Hoe vaak postte jij dat wel niet toen ik nog moest werken?quote:
Mijn pa heeft er vorig jaar een gekocht, is nog aardig snel. Maar die behuizing flikker uit elkaar van ellende.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bij de aldi spullen kopen.Ik weet nog wel toen m'n ma een computer had gekocht bij de aldi.
Bitch please.
Hier en Utrecht regent het anders.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
schijnt de zon eens moet ik zo gaan werken. kut nederland
ik poste helemaal niet dat ik bijna vakantie heb. Nooit gedaanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe vaak postte jij dat wel niet toen ik nog moest werken?
limburg heeft zo nu en dan ook voordelenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:39 schreef Frankii het volgende:
[..]
Hier en Utrecht regent het anders.
Ja wat een sip weer hierquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:39 schreef Frankii het volgende:
[..]
Hier en Utrecht regent het anders.
Welke zon.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
schijnt de zon eens moet ik zo gaan werken. kut nederland
vooral de eerste zaterdag van de vierdaagsequote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:14 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja wat een sip weer hier
gelukkig schijnt in Nijmegen altijd de zon
Jawel maar ik heb 3 herkansingen over 2 weken. Daarom ben ik vanaf nu ook al helemaal niet meer online te vinden. Maargoed, dat was toch al zelden.quote:
Nu hier nog minder online.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jawel maar ik heb 3 herkansingen over 2 weken. Daarom ben ik vanaf nu ook al helemaal niet meer online te vinden. Maargoed, dat was toch al zelden.
Ja, dat heet soggen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nu hier nog minder online.
Wat was dat genietenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
vooral de eerste zaterdag van de vierdaagse
hehe nice onequote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:39 schreef Parvus het volgende:
Zo klopt het topic toch iets meer met de titel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |