Ligt eraan. Op papier 2 weken. Maar je moet een goedkeuring van het cbr hebben en daar mogen ze 4 maanden over doen om die goedkeuring te geven. Plus dat als de neuroloog zegt : Nou meneer het gaat niet goed u mag nog 4 maanden sowieso niet autorijden, dan ben je ook best wel fucked.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die regels nu wat versoepeld waren, ook voor beroertes. Sunchaser mocht volgens mij al vrij snel weer rijden toch?
Maar een vriendin van me mocht een jaar of drie geleden ook een jaar niet rijden nadat ze met haar auto net niet het kanaal was ingedoken na een aanval achter het stuur.
Als het Riagg of wie dat ook doet bij mijn vader was gekomen had hij ze volgens mij de deur uitgeschopt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuurlijk is het makkelijk praten vanaf de zijlijn... ik hoop alleen (en ik ken hem natuurlijk) dat hij ook echt luistert naar een professional. Ze waren namelijk ook vanuit de geestelijke gezondheidszorg bij hem geweest om het erover te hebben met hem. Wat het met hem doet e.d. Daar had ie helemaal geen trek in
Volgende week moest er weer een gesprek plaatsvinden, nou, daag bekijk het maar dan ben ik op vakantie, zei die
datquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:54 schreef senesta het volgende:
Nou ja een maand of twee terug had ze nog een zware aanval en toen mocht ze gewoon blijven rijden, van mij hoeven ze niet al te soepel te zijn hoor. Ze kwam laatst Samara halen maar ik wilde niet dat ze haar meenam in de auto als haar medicijnen blijkbaar nog niet goed zijn afgesteld.
Ik snap best dat het onhandig is om niet te kunnen autorijden maar ik vind veiligheid van jezelf maar ook van anderen toch zwaarder tellen.
Twee dagen zei de DA.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, het zal niet zomaar zijn denk ik dan maar...
Arme Elco Senes, die medicatie zou toch snel aan moeten slaan he?
Ik zou m eerder alleen rijst geven, geen kip, dat verteert beter.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Twee dagen zei de DA.
Donderdag zou er dus echt verbetering moeten zijn. Duimen jullie mee?
Ah, je bent nog wakkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:02 schreef Maes het volgende:
![]()
Arme Elco, tis zo naar als je beestjes niet goed zijn.................
Heftig allemaal Q voor je zwager. En het MM verhaal heb ik niet helemaal meegekregen maar ik begrijp dat er nog steeds geen echte aanstelling is, stom hoor.
Oh-oh vakantie in het verschiet, lekker hoor!
Tuurlijk!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Twee dagen zei de DA.
Donderdag zou er dus echt verbetering moeten zijn. Duimen jullie mee?
Nog netquote:
Vast welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:04 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh ik hoop zo dat ons huisje nog vrij is als we willen gaan![]()
Ik ookquote:
Ik zag je reactie in K&W op de boerderij in Appelscha. Voor je reageerde dacht ik ook wat komt me dat bekend voor en volgens mij is het vlakbij waar mijn ouders jaren op de camping hebben gestaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |