Okee, ben benieuwd! Wat is het voor spul? Soort shampoo? Hoe vaak/lang gebruiken?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:51 schreef loveforever het volgende:
Hee,
Ik ben naar de apotheek gegaan net en ik heb dit gekregen: Selsun.
En de apotheker zei ook als dat niet werkte dan moest ik toch even naar de dokter.
Ze zei ook dat je je haar het liefst maar 2x in de week moet wassen zodat de hoofdhuid ook rust krijgt.
Zal het zo eens gaan proberen hoor je over paar dagen wel het resultaat!!
Ik had ong dezelfde symptomen, meer haaruitval dan normaal, witte/lichtgele (druppelvormige) bolletjes/korreltjes in het haar (talgbolletjes). Die bolletjes zaten ook vaak aan de wortel van een haar, als ik mijn haar gekamd had.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:47 schreef loveforever het volgende:
stress = ja
haaruitval = elke keer als ik me haar borstel een borstel vol met haar...
maar zie geen link met dit en die 'zandkorreltjes' in me haar ??
Ik heb geen stress. Wel sinds januari mirenaspiraaltje, en daardoor meer haaruitval en vetter haar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:01 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Ik had ong dezelfde symptomen, meer haaruitval dan normaal, witte/lichtgele (druppelvormige) bolletjes/korreltjes in het haar (talgbolletjes). Die bolletjes zaten ook vaak aan de wortel van een haar, als ik mijn haar gekamd had.
Bij mij was het puur te wijten aan stress.
welk spul?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:22 schreef loveforever het volgende:
Nou... wat dat voorn spul is ik weet het niet maar vanochtend gebruikt en nu heb ik geen zandkorreltjes meer in me haar.
Het ruikt wel een beetje maar liever dat dan die vervelende dingen... een aanrader!!
Waar ruikt het naar dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:22 schreef loveforever het volgende:
Nou... wat dat voorn spul is ik weet het niet maar vanochtend gebruikt en nu heb ik geen zandkorreltjes meer in me haar.
Het ruikt wel een beetje maar liever dat dan die vervelende dingen... een aanrader!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |