kleinere, enigszins bijzondere hapjes (doch geen tapas) waar je een selectie uit kunt maken. Zeker een aanrader als je niet al te veel honger hebt.

Ook wil ik je nog Het Wapen van Den Haag (Driehoekjes 15) aanraden. Een redelijk groot restaurant, maar toch met een aangename sfeer. De prijzen vallen mee en het eten is prima.
El Bario (Uilebomen 2) is een andere optie, echte tapas. Ik ben er zelf nog niet geweest, maar het is er altijd druk (sowieso een goed teken natuurlijk) en het ziet er gezellig uit. Ik wilde er een keertje eten, maar toen zat het ook vol en moesten we te lang wachten.

Ik krijg direct zin om ook weer eens uit te gaan eten in Den Haag (of ergens anders).

Disclaimer:
Ik woon nog niet zo lang in Den Haag en heb nog niet in veel restaurants gegeten, helaas.
pi_100850316
Niet om cool te doen, maar elke keer als ik in 'het' buitenland ben bedenk ik me weer wat voor waardeloze (uit)eetcultuur we in Nederland hebben.

-O-

Enige uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Dan is het wel vaak of te duur of gaat het om lunch-achtige tentjes.
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_100850889
quote:
9s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 13:41 schreef Doff het volgende:
Niet om cool te doen, maar elke keer als ik in 'het' buitenland ben bedenk ik me weer wat voor waardeloze (uit)eetcultuur we in Nederland hebben.

-O-

Enige uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Dan is het wel vaak of te duur of gaat het om lunch-achtige tentjes.
Klopt, niet met het buitenland vergelijken, daar word je triest van. Als ik in bijvoorbeeld Duitsland of Frankrijk zou wonen (om het dicht bij huis te houden), zou ik volgens mij drie keer zo vaak uit eten gaan.

Toch kan ik er ook in Nederland nog wel van genieten. :)
pi_100851275
:W.
Hallo iedereen, heel tijd geleden dat ik hier voor het laatst heb gepost. Ik zie een hoop nieuwe namen. En volgens mij gaat het tegenwoordig veel sneller met de topics dan anderhalf jaar geleden. :D
pi_100851444
quote:
10s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 14:03 schreef Bronson het volgende:
Hallo iedereen, heel tijd geleden dat ik hier voor het laatst heb gepost. Ik zie een hoop nieuwe namen. En volgens mij gaat het tegenwoordig veel sneller met de topics dan anderhalf jaar geleden. :D
Hallo.

Je hebt gelijk. :)
pi_100851472
quote:
10s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 14:03 schreef Bronson het volgende:
Lang niet gezien idd, welkom terug :W
pi_100851866
Hey Gil en Asap. Ik zal mn best doen om weer wat mee te gaan posten. :P
pi_100853814
Ah hij is goed, dan zal ik even een nieuwe maken :)
pi_100859938
AaaaahhhHH! :o

DP topic! *rent hard weg*
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_100877725
*plakt het FF-shaped gat af tegen de tocht.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_100879845
We zijn uiteindelijk hier gaan eten. Tonnetje rond.
pi_100879972
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 00:43 schreef wyccie het volgende:
We zijn uiteindelijk hier gaan eten. Tonnetje rond.
Ah, maar dat is Scheveningen. ;)

Thais, altijd goed.

Had je iets te vieren?
pi_100880241
Dat was inderdaad Scheveningen, hoewel hun eigen contactpagina Den Haag aangeeft... hoe zag jij dat?
Niks te vieren, gewoon zomaar.
pi_100880423
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 00:51 schreef wyccie het volgende:
Dat was inderdaad Scheveningen, hoewel hun eigen contactpagina Den Haag aangeeft... hoe zag jij dat?
Scheveningen is een stadsdeel van Den Haag, dus strikt genomen gewoon Den Haag.
Ik zocht het even op via Google Maps en zag dat het in Scheveningen ligt.
pi_100880875
Wat stom, altijd gedacht dat het een apart dorp was.

Het was in ieder geval goed eten daar. Leuk restaurantje, mooi ingericht. Erg netjes.
pi_100885259
Iemand zin in een opstarter? :)
pi_100885535
Is dat topic nog niet vol? }:|
pi_100885554
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 09:07 schreef Robby87 het volgende:
Nog niet voor de helft...
pi_100885563
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 08:47 schreef Asap het volgende:
Iemand zin in een opstarter? :)
Komt eraan.
pi_100885568
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 09:07 schreef Robby87 het volgende:
Wil je een bepaalde genre, tijdsgebied etc? :)
pi_100885573
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 09:10 schreef Gillingham het volgende:

[..]

Komt eraan.
Nog beter, ik bedoelde eigenlijk of iemand in was om opstarter te beantwoorden die ik wou maken, maar ik laat het graag aan jou over ;)
pi_100885607
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 09:11 schreef Asap het volgende:

[..]

Nog beter, ik bedoelde eigenlijk of iemand in was om opstarter te beantwoorden die ik wou maken, maar ik laat het graag aan jou over ;)
Ah! Maar dat mag altijd (als de boel stil ligt).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')