Maar het was geen goedkoop setje. Vind het nogal jammer die speakers weg te gooien omdat de dvd speler hapert. De speler maken doe ik ook niet meer omdat ik laatst de speakeruitgangen ook al heb laten maken dus wordt me teveel voor een oudere set.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:56 schreef fruityloop het volgende:
Bij die goedkopere alles-in-1 setjes zijn de speakers vrij strak gematcht met de receiver, dus die sony speakers zo even aan een andere hangen kan je nog gaan tegenvallen.
Wat dacht je van de onkyo DR-645?
Als je even goed kijkt, zal je zien dat die onkyo ook een sub-out heeft.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:18 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Maar het was geen goedkoop setje. Vind het nogal jammer die speakers weg te gooien omdat de dvd speler hapert. De speler maken doe ik ook niet meer omdat ik laatst de speakeruitgangen ook al heb laten maken dus wordt me teveel voor een oudere set.
Die Onkyo is natuurlijk een mooi ding maarja, wel stereo. Ik zoek dus een een 2.1 set. Of ik moet die speakers van die sony maar los verkopen ofzo.
Wut?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:51 schreef Sjabba het volgende:
Ik zie alleen stereo staan?
maar hij heeft dus een sub uitgang en kan je dna ook de gewone speakers op hoge tonen zetten?
Quequote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:51 schreef Sjabba het volgende:
Ik zie alleen stereo staan?
maar hij heeft dus een sub uitgang en kan je dna ook de gewone speakers op hoge tonen zetten?
Tja ik weet dus niet of mijn oude receiver zelf filterde of dat dat in de speakers zit...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:46 schreef fruityloop het volgende:
[..]
QueDe filtering welke speakers welke tonen weergeven gebeurd over eht algemeen niet door de receiver, maar door de speakers zelf. Zo kan een sub tot ~250 Hz weergeven, en zijn die satellietspeakers zo gebouwd dat ze pas bij 250Hz beginnen met weergeven. (die waarden verschillen trouwens per set/merk)
Een mediaplayer heeft geen ingebouwde versterker, dus die als vervanger van je oude home cinema set, gaat alleen werken als de speakers actief zijn, dwz met eigen ingebouwde versterkers. De subwoofer zal dat zijn, maar de surroundspeakers niet, dus dan krijg je geen geluid uit die mediaplayer.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:02 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Tja ik weet dus niet of mijn oude receiver zelf filterde of dat dat in de speakers zit...
Denk dat ik maar een mediaplayer haal. Gooi ik daar al die kinder dvd's op (kan die kleine ook geen lade afbreken...)
Nee begrijp ik maar dan gebruik ik de oude receiver als versterker. De dvd speler was tenslotte gaar de rest werkte nog.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:11 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Een mediaplayer heeft geen ingebouwde versterker, dus die als vervanger van je oude home cinema set, gaat alleen werken als de speakers actief zijn, dwz met eigen ingebouwde versterkers. De subwoofer zal dat zijn, maar de surroundspeakers niet, dus dan krijg je geen geluid uit die mediaplayer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop