quote:
Jij gaat vanuit Tilburg naar Den Bosch met die meet of niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een schijttopic. Beter bokken jullie even op met die saaie plaatjes [ afbeelding ]
Ik vind het beiden prima, ik kom rechtstreeks vanuit Delft dusja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:43 schreef tliciouz het volgende:
Ohja we gaan naar DB he, dacht steeds Utrecht.
Nee, ik kan niet op vrijdag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij gaat vanuit Tilburg naar Den Bosch met die meet of niet?
Nee DB is leuker.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vind het beiden prima, ik kom rechtstreeks vanuit Delft dusja.
Je bent naast carnaval nog nooit in DB geweest.quote:
En dat weet jij omdat? Ik heb daar een ''vriend'' gehad toen ik 17 was en vriendin woont er.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je bent naast carnaval nog nooit in DB geweest.
Oke, dan als pierre vrij kan regelen van z'n werk zondag vind ik dat het zaterdag moet worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:47 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, als ik niet helemaal naar de klote ben
En je vindt het leuker dan Utrecht?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dat weet jij omdat? Ik heb daar een ''vriend'' gehad toen ik 17 was en vriendin woont er.
Ja want Brabant.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En je vindt het leuker dan Utrecht?
Dat zegt niet veel.quote:
Ja maar dat vind ik hier in Arnhem ook, daar ontkom je niet aan. Zelfde als in Utrecht en Amsterdam. Om maar even wat op te noemen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat zegt niet veel.Den Bosch zit stampvol aso's en kampers en buitenlanders (no offence mister). Als je niet met een groep naar DB gaat is er geen kut aan.
Oh wacht...
Haha. Kutspelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:08 schreef Bozz187 het volgende:
Oke dat was weer leuk met een groep mw2 gamen
Hoezo? M'n pi glimlacht toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom doen jullie altijd zo lelijk tegen onbekende.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom doen jullie altijd zo lelijk tegen onbekende.
I agreequote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Fuck dat, nu ineens weer zaterdag? Nee, vrijdagavond!
Er zullen altijd wel mensen niet kunnen als je zoiets regelt. Als het op zaterdag zet haken weer andere mensen af. Pierre moet idd op zondag werken en ik heb dan ook al andere afspraken...
Daarom moet je gewoon veel vaker van die meets houden, zodat iedereen een keer geweest is
Vrijdag EN zaterdag?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Er zullen altijd wel mensen niet kunnen als je zoiets regelt. Als het op zaterdag zet haken weer andere mensen af. Pierre moet idd op zondag werken en ik heb dan ook al andere afspraken...
Daarom moet je gewoon veel vaker van die meets houden, zodat iedereen een keer geweest is
De Almachtige Wijze heeft gesproken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:51 schreef Rossdale het volgende:
ik heb the devils double gezien, niet een heel bijzondere film. Maar er speeld wel zo'n neder-mocro in. En die ziet er hilartisch uit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:19 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren Just Go With It gekeken, de film zelfs was niet zo heel bijzonder, maar kolere wat heeft die meid een fantastisch lichaam zeg
Ik vond de film wel vetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik heb the devils double gezien, niet een heel bijzondere film. Maar er speeld wel zo'n neder-mocro in. En die ziet er hilartisch uit.
maar ik dacht dat jij naar je broeders verjaardag moest.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:56 schreef PierreTT het volgende:
Hou het maar mooi op vrijdag,ik moet zondag werken.Tauch,geloof mij,je staat niet meer op voor zondag
Totaan station Tilburg moet dat wel lukkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:01 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens,om 7 uur beginnen...dan ben ik om 11 of 12 uur al dronkenRossdale jij brengt me naar huis!
Gelukkig gaan de nachttreinen om het uur dus je hoeft niet heel lang te wachten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Totaan station Tilburg moet dat wel lukkenRol ik je daar de trein wel uit. Slaap ik zelf wel weer door tot station Dordrecht
Na de trein van 4 uur 's nachts mag je op de eerste trein wachten. 1 uur en 45 min ofzo. Weet ik uit ervaringquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gelukkig gaan de nachttreinen om het uur dus je hoeft niet heel lang te wachten.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Na de trein van 4 uur 's nachts mag je op de eerste trein wachten. 1 uur en 45 min ofzo. Weet ik uit ervaring
Ik denk dat ik daar wel onderuit komquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
maar ik dacht dat jij naar je broeders verjaardag moest.
Met jou heb ik tenminste iemand om mee te rokenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:50 schreef Kutstudent het volgende:
Mooi want een meet zonder pierre is geen meet.
Moet je me ook gewoon de trein van 2 uur 's nachts laten halen!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Moet je ook niet zoveel zuipen
![]()
4 uur kon best, het was toch gezelligquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet je me ook gewoon de trein van 2 uur 's nachts laten halen!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Met jou heb ik tenminste iemand om mee te roken![]()
Juh, tequote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
4 uur kon best, het was toch gezellig
Je weet best hoe dat gingquote:
Dat begreep ik, maar "de week doormidden"quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
variant op ishetalvrijdag.nl en ishetalweekend.nl
http://www.meneerzaagmans.nlquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat begreep ik, maar "de week doormidden"
Ik ga 'm ook zeker wel kopen, gewoon om met jullie survival te doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:42 schreef Rossdale het volgende:
Ach die survivalmodus in MW3 ziet er wel geinig uit.Zombiemode maar dan met riot shields
Plausibel scenario.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:48 schreef Rossdale het volgende:
Geen idee of ik hem koop, waarschijnlijk koop ik BF3, krijg ik er na een week spijt van en ruil ik hem in voor MW3, waar ik een week later spijt van krijg maar die ik wel speel omdat tegen die tijd de rest van jullie MW3 ook gewoon in de kast hebben staan
Of jij gaat je tampon even goed doen. Shiiit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Of je wacht gewoon tot oktober en houd je bek, dat kan ook.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Of jij gaat je tampon even goed doen. Shiiit.
Hey dat komt me bekend voor.. Wie deed dat ook alweer altijd?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, doe het maar af als trollen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:50 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hey dat komt me bekend voor.. Wie deed dat ook alweer altijd?
No shit, waarom denk je dat ik het zeg.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:50 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hey dat komt me bekend voor.. Wie deed dat ook alweer altijd?
Nee, niet zo. Moet je eens naar dat plaatje van hem blijven kijken.quote:
Die kerel loopt te ijlen. Het enige wat ik uit dat filmpje kan afleiden is dat er een killstreak metertje komt, dat juggernaut een killstreak is en dat je misschien kan scrollen tussen killstreaks.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als deze kerel gelijk heeft wordt MW3 nog meer gun on gun dan BO. Goede ontwikkeling lijkt me
Het zegt ook nog vrij weinig en die mijn ziet er fucking wazig uit maar hij heeft wel een aantal punten. Vooral het homefront punten systeem lijkt me chill en het kunnen scrollen tussen killstreaks ook. Voor de rest zien we het wel als er meer bekend is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:18 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die kerel loopt te ijlen. Het enige wat ik uit dat filmpje kan afleiden is dat er een killstreak metertje komt, dat juggernaut een killstreak is en dat je misschien kan scrollen tussen killstreaks.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:23 schreef KoningStoma het volgende:
Iedereen die MW3 voor meer dan 40 euro koopt rond de release dag, beschouw ik als een idioot. Maakt niet uit met welk excuus je hem koopt. Dan ben je gewoon Activision's bitch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |