Boeit niet waar je dat hebt gezegd. Ik weet dat je het gezegd hebt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd? Ik zeg dat ik hem niet op de release ga kopen. Ik heb altijd gezegd dat ik af zou wachten.
Normaal bij de Lidl of Aldiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hatelijk: Spullen in een actie die al na 1 dag uitverkocht zijn.
Bij de aldi spullen kopen.quote:
Haten op aldi computers. Bitch please.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bij de aldi spullen kopen.Ik weet nog wel toen m'n ma een computer had gekocht bij de aldi.
Bitch please.
Dat ding was in een maand kapot en toen die gerepareerd was voort zo traag als dikke stront.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haten op aldi computers. Bitch please.
Waarschijnlijk dan omdat je ma hem heeft gebruiktquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bij de aldi spullen kopen.Ik weet nog wel toen m'n ma een computer had gekocht bij de aldi.
Bitch please.
Want? Een fiets maak je toch ook? Een auto laat je toch ook fixen?quote:
Oh.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want? Een fiets maak je toch ook? Een auto laat je toch ook fixen?
Je kan er gewoon niet mee omgaan, faalhaas.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat ding was in een maand kapot en toen die gerepareerd was voort zo traag als dikke stront.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:06 schreef PierreTT het volgende:
Goooeeeeeeeeeeeeeeedemorgen!
[ afbeelding ]
quote:
Zal het onthoudenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ah ok, mocht je ooit eens wat hulp nodig hebben op het gebied van XHTML/CSS en WordPress en ik ben niet al met iets anders bezig, dan help ik in ieder geval graag
Vanaf mijn thuisPC deed FOK! het ook niet, vanaf mijn werk wel. random IP bans?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
WTF was ik de enige die een paar dagen niet op Fok kon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |