Ik huurde ze op die manier in de videotheekquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een beetje zoals ik mijn gaythemed films kocht een aantal jaar terug.
Er is bij mij in een straal van 10km al geen videotheek meer te vinden.. wat op zich wel jammer is want met name voor Blue-Ray en het feit dat ik geen films wil kopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:41 schreef Ang3l het volgende:
Ja TV, wij komen uit het video verhuur tijdperk
Tegenwoordig... ik snap dat die videotheken overal sluiten. Films zijn supersnel al op DVD en ook niet zo duur meer. Zeker niet vergeleken met huren, wat (vind ik) dan in verhouding best wel duur is.
En dan heb ik t nog niet over downloaden.
O ja, dat wel. Ik ook. Maar dan nog komt er geen videotheek meer ana te pas hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
En de meeste films die ik download en leuk vind, koop ik uiteindelijk toch op dvd.
Was dat geoorloofd?!?!?!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ik week even af van het onderwerp.
Vertel, ik ben nog opzoek naar wat goede films. Ik ben bijna door mijn lijstje heen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Genoeg andere opties qua films die ik nog moet/wil zien.
Praatgroep over assertiviteit?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Erger me kapot aan psychologen, vanmiddag een gesprekje gehad, wat in eerste instantie vrijblijvend was, maar nu word er eigenlijk wel direct vanuit gegaan dat ik bij zo'n praatgroep wil.
Nee; Liberman module "Omgaan met psychotische klachten".quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Praatgroep over assertiviteit?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Praatgroep over assertiviteit?
Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulainquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Vertel, ik ben nog opzoek naar wat goede films. Ik ben bijna door mijn lijstje heen.
Recent gezien, veel leuker dan ik had verwachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |