Waarom ben jij hier nog?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:07 schreef -Dora- het volgende:
Waarom heeft mijn keuken van mijn studentenkamer geen afzuigkap en zit daardoor alles onder het vet. Het stinkt ook nog eens.
Ik heb het nooit gedaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:07 schreef Kutstudent het volgende:
Maar om even erop terug te komen, ik zuip me niet altijd compleet lam.Daar heb ik 't geld niet voor en geen zin in. Die tijd had ik toen ik 16/17 was en daarna was het wel leuk geweest.
Omdat het een studentenkamer is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:07 schreef -Dora- het volgende:
Waarom heeft mijn keuken van mijn studentenkamer geen afzuigkap en zit daardoor alles onder het vet. Het stinkt ook nog eens.
Wees blij dat je een keuken hebt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat het een studentenkamer is.
andersomquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:17 schreef Etsu het volgende:
etsuisliefenrellenderotscholieriseenrareman
nee dat is niet andersomquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
rellenderotscholieriseenraremanenetsuislief?
waarom staat r_r vooraanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
r_r&etsu=liefde was mn wachtwoord
ik ben de keizer boven de admiraal hoger dan de koning ik ben een baasquote:
r_r verpest alles weerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omdat ik hem langer ken toch ;$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |