quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:30 schreef naatje_1 het volgende:
Echt sorry dat ik niet zoveel kan doen, maar ik ga weer op mijn vriendin liggen.
Beetje jammer hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:30 schreef Viro het volgende:
wutt the heck, ben je 1 dag bezig met motor en auto mis je gelijk 3 kills
nee je schopt hem van je af en blijft fok!ken, foei zusje en schoonbroertjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:32 schreef gewoonfaye het volgende:
Er gaat nu een vriend bovenop me liggen, ik taai af!
Laatste post dan. Kusjekroelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:36 schreef Viro het volgende:
[..]
nee je schopt hem van je af en blijft fok!ken, foei zusje en schoonbroertje
Doe eens lief tegen mijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh... TV, kijk nou... dat is leuk
Maken ze speciaal een rol voor jou
Vergeet vooral niet die motivaties te posten he...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:26 schreef Crazy-M het volgende:
De eerste 3 kills gemist
Wel een zeer goede motivatie in de eerste post van dit topic. Ik ga morgen even op onderzoek uit maar denk toch wel heel erg mee ga in de motivaties eerder genoemd. Maar zoals gezegd: ik ga er eerst even zelf wat onderzoeken
Ik ben een romanticusquote:
Dat is toch hatske lief? Ik gun je je eigen rol zelfsquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is toch hatske lief? Ik gun je je eigen rol zelfs
Waarschijnlijk wel... maar in dat geval vind ik onze aanwijzingen sterker dan de daadwerkelijke en schiet het spel wel zijn doel voorbijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik leef nog!
En wat hebben jullie al veel gevonden zeg, zou het er niet te dik bovenop liggen?
Ja maar 16:42, ik heb het gevoel dat we ergens heel hard intrappen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel... maar in dat geval vind ik onze aanwijzingen sterker dan de daadwerkelijke en schiet het spel wel zijn doel voorbij
Ja maar iemand verzint toch niet zomaar 16.42... en zo ja dan worden we inderdaad opzichtig genaaid door de SL... wat ik niet helemaal fair zou vindenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar 16:42, ik heb het gevoel dat we ergens heel hard intrappen.
De slang van huppelmuts?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan me wel zo'n hint herinneren uit een eerdere ronde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |