Vergeten te zeggen: behalve Chinatown, want daar ga ik al zo vaak naartoe.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:23 schreef Asap het volgende:
Gewoon naar China Town, lekker (echt Chinees) eten en goedkoop
Ah, dan kan ik je niet helpen, afgezien van daar kom ik alleen in nog wel eens in wat standaard restaurantsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vergeten te zeggen: behalve Chinatown, want daar ga ik al zo vaak naartoe.
Ai, ik ben niet zo'n held in namen. Ik ga eens kijken of ik ze kan vinden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:45 schreef wyccie het volgende:
Vraag voor ik ga slapen aan Gil:
wat is een leuk en goedkoop restaurantje in Den Haag?
Klopt, niet met het buitenland vergelijken, daar word je triest van. Als ik in bijvoorbeeld Duitsland of Frankrijk zou wonen (om het dicht bij huis te houden), zou ik volgens mij drie keer zo vaak uit eten gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:41 schreef Doff het volgende:
Niet om cool te doen, maar elke keer als ik in 'het' buitenland ben bedenk ik me weer wat voor waardeloze (uit)eetcultuur we in Nederland hebben.
![]()
Enige uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Dan is het wel vaak of te duur of gaat het om lunch-achtige tentjes.
Hallo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:03 schreef Bronson het volgende:
.
Hallo iedereen, heel tijd geleden dat ik hier voor het laatst heb gepost. Ik zie een hoop nieuwe namen. En volgens mij gaat het tegenwoordig veel sneller met de topics dan anderhalf jaar geleden.
Lang niet gezien idd, welkom terugquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:03 schreef Bronson het volgende:
.
Hallo iedereen, heel tijd geleden dat ik hier voor het laatst heb gepost. Ik zie een hoop nieuwe namen. En volgens mij gaat het tegenwoordig veel sneller met de topics dan anderhalf jaar geleden.
Ah, maar dat is Scheveningen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:43 schreef wyccie het volgende:
We zijn uiteindelijk hier gaan eten. Tonnetje rond.
Scheveningen is een stadsdeel van Den Haag, dus strikt genomen gewoon Den Haag.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:51 schreef wyccie het volgende:
Dat was inderdaad Scheveningen, hoewel hun eigen contactpagina Den Haag aangeeft... hoe zag jij dat?
Nog beter, ik bedoelde eigenlijk of iemand in was om opstarter te beantwoorden die ik wou maken, maar ik laat het graag aan jou overquote:
Ah! Maar dat mag altijd (als de boel stil ligt).quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:11 schreef Asap het volgende:
[..]
Nog beter, ik bedoelde eigenlijk of iemand in was om opstarter te beantwoorden die ik wou maken, maar ik laat het graag aan jou over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |