abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100506892
Ik zie dat bedrijven hele masters betalen voor Accountants en fiscalisten, hoe komt dat? :{

Dit motiveert mensen niet om verder in de techniek te gaan. Ik heb ook een technische achtergrond maar wil nu ook de financiële kant op mede door deze regelingen. Ik vernam dat men bij PwC een master betaald kon krijgen? Weet iemand waar je dat elders kan doen, PwC nam dacht ik alleen maar economen aan...
pi_100507186
Als jij een goede werkgever kan vinden dan willen ze waarschijnlijk indien jij veelbelovend bent ook wel jouw vervolgopleiding betalen. De vervolgopleiding door het kantoor laten betalen gebeurd veel vaker bij accountants, het is daar inmiddels bijna de standaard geworden. Ik denk om te investeren in werknemers, al hoor ik genoeg verhalen van mensen die na 5 jaar lang bij 'the big four' zitten en hun opleiding hebben gekregen daar weggaan om bij een kleiner, minder concurrentiegericht kantoor te gaan werken.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:12:18 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_100507693
quote:
Ik heb ook een technische achtergrond maar wil nu ook de financiële kant op mede door deze regelingen.
O, ik dacht omdat je faalt in overige richtingen :')
pi_100507727
Heel veel technici anders die een MBA volgen...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_100507889
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:13 schreef teknomist het volgende:
Heel veel technici anders die een MBA volgen...
Maar dat is pas na 5-6 jaar werken in een bedrijf toch? :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')