Plausibel scenario.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:48 schreef Rossdale het volgende:
Geen idee of ik hem koop, waarschijnlijk koop ik BF3, krijg ik er na een week spijt van en ruil ik hem in voor MW3, waar ik een week later spijt van krijg maar die ik wel speel omdat tegen die tijd de rest van jullie MW3 ook gewoon in de kast hebben staan
Of jij gaat je tampon even goed doen. Shiiit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Of je wacht gewoon tot oktober en houd je bek, dat kan ook.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Of jij gaat je tampon even goed doen. Shiiit.
Hey dat komt me bekend voor.. Wie deed dat ook alweer altijd?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, doe het maar af als trollen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:50 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hey dat komt me bekend voor.. Wie deed dat ook alweer altijd?
No shit, waarom denk je dat ik het zeg.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:50 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hey dat komt me bekend voor.. Wie deed dat ook alweer altijd?
Nee, niet zo. Moet je eens naar dat plaatje van hem blijven kijken.quote:
Die kerel loopt te ijlen. Het enige wat ik uit dat filmpje kan afleiden is dat er een killstreak metertje komt, dat juggernaut een killstreak is en dat je misschien kan scrollen tussen killstreaks.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als deze kerel gelijk heeft wordt MW3 nog meer gun on gun dan BO. Goede ontwikkeling lijkt me
Het zegt ook nog vrij weinig en die mijn ziet er fucking wazig uit maar hij heeft wel een aantal punten. Vooral het homefront punten systeem lijkt me chill en het kunnen scrollen tussen killstreaks ook. Voor de rest zien we het wel als er meer bekend is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:18 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die kerel loopt te ijlen. Het enige wat ik uit dat filmpje kan afleiden is dat er een killstreak metertje komt, dat juggernaut een killstreak is en dat je misschien kan scrollen tussen killstreaks.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:23 schreef KoningStoma het volgende:
Iedereen die MW3 voor meer dan 40 euro koopt rond de release dag, beschouw ik als een idioot. Maakt niet uit met welk excuus je hem koopt. Dan ben je gewoon Activision's bitch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |