Dat lukt TerrorSjon welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Anders druk je de danmalige bewoners er toch gewoon uit
Ik zal even een plaatje zoeken!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ookKantje boord
Ga je nog even laten weten wat je / ze wil?
Bij Aekinga in de buurt volgens mijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:05 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zag je reactie in K&W op de boerderij in Appelscha. Voor je reageerde dacht ik ook wat komt me dat bekend voor en volgens mij is het vlakbij waar mijn ouders jaren op de camping hebben gestaan.
Nicequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:13 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets maar niet zo groot en aan beide kanten van de muur.
Ik ga duimen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:04 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh ik hoop zo dat ons huisje nog vrij is als we willen gaan![]()
Je hebt hem nu al een jaar niet in aktie gezien he?quote:
He bahquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben jullie ook wel es een paar dagen dat je je overdag kippietokkielekker voelt en dan 's avonds ineens overal spierpijn krijgt, moe bent en denkt dat je ziek gaat worden?
En de volgende ochtend is er weer niets aan de hand....tot 's avonds![]()
Nee?
Nou, ik nu dus wel....en ik haaaaat het
Dat is ook stom. Net als ziek worden in het weekend.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben jullie ook wel es een paar dagen dat je je overdag kippietokkielekker voelt en dan 's avonds ineens overal spierpijn krijgt, moe bent en denkt dat je ziek gaat worden?
En de volgende ochtend is er weer niets aan de hand....tot 's avonds![]()
Nee?
Nou, ik nu dus wel....en ik haaaaat het
Vitamientjes heb ik idd net genomen, op tijd op bed blijft meestal bij een goed voornemen en het vertroetelgedeelte =quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
He bah![]()
Lekker op tijd naar bed maar, paar dagen goede nachtrust en wat extra vitamientjes?
En je 's avonds laten vertroetelen door Heer I?
Dat heb ik meestal idd....of zoals 2 jaar geleden; de dag voordat we naar Kreta vlogen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is ook stom. Net als ziek worden in het weekend.
Of niet babbelen, zooi achterlaten en wachten tot zij komt klagen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:21 schreef Cat22 het volgende:
Morgen is één van mijn collega's er weer. Vorige week mocht ik haar afdeling alleen draaien omdat ze met z'n tweetjes vakantie hadden. De ander is nu nog weg.
Eerst maar eens informeren hoe de vakantie is geweest en dan eens even babbelen over de redelijk puinzooi die ze had achtergelaten voor me. As usual.![]()
En dan moet ik wel zorgen dat ik het volgende week beter achterlaat voor hen.
Ik ben ook wel eens ziek op vakantie gegaan, niet leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat heb ik meestal idd....of zoals 2 jaar geleden; de dag voordat we naar Kreta vlogen.
Wakker worden met 2 abcessen in de keel, hoge koorts en overal pijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |