Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:52 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Ja en daarom kies ik niet voor Mac.
U mad?quote:
/carequote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:13 schreef retorbrapi het volgende:
Goed topic weer jongens, maar als jullie het niet erg vinden swipe ik weer even terug naar DIG.
Nee, alsjeblieft, blijf hier.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:13 schreef retorbrapi het volgende:
Goed topic weer jongens, maar als jullie het niet erg vinden swipe ik weer even terug naar DIG.
Backfire!quote:
de hoogste temparatuur die ik haal is 35 graden, met maar 1 coolerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:25 schreef bang_bros het volgende:
[..]
i7 990x ovc 5.5 ghz
4 gb super oc ulocked ati hd 6950 (6970)
2x1 TB HD
256 gb raptor II
6 GB 1333 mhz
wi7 ulimate 64 bit
en de hoogste temperatuur is 42 graden omdat ik 6 coolers excl. waterkoeling heb.
Wat maakt de temparatuur van je computer nou weer uitquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:19 schreef Superthomas het volgende:
[..]
de hoogste temparatuur die ik haal is 35 graden, met maar 1 cooler![]()
![]()
![]()
TS schept graag op over z'n kwantumcomputerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:33 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Wat maakt de temparatuur van je computer nou weer uit
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:19 schreef Superthomas het volgende:
[..]
de hoogste temparatuur die ik haal is 35 graden, met maar 1 cooler![]()
![]()
![]()
Serieus, Er zijn wel 10 laptops die er zo uitzienquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:09 schreef Teezie het volgende:
serieus mijn vader heeft dezelfde laptop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop