neuh, is pas week 2 vd 3quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:03 schreef placeholder het volgende:
Jeetje. Tentamenterreur nogsteeds niet over? Is komende week de laatste week?
Heb je zo'n drukke AID dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:20 schreef maen het volgende:
[..]
neuh, is pas week 2 vd 3
ik heb de dinsdag in de AID de laatste.. superfijn!
Ja! Ideaal, de eerste jaars hebben een vol programma, de rest alleen een vol avondprogramma!quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:59 schreef placeholder het volgende:
[..]
De AID is eigenlijk gewoon een feestweek voor iedereen?
hmm jammer, ik dacht al dat het te mooi was om waar te zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest... en daarnaast is de gemiddelde bosbouwman nou niet de knapste... maar dat ff tenzijde...
gemiddeld genomen is het 50/50 maar de laatste tijd zie ik dat het voornamelijk meer vrouwen aantrekt...
Sportmarkt? Vertel is...quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:09 schreef bioloogje het volgende:
Oeh en ik ga alle AID lopers weer zien op de sportmarkt.
Op de zondag tijdens de AID is er een sportdag, Daarbij staan ook alle sporten met kraampjes op een sportmarkt. Dan kun je als eerste jaars kijken welke sporten er zijn en wat meer info krijgen over de studenten sportverenigingen waar je interesse in hebt. Want het is wel aan te raden om een sportkaart te regelen bij de uni. Voor redelijk weinig geld, kun je heel veel sporten doen.quote:
dat heb ik heel vroeger al eens gedaanquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:56 schreef bioloogje het volgende:
Ik handbal maar niet in de bongerd. (de bongerd is te klein voor alle sporten)
Maen, prima suggestie toch, je kent ons al een beetje. Hoef je geen bier te schenken, alleen te drinken
dan moet je bij Argo zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:10 schreef placeholder het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral geīnteresseerd in roeien. Dan is de Bongerd iets minder interessant geloof ik, maargoed, voor ¤70/jaar kan je je ook geen buil vallen...
Daaromquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef maen het volgende:
[..]
dan moet je bij Argo zijn
voor die ¤70 mag je ook gratis zwemmen fitness & squash enzo, dus dat haal je er wel uit.
uhu, je hebt sowieso ergens een lunch bij Argo, als ik me niet vergisquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:15 schreef placeholder het volgende:
[..]
DaaromJe moet ook wat als het prutweer is.
Argo komt tijdens de AID wel langs. Dus dat komt goed denk ik zo
Ik geloof je meteen. Jullie zijn beter op de hoogte. Ben benieuwd :-)quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:16 schreef maen het volgende:
[..]
uhu, je hebt sowieso ergens een lunch bij Argo, als ik me niet vergis
dat werkt blijkbaar nog niet. Voor nu is het geloof ik gewoon bij de Bongerd langsgaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:48 schreef jappas het volgende:
Iemand hier een idee hoe ik me kan her-inschrijven bij de Bongerd? Begin van de zomer hebben we een mail gehad waar staat dat het via de website van hun kan, maar daar kan ik alleen iets vinden om een formulier in te vullen. Het zou dus volgens de mail ook via de website via iDeal zou moeten kunnen.
ik heb me afgemeld...quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:45 schreef Reflectionne het volgende:
Iemand ervaring met sollicitatietrainingen bij KLV of Intergrand?
En Maen hoe ging je tentamen vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |