Muur is wit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat heeft de muur voor kleur?
1) laat de muur gladstucen en sla aan het schilderen (op de muur)
2) schilder de figuur op een gladde ondergrond (bijvoorbeeld een hele dunnen plaat triplex) en plat die plaat met montagekit op de muur
Dat zou bij mij idd met recht hatseflatsen wordenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou het gewoon uit de losse pols zo de muur op hatseflatsen
2) is minder werk dan alle andere mogelijkheden die je kunt overwegen (op een glad oppervlak is het namelijk veel makkelijker werken dan op een vertikaal oppervlak met structuurverf).quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:38 schreef Maes het volgende:
Muur is wit.
1) Laten stucken doen we niet.
2) Is een plan maar nee te veel werk
Bestel een Bol.com-kadobon; kun je om 13:45 in je bedje liggenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb net maar vast 2 pcm's ingenomen en ga vandaag echt es op tijd slapen.
Morgen lekker om 13.30 uur al vrij, maar collega en ik moeten op pad voor een cadeautje voor m'n baas.
Anders had ik morgenmiddag lekker een mega-tuk gedaan denk ik
Dat heeft een vriendin van mij ook gedaan en dat staat toch zooooo gaafquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
2) is minder werk dan alle andere mogelijkheden die je kunt overwegen (op een glad oppervlak is het namelijk veel makkelijker werken dan op een vertikaal oppervlak met structuurverf).
Volgende vraag: hoe lang wil je er maximaal over doen?
Ik zou zeggen: kies een kleur voor de strook en schilder de figuur in wit. Dan staat het echt heel mooi op de muur (denk ik).
tuk? Wasda?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Morgen lekker om 13.30 uur al vrij, maar collega en ik moeten op pad voor een cadeautje voor m'n baas.
Ik hoop dat een goed nachtje slapen gaat helpenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Die krijgt ie sowieso alquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bestel een Bol.com-kadobon; kun je om 13:45 in je bedje liggen
Net als die mega Toblerone?quote:
Ziek kun je het niet noemen hoor, eerder half en lamlendig.quote:
Erg hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Iedereen doet Ingetjes behalve Ing herself!
Beterschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |