quote:
quote:
ik hoor het wel als er streamers in de buurt zijn en er "touchdown" isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar geen streamers in de buurt
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:07 schreef kaatje50 het volgende:
Fok stopte ermee hierAnders had ik die lapo, TT en fipo wel gehad
![]()
En toch zijn er nog mensen die het volgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wij "vervelen" elkaar nu gewoon met onze eigen RLS-soaps![]()
Maar idd, pruimentijd op TV, BB Dld en USA boeit me ook niet, wil ook wel weer een goeie Nederlandse RLS hoor, ik zeg: doen, ik zit er klaar voor
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:07 schreef kaatje50 het volgende:
![]()
Die Touchdown ga ik niet halen. Drink zometeen nog efkes mijn bekske caffeïnevrijequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik hoor het wel als er streamers in de buurt zijn en er "touchdown" is
yeah rightquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:07 schreef kaatje50 het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En toch zijn er nog mensen die het volgen.
Ze zeggen dat alles doorgestoken kaart is, maar vervolgens volgen ze het met al hun passie.
Ok, je hebt een leven of niet, dat kan natuurlijk ook. Maar als je je hond niet uitlaat, omdat je iets niet wil missen.
Dan ben je verkeerd bezig.
Opstaan... PC aan... BB/DE/USA ... niet douchen... niet hond uitlaten... alleen negatieve posts.. slapen... en volgende dag weer het zelfde...
Je verbonden voelen met bepaalde internet-sites... OK, videocammen enzo en lol maken.
Maar dat is maar een paar uurtjes.
Om de hele dag BB-Germany of USA te volgen, dan heb je toch echt een contactstoornis.
vergis je niet. uitzonderingen daargelaten...Er zijn ook mensen, die door gezondheidsproblemen niet weg kunnen en blij zijn dat ze zo nog "iets" beleven. Of wat denk je van eenzame mensen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En toch zijn er nog mensen die het volgen.
Ze zeggen dat alles doorgestoken kaart is, maar vervolgens volgen ze het met al hun passie.
Ok, je hebt een leven of niet, dat kan natuurlijk ook. Maar als je je hond niet uitlaat, omdat je iets niet wil missen.
Dan ben je verkeerd bezig.
Opstaan... PC aan... BB/DE/USA ... niet douchen... niet hond uitlaten... alleen negatieve posts.. slapen... en volgende dag weer het zelfde...
Je verbonden voelen met bepaalde internet-sites... OK, videocammen enzo en lol maken.
Maar dat is maar een paar uurtjes.
Om de hele dag BB-Germany of USA te volgen, dan heb je toch echt een contactstoornis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |