quote:
Jij gaat vanuit Tilburg naar Den Bosch met die meet of niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een schijttopic. Beter bokken jullie even op met die saaie plaatjes [ afbeelding ]
Ik vind het beiden prima, ik kom rechtstreeks vanuit Delft dusja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:43 schreef tliciouz het volgende:
Ohja we gaan naar DB he, dacht steeds Utrecht.
Nee, ik kan niet op vrijdag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij gaat vanuit Tilburg naar Den Bosch met die meet of niet?
Nee DB is leuker.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vind het beiden prima, ik kom rechtstreeks vanuit Delft dusja.
Je bent naast carnaval nog nooit in DB geweest.quote:
En dat weet jij omdat? Ik heb daar een ''vriend'' gehad toen ik 17 was en vriendin woont er.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je bent naast carnaval nog nooit in DB geweest.
Oke, dan als pierre vrij kan regelen van z'n werk zondag vind ik dat het zaterdag moet worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:47 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, als ik niet helemaal naar de klote ben
En je vindt het leuker dan Utrecht?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dat weet jij omdat? Ik heb daar een ''vriend'' gehad toen ik 17 was en vriendin woont er.
Ja want Brabant.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En je vindt het leuker dan Utrecht?
Dat zegt niet veel.quote:
Ja maar dat vind ik hier in Arnhem ook, daar ontkom je niet aan. Zelfde als in Utrecht en Amsterdam. Om maar even wat op te noemen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat zegt niet veel.Den Bosch zit stampvol aso's en kampers en buitenlanders (no offence mister). Als je niet met een groep naar DB gaat is er geen kut aan.
Oh wacht...
Haha. Kutspelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:08 schreef Bozz187 het volgende:
Oke dat was weer leuk met een groep mw2 gamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |