quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:35 schreef senesta het volgende:
Arme Elco, beetje eten en de krampen zijn er weer volop. Ik wilde dat ik wat meer voor hem kon doen
Druk. Erg drukquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
En hoe was het? Ben je geschrokken?
Is het niet handig om hem dan eerst even niet te laten eten? Dag of 2 a 3?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:35 schreef senesta het volgende:
Arme Elco, beetje eten en de krampen zijn er weer volop. Ik wilde dat ik wat meer voor hem kon doen
Kleine beetjes rijst met gekookte kip. Hij geeft gisteren al de hele dag niets gehad. Hij was al niet zo dik en had ook al wat ingeleverd aan gewicht afgelopen tijd. Bovendien krijg ik zo de medicijnen er ook inquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is het niet handig om hem dan eerst even niet te laten eten? Dag of 2 a 3?
En wat geef je hem? Gewoon zijn brokken?
Ontsteking van/in dikke darm zei de DA.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had je handje al gepakt Senes![]()
Maar wat vervelend zeg....nog geen idee waar de krampen vandaan komen?
Laat de rijst eens achterwege? En dan heeeeeeeeele kleine beetjes kip? Dus zeg maar om het uur een klein handje?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Kleine beetjes rijst met gekookte kip. Hij geeft gisteren al de hele dag niets gehad. Hij was al niet zo dik en had ook al wat ingeleverd aan gewicht afgelopen tijd. Bovendien krijg ik zo de medicijnen er ook in![]()
Ik baal hier zo enorm van
Soms is dat luchtige ook een manier om met alle bezorgdheid om je heen om te gaan. Tenminste, die neiging zou ik wel herkennen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Druk. Erg druk
ff bij zwager langsgeweest. Ze denken dat het misschien komt door een lekkende hartklep. Hij krijgt morgen onderzoeken daarvoor dus dat is even afwachten.
Hij neemt het alleen allemaal veelste licht op. Hij denkt na een weekje vakantie volgende week wel weer vrolijk rond te hupsen en aan het werk te gaan
Hij is ontzettend moet, kan nog geen 200 meter lopen, doet niks anders dan slapen, maar denkt wel weer alles te kunnen binnenkort
Nou ja, daar komt ie wel achter
Hij is zijn rijbewijs ook voor een onbepaalde tijd kwijt omdat ie een beroerte heeft gehad, en daar schijt hij helemaal de balen van. Wat ik natuurlijk heel goed snap.
Ik zie net dat je na een beroerte 6 maanden!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:42 schreef Rewimo het volgende:
Arme Elco![]()
Q, 't is op zich wel goed dat hij optimistisch is natuurlijk. Alleen zal het hem wel tegenvallen als hij merkt dat het allemaal niet zo snel gaat als hij wil.
oh-oh, naar Texel, leuk joh!
Ja, dat snap ik... maar hij is écht overal zo luchtig over. Ik snap wel dat het allemaal heel kut is voor hem, maar als ik hem was zou ik écht een stap terug doen... voordat hij er weer 1 krijgt en die verkeerd afloopt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Soms is dat luchtige ook een manier om met alle bezorgdheid om je heen om te gaan. Tenminste, die neiging zou ik wel herkennen.
Toen mijn zusje een epileptische aanval kreeg mocht ze een jaar niet rijden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zie net dat je na een beroerte 6 maanden!niet mag autorijden
Dat is makkelijk praten vanaf ze zijlijn. Mijn vader had precies hetzelfde. Andere ziekte, maar hetzelfde gedrag. Alles wegwuiven, niks aant handje en binnenkort ben ik er weer 100%. Je kunt daar als omgeving zo weinig in veranderen, ze moeten het echt zelf ervaren of een professional moet hun eens goed met de neus op feiten drukken. Maar bij hem is het nu allemaal zo vers... dat moet echt nog ergens op zijn plek vallen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik... maar hij is écht overal zo luchtig over. Ik snap wel dat het allemaal heel kut is voor hem, maar als ik hem was zou ik écht een stap terug doen... voordat hij er weer 1 krijgt en die verkeerd afloopt.
Misschien dat hij dat ook wel doet hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik... maar hij is écht overal zo luchtig over. Ik snap wel dat het allemaal heel kut is voor hem, maar als ik hem was zou ik écht een stap terug doen... voordat hij er weer 1 krijgt en die verkeerd afloopt.
de teringquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Toen mijn zusje een epileptische aanval kreeg mocht ze een jaar niet rijden.
Ik dacht dat die regels nu wat versoepeld waren, ook voor beroertes. Sunchaser mocht volgens mij al vrij snel weer rijden toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Tuurlijk is het makkelijk praten vanaf de zijlijn... ik hoop alleen (en ik ken hem natuurlijk) dat hij ook echt luistert naar een professional. Ze waren namelijk ook vanuit de geestelijke gezondheidszorg bij hem geweest om het erover te hebben met hem. Wat het met hem doet e.d. Daar had ie helemaal geen trek inquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is makkelijk praten vanaf ze zijlijn. Mijn vader had precies hetzelfde. Andere ziekte, maar hetzelfde gedrag. Alles wegwuiven, niks aant handje en binnenkort ben ik er weer 100%. Je kunt daar als omgeving zo weinig in veranderen, ze moeten het echt zelf ervaren of een professional moet hun eens goed met de neus op feiten drukken. Maar bij hem is het nu allemaal zo vers... dat moet echt nog ergens op zijn plek vallen.
Bij mijn revalidatiecentrum hangt daar toevallig een artikel over, dat ze de periode van niet mogen rijden na een beroerte drastisch hebben verkort. Maar ik weet er het fijne niet van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |