SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ja zeg, iemand moet het zeggenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik kak echt wel, en jij schijt nu 7 kleuren dus das echt gelul![]()
Muis, jij bent ook lekker behulpzaam he
Fijn dat ie daar niet moeilijk over doetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Mn baas ligt in een deuk, ik had verlof aangevraagd voor 13, 20 en 27 augustus.
Nou, dat mag hoor
En terecht, dat zijn drie zaterdagenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Hij noemde me randdebiel![]()
Let wel, dit is de leuke, niet de stomme, die mag dat
Hij heeft al 3 shirts van ze, 't is mooi zoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:00 schreef Barbaaf het volgende:
Leuk kado Rewimo ( bestel er nog een sjaaltje van de club bij)
Ja ik was dr wel achter dat t zaterdagen zijn ondertussenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En terecht, dat zijn drie zaterdagen. Maar mocht 't nog zomer worden (iets met kans op neerslag onder de 50% en temperaturen boven de 20 meen ik me te herinneren) kom ik nog die kant op.
Sterkte met de tandarts Greys![]()
Leuk kado Rewimo ( bestel er nog een sjaaltje van de club bij)
Nee joh, moet je ook niet doen met dit weer hoor!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:24 schreef Barbaaf het volgende:
't weer is en blijft niet best, noem me een sissy maar met deze voorspellingen ga ik niet zo'n stuk rijden. Als 't de 26e nog geen zomer is kom ik dat weekend wel met de trein en als ik toch niet terug hoef te rijden is de bank ook wel een optie
't Strand bij jou of 't strand bij mij? Voordat ik je vanuit Maastricht opbel en jij in Noordwijk staat...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, moet je ook niet doen met dit weer hoor!
De 26e wil ik naar het strand, dus dan moet het mooi weer zijn
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Wat ben je vroeg vandaag trouwens!
Mijn complimenten![]()
Oh ja, dat dacht ik eigenlijk alquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:41 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Als ik zeg dat ik nog op ben, zou je dat geloven?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:30 schreef nokwanda het volgende:
Volgens mij zat ze toen in de wachtkamer, dus dat valt nog te bezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |