I agreequote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Fuck dat, nu ineens weer zaterdag? Nee, vrijdagavond!
Er zullen altijd wel mensen niet kunnen als je zoiets regelt. Als het op zaterdag zet haken weer andere mensen af. Pierre moet idd op zondag werken en ik heb dan ook al andere afspraken...
Daarom moet je gewoon veel vaker van die meets houden, zodat iedereen een keer geweest is
Vrijdag EN zaterdag?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Er zullen altijd wel mensen niet kunnen als je zoiets regelt. Als het op zaterdag zet haken weer andere mensen af. Pierre moet idd op zondag werken en ik heb dan ook al andere afspraken...
Daarom moet je gewoon veel vaker van die meets houden, zodat iedereen een keer geweest is
De Almachtige Wijze heeft gesproken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:51 schreef Rossdale het volgende:
ik heb the devils double gezien, niet een heel bijzondere film. Maar er speeld wel zo'n neder-mocro in. En die ziet er hilartisch uit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:19 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren Just Go With It gekeken, de film zelfs was niet zo heel bijzonder, maar kolere wat heeft die meid een fantastisch lichaam zeg
Ik vond de film wel vetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik heb the devils double gezien, niet een heel bijzondere film. Maar er speeld wel zo'n neder-mocro in. En die ziet er hilartisch uit.
maar ik dacht dat jij naar je broeders verjaardag moest.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:56 schreef PierreTT het volgende:
Hou het maar mooi op vrijdag,ik moet zondag werken.Tauch,geloof mij,je staat niet meer op voor zondag
Totaan station Tilburg moet dat wel lukkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:01 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens,om 7 uur beginnen...dan ben ik om 11 of 12 uur al dronkenRossdale jij brengt me naar huis!
Gelukkig gaan de nachttreinen om het uur dus je hoeft niet heel lang te wachten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Totaan station Tilburg moet dat wel lukkenRol ik je daar de trein wel uit. Slaap ik zelf wel weer door tot station Dordrecht
Na de trein van 4 uur 's nachts mag je op de eerste trein wachten. 1 uur en 45 min ofzo. Weet ik uit ervaringquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gelukkig gaan de nachttreinen om het uur dus je hoeft niet heel lang te wachten.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Na de trein van 4 uur 's nachts mag je op de eerste trein wachten. 1 uur en 45 min ofzo. Weet ik uit ervaring
Ik denk dat ik daar wel onderuit komquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
maar ik dacht dat jij naar je broeders verjaardag moest.
Met jou heb ik tenminste iemand om mee te rokenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:50 schreef Kutstudent het volgende:
Mooi want een meet zonder pierre is geen meet.
Moet je me ook gewoon de trein van 2 uur 's nachts laten halen!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Moet je ook niet zoveel zuipen
![]()
4 uur kon best, het was toch gezelligquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet je me ook gewoon de trein van 2 uur 's nachts laten halen!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Met jou heb ik tenminste iemand om mee te roken![]()
Juh, tequote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
4 uur kon best, het was toch gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |