quote:
quote:
ik hoor het wel als er streamers in de buurt zijn en er "touchdown" isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar geen streamers in de buurt
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:07 schreef kaatje50 het volgende:
Fok stopte ermee hierAnders had ik die lapo, TT en fipo wel gehad
![]()
En toch zijn er nog mensen die het volgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wij "vervelen" elkaar nu gewoon met onze eigen RLS-soaps![]()
Maar idd, pruimentijd op TV, BB Dld en USA boeit me ook niet, wil ook wel weer een goeie Nederlandse RLS hoor, ik zeg: doen, ik zit er klaar voor
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:07 schreef kaatje50 het volgende:
![]()
Die Touchdown ga ik niet halen. Drink zometeen nog efkes mijn bekske caffeïnevrijequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik hoor het wel als er streamers in de buurt zijn en er "touchdown" is
yeah rightquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:07 schreef kaatje50 het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En toch zijn er nog mensen die het volgen.
Ze zeggen dat alles doorgestoken kaart is, maar vervolgens volgen ze het met al hun passie.
Ok, je hebt een leven of niet, dat kan natuurlijk ook. Maar als je je hond niet uitlaat, omdat je iets niet wil missen.
Dan ben je verkeerd bezig.
Opstaan... PC aan... BB/DE/USA ... niet douchen... niet hond uitlaten... alleen negatieve posts.. slapen... en volgende dag weer het zelfde...
Je verbonden voelen met bepaalde internet-sites... OK, videocammen enzo en lol maken.
Maar dat is maar een paar uurtjes.
Om de hele dag BB-Germany of USA te volgen, dan heb je toch echt een contactstoornis.
vergis je niet. uitzonderingen daargelaten...Er zijn ook mensen, die door gezondheidsproblemen niet weg kunnen en blij zijn dat ze zo nog "iets" beleven. Of wat denk je van eenzame mensen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En toch zijn er nog mensen die het volgen.
Ze zeggen dat alles doorgestoken kaart is, maar vervolgens volgen ze het met al hun passie.
Ok, je hebt een leven of niet, dat kan natuurlijk ook. Maar als je je hond niet uitlaat, omdat je iets niet wil missen.
Dan ben je verkeerd bezig.
Opstaan... PC aan... BB/DE/USA ... niet douchen... niet hond uitlaten... alleen negatieve posts.. slapen... en volgende dag weer het zelfde...
Je verbonden voelen met bepaalde internet-sites... OK, videocammen enzo en lol maken.
Maar dat is maar een paar uurtjes.
Om de hele dag BB-Germany of USA te volgen, dan heb je toch echt een contactstoornis.
ik droom wel vaker, terwijl ik nog wakker ben..quote:
Voor die mensen zijn er nog steeds een hoop andere mogelijkheden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
vergis je niet. uitzonderingen daargelaten...Er zijn ook mensen, die door gezondheidsproblemen niet weg kunnen en blij zijn dat ze zo nog "iets" beleven. Of wat denk je van eenzame mensen?
Blij dat het tegenwoordig allemaal kan.
van dik hout, zaagt met plankenquote:
Best een goeie kwaliteitquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
krijg spontaan pijn aan het dak![]()
Ben er weg van![]()
truste kokje, hoop dat je dakproblemen snel over zijn, slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
Ben er weg van![]()
ga ik wel vanuitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
truste kokje, hoop dat je dakproblemen snel over zijn, slaap lekker![]()
ik moest even qouten om te kunnen zien wat er doorgestreept staat. Denk het nu te snappenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Voor die mensen zijn er nog steeds een hoop andere mogelijkheden.
Ok, natuurlijk is het voor BQ voor sommigen een uitkomst.
quote:
truste Kokkie en beterschap met je dak. Leg anders ff wat pannen recht, misschien helpt hetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
Ben er weg van![]()
Ik was ff guestquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
LS op de cam waar we soms zaten![]()
http://tinychat.com/eguj6
Ja!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was ff guest![]()
Wat een geneuzel werd dat uiteindelijk
Ja, viel mij ook mee. Dit was ook even een test, dit is nog niet eens de maximale resolutie, maar wel 30 frames per seconden.quote:
heb je nog de hele show gehad vannacht? Ik bedoel, thuis, donderklappen met lichteffecten dan hèquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:21 schreef Drassss het volgende:
Leuke cellen daar in Nebraska. Zonde dat die ene streamer het niet doet
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
ahaha, toch twee guest die ff kwamen kijken
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb je nog de hele show gehad vannacht? Ik bedoel, thuis, donderklappen met lichteffecten dan hè
Ik zie zequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:21 schreef Drassss het volgende:
Leuke cellen daar in Nebraska. Zonde dat die ene streamer het niet doet
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
ahaha, toch twee guest die ff kwamen kijken
foto's gemaakt? (bouwlampen had ik nog gebracht, maar je sliep al dus heb ik ze maar weer meegenomen)quote:
En ging door op twitterquote:
Trusten Kaatje slaapquote:
Lag lekker in mijn mandje te genieten van de flitsen in mijn kamerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
foto's gemaakt? (bouwlampen had ik nog gebracht, maar je sliep al dus heb ik ze maar weer meegenomen)
Slaap lekkerquote:
Ik ga je ook niet updaten.... dat was een RLSquote:
een soap was het zeker!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga je ook niet updaten.... dat was een RLS
De oudjes welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat slapen jullie altijd vroeg hier...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
ik slaap heul nog niequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja broekiequote:
Als je gaat denken dat je misschien onder de oudjes valt ben je oud.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd ben je hier dan een "oudje"?
[/quote]quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
geen idee, ik ben bijna 24quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
see you, en smakelijk en ook veel plezier met je Zuid-Amerikaanse kennissenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga zo nog ff met mijn 46 jaar de hond (het hondje) uitlaten en doe nog ff een "Braadstomen, kip provencaal" in de oven.
En daarna met kennissen uit Zuid-Amerika kletsen.
Ik was ook ooit 34 toen ik 43 werd, maar kon het vanaf 45 ook niet meer omdraaien om jonger te zijn.quote:
gaat bij mij moeilijk, moet eerst trap op, werkt niet met rollatorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
En dit oudje hobbelt achter haar rollator aan naar haar bedje toe
traplift laten installeren en een tweede klimrek op de bovenste verdiepingquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gaat bij mij moeilijk, moet eerst trap op, werkt niet met rollator
Maar truste muisje, tot morgen![]()
slaap lekker
ik word elk jaar gewoon weer 39quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik was ook ooit 34 toen ik 43 werd, maar kon het vanaf 45 ook niet meer omdraaien om jonger te zijn.
of m'n bed in de huiskamer op de begane grond neerzettenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
traplift laten installeren en een tweede klimrek op de bovenste verdieping
Swiet driemsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
En dit oudje hobbelt achter haar rollator aan naar haar bedje toe
Ik zit eigenlijk op bodypainten met Tonja te wachtenquote:
Vind je het erg dat ik hier niet meer reageer, maar toch verder het "nachtleven" op internet en met de buren inga?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:41 schreef Drassss het volgende:
Zal ik maar de bel luiden dat iedereen maar moet gaan slapen?
Dan kan je lang wachtenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk op bodypainten met Tonja te wachten
luiden mag best hoor, maar mijn ogen willen nog niet echt dichtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:41 schreef Drassss het volgende:
Zal ik maar de bel luiden dat iedereen maar moet gaan slapen?
Ik weet niet of ik daar nou op zit te wachtenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:46 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Dan kan je lang wachtenIk denk eerder dat VanDijk zich laat bodypainten
HAhaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar nou op zit te wachten
Hier gaan ze ook meer open. En nu hondje uitlaten en als ik thuis ben ben ik klaarwakker.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
luiden mag best hoor, maar mijn ogen willen nog niet echt dicht
als ik hier nu iets uit zou gaan laten zou ik ook meteen klaarwakker zijn, het giet namelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier gaan ze ook meer open. En nu hondje uitlaten en als ik thuis ben ben ik klaarwakker.
Hier ook zon en een lekker temperatuurtje. Wat zijn de voorspellingen voor Noord-Nederland voor het komend weekend? Ik moet een rondje op een segway en heb een bbq, zou fijn zijn als het tenminste droog is!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:53 schreef Deisyy het volgende:
Een milieubewuste woensdag?
Het zonnetje schijnt hier in ieder geval wel
Schijnt inderdaad een yuppending te zijn maar is ook een fantastisch hulpmiddel voor mensen met bepaalde lichamelijke beperkingen! Want wees eerlijk: je wordt toch liever gezien op een segway dan in een rolstoel?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:53 schreef Deisyy het volgende:
Segway! Dat is toch zo'n yuppending? Cool!
Het schijnt dus lekker segway- en bbqweer te worden.
Ha, dat klinkt goed! Weet ik wat ik in de koffer moet gooien.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:47 schreef Disana het volgende:
Spuitje, in het weekend zou het hier iets over de 20 graden en droog zijn.
Ja Parijsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:38 schreef Leandra het volgende:
Dan ga ik toch voor de Sedgeway in Parijs, gewoon omdat het Parijs is
Dat sowieso, het lijkt me gaaf om een ritje op zo'n Segway te maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:03 schreef spuitje het volgende:
[..]
Schijnt inderdaad een yuppending te zijn maar is ook een fantastisch hulpmiddel voor mensen met bepaalde lichamelijke beperkingen! Want wees eerlijk: je wordt toch liever gezien op een segway dan in een rolstoel?
Nou ja zeg, daar ben je dus lekker mee!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:25 schreef Leandra het volgende:
Ondanks het feit dat het droog is besloot degene die vandaag voor het eerst bij ons zou komen schoonmaken dat het handiger was om terug naar huis te lopen toen ze halverwege een lekke band kreeg, en af te bellen.
Op mijn vraag waarom ze dan niet doorgelopen was hierheen zodat ze hier haar band kon plakken: ja, dan was hij op de terugweg weer op hetzelfde punt lek gegaan, hij gaat daar iedere keer lek, het is een nieuwe band dus het ligt aan de fiets of het wegdek
Enfin, toen ik zei dat ik haar ook wel had willen komen halen kwam er geen reactie, dus ik was er gelijk klaar mee...
Lekker gemotiveerd ook.
Oh, en met de Sedgeway door Parijs lijkt me wel wat
Als je nog korte afstanden kunt lopen en dus ook nog kunt staan is een segway ideaal!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat sowieso, het lijkt me gaaf om een ritje op zo'n Segway te maken.
Maar mensen die normaal gesproken in een rolstoel zitten kunnen ook op een Segway? Hoe dan?
Ligt vaak best veel glas, dus de kans is redelijk grootquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Krijg je daar ook al op de rotondes een lekke band?
Augustus is laagseizoen in Parijs, valt best mee met de drukte in de stad nu.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:09 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou ja zeg, daar ben je dus lekker mee!
En op een segway door Parijs is volgens mij spelen met je leven! Net als op de fiets.
Jongste en vriend zagen vorige week mensen de rotonde naar de Arc de Triomphe lopend oversteken i.p.v. het voetgangerstunneltje te nemen. Ze was verbaasd dat ze niet werden overreden.
Ja, meestal als ze halverwege de rotonde zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Krijg je daar ook al op de rotondes een lekke band?
Klopt, alle echte parijzenaars zijn de stad ontvlucht. Maar blijft natuurlijk wel een wereldstad met de bijbehorende drukte. Met vooral veel aziaten die "sightseeing europe in 7 days" doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Augustus is laagseizoen in Parijs, valt best mee met de drukte in de stad nu.
Zoonlief (de oudste) en zijn vriendin gaan volgend weekend.
Loop je daar met je Sedgeway met lekke band... je zou toch gelijk omdraaien en naar huis gaan?!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, meestal als ze halverwege de rotonde zijn
Nah, ik ben een paar keer in augustus in Parijs geweest, en eerlijk gezegd vind ik het voor een wereldstad lekker rustig in augustus.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Klopt, alle echte parijzenaars zijn de stad ontvlucht. Maar blijft natuurlijk wel een wereldstad met de bijbehorende drukte.
Ik was 3 weken geleden in Parijs en al was het toen nog geen augustus, maar nog steeds heel erg druk op de doorgaande wegen en rotondes in Parijs.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Augustus is laagseizoen in Parijs, valt best mee met de drukte in de stad nu.
Zoonlief (de oudste) en zijn vriendin gaan volgend weekend.
Die Aziaten moeten toch zeker overspannen zijn als ze weer thuis komenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Klopt, alle echte parijzenaars zijn de stad ontvlucht. Maar blijft natuurlijk wel een wereldstad met de bijbehorende drukte. Met vooral veel aziaten die "sightseeing europe in 7 days" doen.
Het is altijd druk in Parijs, alleen in augustus wat minder druk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was 3 weken geleden in Parijs en al was het toen nog geen augustus, maar nog steeds heel erg druk op de doorgaande wegen en rotondes in Parijs.
Ja, autorijden in Parijs blijft wel altijd een uitdaging, vooral omdat de Parijzenaren zelf niet moeilijk doen over een deukje meer of minder.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was 3 weken geleden in Parijs en al was het toen nog geen augustus, maar nog steeds heel erg druk op de doorgaande wegen en rotondes in Parijs.
Of de motor of scooter.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:40 schreef Deisyy het volgende:
Ja echt, de auto's staan daar echt bumper aan bumper geparkeerd, het lijkt gewoon onmogelijk om zo te parkeren. Als je in Parijs woont kan je beter met het openbaar vervoer reizen.
Je ziet het ze ook doen he, echt! Zijn ze aan het parkeren schuiven ze de auto die erachter staat een paar centimeter verder naar achteren en de auto die voor ze staat een paar centimeter naar voren en hoppa, klaar!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, autorijden in Parijs blijft wel altijd een uitdaging, vooral omdat de Parijzenaren zelf niet moeilijk doen over een deukje meer of minder.
Een auto van 4 meter lang past in Parijs gewoon in een parkeervak van 3 meter 95
Waar had je die vandaan? prikbord bij de jumbo?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:25 schreef Leandra het volgende:
Ondanks het feit dat het droog is besloot degene die vandaag voor het eerst bij ons zou komen schoonmaken dat het handiger was om terug naar huis te lopen toen ze halverwege een lekke band kreeg, en af te bellen.
Op mijn vraag waarom ze dan niet doorgelopen was hierheen zodat ze hier haar band kon plakken: ja, dan was hij op de terugweg weer op hetzelfde punt lek gegaan, hij gaat daar iedere keer lek, het is een nieuwe band dus het ligt aan de fiets of het wegdek
Enfin, toen ik zei dat ik haar ook wel had willen komen halen kwam er geen reactie, dus ik was er gelijk klaar mee...
Lekker gemotiveerd ook.
Oh, en met de Sedgeway door Parijs lijkt me wel wat
oh ships, dat vind ik ook leuk. Is dat de 1e aflevering?quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oh ships, dat vind ik ook leuk. Is dat de 1e aflevering?
dan hoef ik het niet meer op te nemenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zijn al bijna aan de finale toe
Niet echt nee.... veel plezier bij je drama filmquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:29 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dan hoef ik het niet meer op te nemen
zijn de enige films die ik kijk. Omdat ze waargebeurd zijn. Al die fantasieverhalenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet echt nee.... veel plezier bij je drama film
Oei, als Gordon niet op tv was zou ik nu naar Eragon kijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zijn de enige films die ik kijk. Omdat ze waargebeurd zijn. Al die fantasieverhalen![]()
MaryMousequote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
huh, vanavond komt ook de finale, dubbele aflevering![]()
Stevige bak koffie nemen en in de break slingers ophangenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
MaryMouse![]()
![]()
![]()
![]()
ik moet nog slingers ophangen, maar ik heb geen zin meer, ben moe, slaperig enzo, eerst effe languit hoor
niet zo'n zin in koffie, maar effe uitrusten en voor ik naar bed ga de slingers ophangenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stevige bak koffie nemen en in de break slingers ophangen
Nee, dat is helemaal in de winkel en daar hing niks, deze hing bij de AHquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waar had je die vandaan? prikbord bij de jumbo?
Och, zelfs via Thuiszorg, toch een gerenommeerde instelling, kan het mis gaan. Ik ben overgegaan naar een andere zorginstelling omdat de thuishulp van Thuiszorg een raar mens was dat constant liep te klagen, constant bevestiging zocht, haar mond niet kon houden, en me zoende als ze wegging. Werd er knettergek van.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:48 schreef Leandra het volgende:
Nee, dat is helemaal in de winkel en daar hing niks, deze hing bij de AH
Vroeger vond je ze op dat soort plekken, maar tegenwoordig kennelijk op marktplaats enzo, als the good old via via geen optie is.
Herkenbaar hoor, maar kon Thuiszorg niet een ander persoon leveren?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, zelfs via Thuiszorg, toch een gerenommeerde instelling, kan het mis gaan. Ik ben overgegaan naar een andere zorginstelling omdat de thuishulp van Thuiszorg een raar mens was dat constant liep te klagen, constant bevestiging zocht, haar mond niet kon houden, en me zoende als ze wegging. Werd er knettergek van.
Misschien wel, maar daar had ik geen trek in. Ik had al een beter adres gekregen: Axxicom.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor, maar kon Thuiszorg niet een ander persoon leveren?
Helaas zitten die nog niet in Amsterdam, anders had ik daar (voor mijn moeder) ook even gekekenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien wel, maar daar had ik geen trek in. Ik had al een beter adres gekregen: Axxicom.
quote:
Is er voortaan een webcam in Kokkies keuken dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben Helse Keuken aan het kijken
moet ik deze helse keuken ook maar kijken, is ook de finale vandaagquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben Helse Keuken aan het kijken
Kan me voorstellen, je zoenen als ze wegging...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, zelfs via Thuiszorg, toch een gerenommeerde instelling, kan het mis gaan. Ik ben overgegaan naar een andere zorginstelling omdat de thuishulp van Thuiszorg een raar mens was dat constant liep te klagen, constant bevestiging zocht, haar mond niet kon houden, en me zoende als ze wegging. Werd er knettergek van.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Is er voortaan een webcam in Kokkies keuken dan?
Dacht dat jij die op joetjoep al gezien had?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet ik deze helse keuken ook maar kijken, is ook de finale vandaag
dat was masterchef USAquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dacht dat jij die op joetjoep al gezien had?
als je alle basiscomponenten klaar hebt, is dat wel mogelijk ja. Top hoeft niet moeilijk te zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
Vijf Topgerechten in één uur bereiden....
Is dat enigzins mogelijk Kok
Oh, ik had even niet meegekregen dat het uur exclusief de mise-en-place wasquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
als je alle basiscomponenten klaar hebt, is dat wel mogelijk ja. Top hoeft niet moeilijk te zijn
Ik vind het er nogal eetcafe achtig uitzienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:37 schreef superkokje het volgende:
qua presentatie vis en vlees zeker niet top wat mij betreft
weet ik ook niet, maar zo denk ik er over. Wat ik nu gezien heb, denk dat het wel te doen isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ik had even niet meegekregen dat het uur exclusief de mise-en-place was
Gaat mij niet lukken hoor, zelfs niet met een eetcafe presentatiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet ik ook niet, maar zo denk ik er over. Wat ik nu gezien heb, denk dat het wel te doen is
Dat heet dus multi taskenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat mij niet lukken hoor, zelfs niet met een eetcafe presentatie
En goed plannen denk ikquote:
maar daar zitten wel zeer boven gemiddelde amateurs tussen.Als die in een professionele keuken meedraaien kunnen dat hele goeie koks worden. Maar een gerecht koken is nog geen heel restaurant voorzienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En goed plannen denk ik
Dat vind ik aan Masterchef zo aardig, je ziet amateurs binnen komen met typische thuisgerechten en de finalisten zetten uiteindelijk hele creatieve plaatjes op het bord neer.
Daarom verbaast het mij dat (ondanks dat het professionals zijn) de winnaar van Hells Kitchen direct chef-kok wordt van een sterrenrestaurant.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar daar zitten wel zeer boven gemiddelde amateurs tussen.Als die in een professionele keuken meedraaien kunnen dat hele goeie koks worden. Maar een gerecht koken is nog geen heel restaurant voorzien
Snap het ook niet helemaal, Moet wel zeggen dat er sowieso een executive chef boven ze staat, en amerika een heel andere eet gewoonte heeft dan europa. over het algemeen minder verfijnd. helemaal in presentatie. Wat er in Amerika geserveerd wordt in sterren zaken is totaal anders dan in Europa. Daarbij jkomt dat de meeste amerikaanse sterrenchefs een Europese achtergrond hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom verbaast het mij dat (ondanks dat het professionals zijn) de winnaar van Hells Kitchen direct chef-kok wordt van een sterrenrestaurant.
Voor zover ik nu terug gezien heb krijgen de meeste toppers uit masterchef gewoon goede leerplaatsen in sterrenkeukens.
wil dit al de hele tijd typen, het is al jaren hetzelfde menu, hahahaha (zit nog steeds aan de foon)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
het valt mij in ieder geval wel op dat Gordon in Hells Kitchen al 12 seizoenen zo'n beetje dezelfde kaart heeft. Gewoon goed oefenen op risotto, coquilles en beef wellington en je moet een heel eind kunnen komen lijkt mij.
Hij hanteerd in HK een behoorlijk klassieke keuken jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
het valt mij in ieder geval wel op dat Gordon in Hells Kitchen al 12 seizoenen zo'n beetje dezelfde kaart heeft. Gewoon goed oefenen op risotto, coquilles en beef wellington en je moet een heel eind kunnen komen lijkt mij.
Klassiek? Moeten ze in Masterchef UK, AUS of NL mee aankomen zetten.... herbeleving van de '90s met een jaren '80 presentatie krijgen ze dan geheid te horen van de juryquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
Hij hanteerd in HK een behoorlijk klassieke keuken ja
ben het met je eens, hoewel ik Bouillabaise wel voorbij heb zien komen. HEb hem zelf ook dit jaar op de kaart gehadquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klassiek? Moeten ze in Masterchef UK, AUS of NL mee aankomen zetten.... herbeleving van de '90s met een jaren '80 presentatie krijgen ze dan geheid te horen van de jury
En als ze dan al klassiek doen waarom dan niet een coq-au-vin of bouillabaise?
Kan me geen bouillabaise in HK herinneren Masterchef US wél (iemand die in één uur een bouillabaise dacht te maken).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben het met je eens, hoewel ik Bouillabaise wel voorbij heb zien komen. HEb hem zelf ook dit jaar op de kaart gehad
Kan prima. Vis met graat mag niet langer dan 30 min op staan, andrs kan hij bitter wordenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan me geen bouillabaise in HK herinneren Masterchef US wél (iemand die in één uur een bouillabaise dacht te maken).
ik heb de bouillabaise gemist..... komend jaar maar weer op de kaart
![]()
Ik heb zelf nog nooit aangedurft om een bouillabaise te maken, dat is toch iets voor de keuken-toppers lijkt mij. Misschien toch maar eens proberen
Geldt dat ook voor de graat? Ik dacht alleen voor de kop?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
Kan prima. Vis met graat mag niet langer dan 30 min op staan, andrs kan hij bitter worden
Hebben dus zelf weinig vertrouwen in het vast zetten van de rentestand blijkbaarquote:
ook voor graten. gaat om het vocht in de rug, zeg maar ruggemergquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor de graat? Ik dacht alleen voor de kop?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
ook voor graten. gaat om het vocht in de rug, zeg maar ruggemerg
het beste is om de kop helemaal niet te gebruiken en in ieder geval de kieuwen eruit halenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nu weet ik waarom het mij nog nooit gelukt is om een goeie visbouillon te trekken
ik ga het morgen nog een keer kijken, heb maar op opnemen gedrukt, schoonzus moest effe wat kwijtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
tig afleveringen geleden al voorspeld dat Nona zou winnen
Frankrijk geeft nu meer ellende..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hebben dus zelf weinig vertrouwen in het vast zetten van de rentestand blijkbaar
Oh, de visboer had gezegd dat als ik de ogen er maar uit haalde het wel goed was voor visbouillon, en heeft niets over de kiewen gezegd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
het beste is om de kop helemaal niet te gebruiken en in ieder geval de kieuwen eruit halen
Tja, waar is de tijd gebleven dat de gulden aan de mark gekoppeld was hèquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Frankrijk geeft nu meer ellende..
ogen ook ja. Maar het allerbelangrijkst is niet langer dan 30 minuten laten trekken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, de visboer had gezegd dat als ik de ogen er maar uit haalde het wel goed was voor visbouillon, en heeft niets over de kiewen gezegd.
Ik luister niet meer naar de visboer, vraag voortaan jou wel om advies want jij hebt er tenminste echt verstand van
Volgende week weer een poging wagen. Mijn grootste fout was dus gewoon te lang laten trekken, blijkbaar moet je wat alerter zijn bij het maken van visbouillon dan bij andere bouillons. Eigenlijk ook wel logisch als je bedenkt dat vis over het algemeen een hele korte bereidingstijd nodig heeft om gaar te worden. Of denk ik nu weer verkeerd?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
ogen ook ja. Maar het allerbelangrijkst is niet langer dan 30 minuten laten trekken.
Je groenten en kruiden aanzweten, graten erbij, evt afblussen met witte wijn, koud water erop totdat alles net onder staat, aan de kook brengen en minutje laten koken, goed afschuimen, max 30 laten trekken indien nodig tussendoor afschuimen, passeren
nee dat niet, maar vergelijk een schenkel maar met een graat van een schol of tong, dan heb je het antwoord al denk ik. De beste graten voor bouillon zijn van platvissen. Tong schol griet tarbotquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgende week weer een poging wagen. Mijn grootste fout was dus gewoon te lang laten trekken, blijkbaar moet je wat alerter zijn bij het maken van visbouillon dan bij andere bouillons. Eigenlijk ook wel logisch als je bedenkt dat vis over het algemeen een hele korte bereidingstijd nodig heeft om gaar te worden. Of denk ik nu weer verkeerd?
Yep, ik snap het principe. En ik heb het nog niet aangedurft om zelf een platvis te fileren, dus mijn koppen en graten kwamen van rondvissen. Ik heb nog een hoop te lerenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee dat niet, maar vergelijk een schenkel maar met een graat van een schol of tong, dan heb je het antwoord al denk ik. De beste graten voor bouillon zijn van platvissen. Tong schol griet tarbot
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:32 schreef kaatje50 het volgende:
hallo weer,. Film was best mooi. Heb ook genoten van het liggen op de bank.
![]()
Jullie druk aan het kokkerellen![]()
Vooruit Ceetje, hang die slingers op voor dat kind.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:32 schreef kaatje50 het volgende:
hallo weer,. Film was best mooi. Heb ook genoten van het liggen op de bank.
![]()
Jullie druk aan het kokkerellen![]()
Vooruit Ceetje, hang die slingers op voor dat kind.![]()
hoe laat eet je?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ben heel blij met de adviezen van Kok.... ik durf alleen niet zo snel hem om tips te vragen
![]()
Mijn stoofpeertjes smaken heerlijkmorgenavond lekker toetje
koud met vanillevlaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ben heel blij met de adviezen van Kok.... ik durf alleen niet zo snel hem om tips te vragen
![]()
Mijn stoofpeertjes smaken heerlijkmorgenavond lekker toetje
Moet eerst de plantjes van mijn zuster water geven, dus zal denk ik ergens tussen 19:00 en 20:00 uur zijnquote:
quote:
maakt me niet uit hoor, als ik maar stoofpeertjes als toetje krijgquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet eerst de plantjes van mijn zuster water geven, dus zal denk ik ergens tussen 19:00 en 20:00 uur zijn
Verder op het menu, nog geen idee, zat aan artisjokken te denken omdat die er zo lekker uit zien
Ze zijn echt jummie hoor, niet zo mierzoet als die uit de potjes, tintelingetje van de kruidnagel, en de geur en smaak van kaneelquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maakt me niet uit hoor, als ik maar stoofpeertjes als toetje krijg
gewoon een bak boer"n vlaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet ik morgen ook nog vanillevla gaan koken
Is die eetbaar? Ben jaren geleden al opgehouden met kant-en-klaar toetjes te eten (uitzondering hopjesvla van campina). Al die Mona-meuk smaakt zo kunstmatigquote:
Ik lust ze allemaal, die ik maak zijn altijd wel lekker zoet, vinden Mark en de kids lekker, maar zit idd ook kruidnagel en veul kaneel in. En ik gebruik geen rode wijn of port, maar coeberghquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze zijn echt jummie hoor, niet zo mierzoet als die uit de potjes, tintelingetje van de kruidnagel, en de geur en smaak van kaneel![]()
(smul er nu al van)
ik vind 'm wel lekkerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is die eetbaar? Ben jaren geleden al opgehouden met kant-en-klaar toetjes te eten (uitzondering hopjesvla van campina). Al die Mona-meuk smaakt zo kunstmatig
Ik vind hem goed te hachelen. Vooral die met appeltaartquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is die eetbaar? Ben jaren geleden al opgehouden met kant-en-klaar toetjes te eten (uitzondering hopjesvla van campina). Al die Mona-meuk smaakt zo kunstmatig
Maar even geschakeld, keek niet neequote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:46 schreef kaatje50 het volgende:
kijken jullie ook naar dat programma op rtl4? Over het arme en rijke gezin?
zit op de BBC een programma over een soort van natuurcode te kijken, wel interessantquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:46 schreef kaatje50 het volgende:
kijken jullie ook naar dat programma op rtl4? Over het arme en rijke gezin?
Als een kok 't zegt, ga ik beiden morgen maar even halen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik vind hem goed te hachelen. Vooral die met appeltaart
had het vorige week ook gekeken. Ik vind de opzet wel iets hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar even geschakeld, keek niet nee
dat is niet ondertitelt, neem ik aan. Dan kan ik het niet helemaal volgenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zit op de BBC een programma over een soort van natuurcode te kijken, wel interessant
eet het maar zelden, anders de van campina geloof ik die boerenlandquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als een kok 't zegt, ga ik beiden morgen maar even halen.
Maar wat vindt jij van de Mona-meuk ? Ik vind die echt
nee, niet ondertiteldquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is niet ondertitelt, neem ik aan. Dan kan ik het niet helemaal volgen. Spreek en versta het engels maar een beetje.
hier in de buurt worden in de landwinkels veel verse spullen verkocht, ook eigengemaakte yoghurts, vla etc.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
eet het maar zelden, anders de van campina geloof ik die boerenland
mona eet ik sowieso nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier in de buurt worden in de landwinkels veel verse spullen verkocht, ook eigengemaakte yoghurts, vla etc.en heeeeeele lekkere huisgemaakte kaasjes
![]()
![]()
Ik vind mona ook naar plastic smaken, dan liever een pak vanillevla van campina
de ouderwetse glazen flessen vanillevla, die zou ik graag nog eens ergens eten....quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier in de buurt worden in de landwinkels veel verse spullen verkocht, ook eigengemaakte yoghurts, vla etc.en heeeeeele lekkere huisgemaakte kaasjes
![]()
![]()
Ik vind mona ook naar plastic smaken, dan liever een pak vanillevla van campina
ik ook niet, maar mijn kids willen nog wel eens zo'n monatoetje uitkiezen, die vinden het wel lekkerquote:
yep, die moest ik vroeger van m'n moeder altijd bij de melkboer iets verderop in de straat gaan kopen, 1 fles vanillevla en 1 fles chocoladevla, en als 't feest was, dan kregen we d'r slagroom bij. Maar ik vind dat met veel dingen die andere verpakkingen krijgen smaken andersquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
de ouderwetse glazen flessen vanillevla, die zou ik graag nog eens ergens eten....
Smaakt heel anders dan die pakken en plastic flessen
Maar die kookte mijn oma zelfquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
de ouderwetse glazen flessen vanillevla, die zou ik graag nog eens ergens eten....
Smaakt heel anders dan die pakken en plastic flessen
met kaneel en suikerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:59 schreef Ceetje.. het volgende:
zelfgemaakte rijstepap met verse bramen kregen wij vroeger altijd, heerlijk!
Moraquote:
zelfgemaakt is ook lekker, maar is niet hetzelfde als die uit de glazen flessen. Dat was een smaak apart. Jammer dat die niet meer te koop isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar die kookte mijn oma zelf![]()
En mijn oma leeft al 25 jaar niet meer, maar mijn vla's smaken ook goed hoor
Maak ik ook nog wel hoor, combineerd goed met elk zacht fruitquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:59 schreef Ceetje.. het volgende:
zelfgemaakte rijstepap met verse bramen kregen wij vroeger altijd, heerlijk!
voor snelle hap idd een Van Dobben kroketje in het vet gooien. Maar als ik tijd en zin heb, maak ik ze zelf. Oud recept uit een heeel oud kookboek van Margriet, uut de erfenis van oma, met haar eigen variatie er nog bijgeschreven, mmmmmmmmquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
als het moet een dobben of kwekkeboom, maar liever niet
meer rijstepap etenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik niet in huis, doe ruim een jaar met een pak suiker
ik vind Morakroketten ook niet lekker, Zijn droog en melig.quote:
maak jij ze zelf dan? (bitterballen/kroketten en dergelijk)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
als het moet een dobben of kwekkeboom, maar liever niet
mijn kids vinden de kroketten van de Aldi het lekkerst. Die lusten die Van Dobben niet. Ik dacht altijd, zal wel zooi zijn die niet smaakt, maar de frikandellen en kroketten van Aldi vind ik lekkerder als van Moraquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vind Morakroketten ook niet lekker, Zijn droog en melig.
Als wij bruine boterhammen met kroketten eten, koop ik altijd het goedkope merk bij ons in de winkel. Die zijn me toch lekker
eet ze helemaal nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maak jij ze zelf dan? (bitterballen/kroketten en dergelijk)
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
niet goed voor mijn autoband
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
is het al een autoband geworden. Gisteren nog een zwembandje
dat deden wij vroeger thuis ook altijd zelf kroketten maken, lekkerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
voor snelle hap idd een Van Dobben kroketje in het vet gooien. Maar als ik tijd en zin heb, maak ik ze zelf. Oud recept uit een heeel oud kookboek van Margriet, uut de erfenis van oma, met haar eigen variatie er nog bijgeschreven, mmmmmmmm
ik krijg mijn eigengemaakte kroketjes nooit zo mooi in de standaard kroketvorm, lijken altijd meer op een soort raketjesquote:
is ook lastigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik krijg mijn eigengemaakte kroketjes nooit zo mooi in de standaard kroketvorm, lijken altijd meer op een soort raketjes
met veul mayo, en dan natuurlijk wel van De Boemerang in Den Bosch (doe ik er meteen een puntzak friet met dubbel mayo bij)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:05 schreef superkokje het volgende:
af en toe een frikandelletje is wel lekker
mijn jongste zegt altijd: mama, heb je nog piemelkroketjes in de diepvriesquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn jongste zegt altijd: mama, heb je nog piemelkroketjes in de diepvries
van de Aldi weet ik niet, kom meestal bij de Lidl, maar wij vinden de frikandellen en kroketten van hen niet lekkerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn kids vinden de kroketten van de Aldi het lekkerst. Die lusten die Van Dobben niet. Ik dacht altijd, zal wel zooi zijn die niet smaakt, maar de frikandellen en kroketten van Aldi vind ik lekkerder als van Mora
heb die vetput al een jaar of drie schoon in de kast staanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
van de Aldi weet ik niet, kom meestal bij de Lidl, maar wij vinden de frikandellen en kroketten van hen niet lekkerFrikandellen zijn hier wel altijd van Mora, die vindt mijn man het lekkerst
Mark wilde niets anders als Mora, tot ik voor een verjaardag alhier (dan heb ik wel 100 frikandellen nodig voor al die kids) gewoon een keer een pak uit de Aldi heb meegenomen. Niks zeggen natuurlijk, vroeg iedereen: waar heb jij die frikandellen gekocht.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
van de Aldi weet ik niet, kom meestal bij de Lidl, maar wij vinden de frikandellen en kroketten van hen niet lekkerFrikandellen zijn hier wel altijd van Mora, die vindt mijn man het lekkerst
Mijn vader rolde ze altijd met behulp van vetvrijpapier tot een lange worst, dan snijden, en panneren. De eindjes (die rakketjes) kregen wijquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik krijg mijn eigengemaakte kroketjes nooit zo mooi in de standaard kroketvorm, lijken altijd meer op een soort raketjes
ik gebruik 'm ook om m'n zelfgepaneerde wienerschnitzels in te bakken, en die eten we hier nogal eens. Morgen ook, is Britt haar favoriete gerecht. Dan eten we ook alleen maar schnitzels, veul schnitzelsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb die vetput al een jaar of drie schoon in de kast staan
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
dan zeg ik het gewoon. Truste muis
wil je AUB hier niet over posten. Nu kan ik niet slapen, krijg zin in zonne buil friet van de Boemerang met hun zelfgemaakte mayonaise, doe mar een frietje dubbel mayonaisequote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
met veul mayo, en dan natuurlijk wel van De Boemerang in Den Bosch (doe ik er meteen een puntzak friet met dubbel mayo bij)
Kaatje en ikke niet truste?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
dan zeg ik het gewoon. Truste muis
en jij zit er dichtbij. Ik moet er helemaal voor naar Den Bosch rijden, parkeren in de dure Arena, dus zo'n frietje kost me al minimaal 5 euroquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:10 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wil je AUB hier niet over posten. Nu kan ik niet slapen, krijg zin in zonne buil friet van de Boemerang met hun zelfgemaakte mayonaise, doe mar een frietje dubbel mayonaise![]()
![]()
![]()
![]()
heb drie weken geleden een nieuwe gekocht, de oude had al teveel gebakkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb die vetput al een jaar of drie schoon in de kast staan
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik niet, dacht dat jij gestrekt lag
Die toko zit hopelijk niet dicht bij centraal he ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:10 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wil je AUB hier niet over posten. Nu kan ik niet slapen, krijg zin in zonne buil friet van de Boemerang met hun zelfgemaakte mayonaise, doe mar een frietje dubbel mayonaise![]()
![]()
![]()
![]()
echt wel!!!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die toko zit hopelijk niet dicht bij centraal he ?
Kijk naar mijn signature en je weet wie Joey isquote:
voorheen ook 200 meter van het ziekenhuis. Toen ik erin lag een paar jaar geleden voor een paar weken, ging ik 's avonds met mijn ziekenhuisbuurvrouw stiekum frietje eten daaro, hahahaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
als je Hotel Centraal bedoelt: ja, richting de Arena lopen, zit ie aan de rechterkant, zit vlakbij hoor, om de hoekquote:
ik loop er in 10 minuten naar toe. Met het fietske 5 minuutjes, maar kom er alleen als ik toch in de stad ben en met de carnaval natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en jij zit er dichtbij. Ik moet er helemaal voor naar Den Bosch rijden, parkeren in de dure Arena, dus zo'n frietje kost me al minimaal 5 euro
zitte gij ok bij un carnavalsclubke?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik loop er in 10 minuten naar toe. Met het fietske 5 minuutjes, maar kom er alleen als ik toch in de stad ben en met de carnaval natuurlijk
dan mis je iets, de friet van Boemerangquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:14 schreef Drassss het volgende:
Pfff ik ken alleen cs centraal johIk kom voor de rest nooit in Den Bosch.
OMGquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk naar mijn signature en je weet wie Joey is
* Opent google. *quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan mis je iets, de friet van Boemerang
echt wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
friet is zo lekker dat ze tywee zaken hebben moeten sluitenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
echt wel.Vroeger hadden ze drie zaken in de stad
als ik vroeger aan mijn knie geopereerd werd, was dat standaard mijn menu elke avond.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
voorheen ook 200 meter van het ziekenhuis. Toen ik erin lag een paar jaar geleden voor een paar weken, ging ik 's avonds met mijn ziekenhuisbuurvrouw stiekum frietje eten daaro, hahaha
ga er vanuit dat je Hotel Centraal bedoelt trouwens, niet het Centraal station, hahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |