ja en ik vind dat van Knetter en Haraquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind vooral de manier hoe c_a hierop reageert verdacht.
Hoe reageer ik dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en ik vind dat van Knetter en Hara![]()
Hoe hun reageren, zo reageerde ik ook toen ik voor het eerst maffia was
ja maar jij weet het soberso.. want wij gaan een kind opvoedenquote:
Zoals c_a toen ze voor het eerst mafia wasquote:
Door extra te vermelden dat ik op een dorper stemde, maak je mij echt niet meer mafia.quote:
Hoe weet jij dat Lynda een dorper is? Vertrouw je d'r op haar blauwe ogen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Door extra te vermelden dat ik op een dorper stemde, maak je mij echt niet meer mafia.
Ik ben knetter.. ik moet wel maffia zijn.. gewoon omdat het kan en c_a graag gelijk heeftquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Door extra te vermelden dat ik op een dorper stemde, maak je mij echt niet meer mafia.
The_Erik ...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar jij bent de enige
zover ik weet
jij denkt serieus dat Lynda dorp is?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat mag dan ook! ook al lynch je dan een dorpeling!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan zet ik persoonlijk een prijs op je hoofd.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben knetter.. ik moet wel maffia zijn.. gewoon omdat het kan en c_a graag gelijk heeft
Ga je zelf ook nog wat nuttigs doen meneer de Maffia BM?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
H: "Nee JIJ kan goed hints zoeken"
L: "Nee JIJ kan goed hints zoeken"
H: "Nee JIJ kan goed hints zoeken"
L: "Nee JIJ kan goed hints zoeken"
Waarom zou de mafia de mafiahoer op een mafialid afsturen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij denkt serieus dat Lynda dorp is?
Ik heb niet het genoegen om bij c_a's vriendjes te staan.quote:
is dat mijn vriendjequote:
verwarring allomquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom zou de mafia de mafiahoer op een mafialid afsturen?
c_a denkt dat als ze zegt dat ze geen homo's kent, dat er dan geen enkele homohint op haar kan slaan.quote:
Ik ben overtuigd door wat TV gevonden heeft en heb zelf echt niks steekhoudenders kunnen vinden dan wat er reeds genoemd isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Ga je zelf ook nog wat nuttigs doen meneer de Maffia BM?
Ik sta er gewoon niet tussenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is dat mijn vriendje
Ok ok.... wel steeds een beetje meer
Favo FOK!kers Kally, Flounder, Patje1987, Laysa, iBenny, Rauzer, crv, Bellatrix, BVO, PatriQue89, Symphonic, Koen66, Bos81, -Vaduz-, Crazy-M, D.
Alleen Patrique is homo, met twijfelgevallen: Rauzer en BVO
haha ach jahquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
c_a denkt dat als ze zegt dat ze geen homo's kent, dat er dan geen enkele homohint op haar kan slaan.
c_a is maffia.. dat is zoo duidelijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
c_a denkt dat als ze zegt dat ze geen homo's kent, dat er dan geen enkele homohint op haar kan slaan.
Ken je vriendenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik sta er gewoon niet tussenZelfs crv wel
Verraad
Nee dus.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd door wat TV gevonden heeft en heb zelf echt niks steekhoudenders kunnen vinden dan wat er reeds genoemd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |