Die moet wel dr eigen nichtje zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een domme kut.
lijkt op Mirandaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een domme kut.
Maar Miranda is baas.quote:
Zit op Yvonnes accountquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:43 schreef Pallas-Athene het volgende:
De burgemeester van Londen is nu zelfs hier al aan het vegen.....
Hij veegt veel reacties op
Miranda Hartquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die moet wel dr eigen nichtje zijn.
Daar hoop jij op?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:38 schreef TheThirdMark het volgende:
Ben benieuwd wanneer echt de complete stad in de fik gezet wordt.
Hopelijk vannacht als de orde troepen weer ingezet worden. Molotovs all the way.
niet goed niet goed degene die dit post heeft een steekje los in zijn bovenkamer.quote:
Ik moest aan Shameless denken.quote:
Ik zit op de site en zie de hele tijd herhalingen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goede beelden op Sky News nu. Jammer dat ze em niet oppakken.
En met hem ongeveer het hele topic, die doen er echter wat hypocriet over. Waarmee worden anders 13 topics volgeluld ? Is toch puur sensatie.quote:
Ik denk dat jij het Engelse leger een beetje onderschat...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Denk dat je de gangs daar beetje onderschat.
Lijkt me gewoon een trol, wanneer is dat account gemaakt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een domme kut.
Interesse is iets anders dan hopen dat het kapotgaat. Ben je gestoord ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:46 schreef DoveKwal het volgende:
[..]
En met hem ongeveer het hele topic, die doen er echter wat hypocriet over. Waarmee worden anders 13 topics volgeluld ? Is toch puur sensatie.
Ga erheen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:46 schreef DoveKwal het volgende:
[..]
En met hem ongeveer het hele topic, die doen er echter wat hypocriet over. Waarmee worden anders 13 topics volgeluld ? Is toch puur sensatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |