Het wordt niks denk ik, a.s. maandag komt de vloerbedekking al en dan moet het klaar zijn. Ik dacht ik koop een sjabloon op inet en zet het er zo op, maar mooi dat ik geen goed sjabloon kan vinden en als het wat is is het reteduur. Ik heb trouwens nog een ander idee ineens. R had behang uitgezocht maar dat kon niet want structuur op de muur. Als ik nu een een stuk plaat koop en dat behang? Op de muur met montagekit en ook een leuk effect toch??quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
2) is minder werk dan alle andere mogelijkheden die je kunt overwegen (op een glad oppervlak is het namelijk veel makkelijker werken dan op een vertikaal oppervlak met structuurverf).
Volgende vraag: hoe lang wil je er maximaal over doen?
Ik zou zeggen: kies een kleur voor de strook en schilder de figuur in wit. Dan staat het echt heel mooi op de muur (denk ik).
Dat klinkt als een uitstekend idee!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Het wordt niks denk ik, a.s. maandag komt de vloerbedekking al en dan moet het klaar zijn. Ik dacht ik koop een sjabloon op inet en zet het er zo op, maar mooi dat ik geen goed sjabloon kan vinden en als het wat is is het reteduur. Ik heb trouwens nog een ander idee ineens. R had behang uitgezocht maar dat kon niet want structuur op de muur. Als ik nu een een stuk plaat koop en dat behang? Op de muur met montagekit en ook een leuk effect toch??
Die is weer thuis en het gaat gelukkig al een stuk beter, maar ze is er nog niet helemaal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:59 schreef Oognip het volgende:
Ing, ben je daar nog? Hoe is het met frummel?
Beterschap voor jezelf
Lijkt me ook haske mooi! Wel even goed nadenken over het behangen, want behang doet het op hout anders dan op een gipsen muurquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:02 schreef Maes het volgende:
Het wordt niks denk ik, a.s. maandag komt de vloerbedekking al en dan moet het klaar zijn. Ik dacht ik koop een sjabloon op inet en zet het er zo op, maar mooi dat ik geen goed sjabloon kan vinden en als het wat is is het reteduur. Ik heb trouwens nog een ander idee ineens. R had behang uitgezocht maar dat kon niet want structuur op de muur. Als ik nu een een stuk plaat koop en dat behang? Op de muur met montagekit en ook een leuk effect toch??
Hopen dat een nacht goed slapen je doet bijtrekkenquote:
Oh wat fijn dat ze weer thuis isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die is weer thuis en het gaat gelukkig al een stuk beter, maar ze is er nog niet helemaal.
Ben er tussen de middag nog ff geweest
Oh dat is liefquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lijkt me ook haske mooi! Wel even goed nadenken over het behangen, want behang doet het op hout anders dan op een gipsen muur
Ik wil de platen met veel plezier voor je schilderen, maar weet niet of het dan maandag klaar is. Als ik morgenochtend direct een plaat kan halen (gronden, schuren, gronden, schuren, aflakken, patroon tekenen, schilderen), dan zou het wel moeten lukken (denk ik).
Verstandigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:13 schreef Maes het volgende:
Oh dat is liefmaar ik ga morgenochtend eerst met de jongedame overleggen. Straks heeft ze er toch een ander idee over en het is haar kamer
Wat schattigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:12 schreef ElisaB het volgende:
Hapje:
[ afbeelding ]
Plasje:
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:18 schreef Maes het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen weer aan de slag op de zolderkamer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |