Mag ook wel buitelandsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja hij vraagt om een Nederlands bedrijf
heb even op de site gekeken maar dat is niet echt nederlands volgens mijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:35 schreef brother52 het volgende:
Bij Voxhumana betaal je wel de hoofdprijs.
Dan kun je beter je spul bij Warmoth bestellen.
Dan zou ik idd warmoth doen, betrouwbaar en betaalbaarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mag ook wel buitelandsbedoelde het niet zo letterlijk
Warmoth ziet er zoiezo wat beter uit ik ga daar ff kijken
En uiteraard ga ik alleen voor een Flying V body.
En hoezo niet Nederlandsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:37 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
heb even op de site gekeken maar dat is niet echt nederlands volgens mij
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:33 schreef stefanhaan het volgende:
Maar ik wil weer eens wat gaan knutselen, door een eigen gitaar in elkaar te zetten.
Weet iemand een betrouwbaar nederlands bedrijf waar je gitaar onderdelen ed kan bestellen?
Dat is wel tof jequote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:39 schreef stefanhaan het volgende:
Het coole is mijn ouwe heer doet aan airbrushen. Dus dan zal de body uiteraard gesierd worden met een custom finish
Klopt, Kijk maar eens wat de locking tuners van schaller daar kosten. In Nederland betaal je voor een setje ruim 100 euro. En je hebt daar veel meer keuze in houtsoorten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan zou ik idd warmoth doen, betrouwbaar en betaalbaar
Van London City. Met degelijke metalen Neutrik stijl jacks. Voelt erg solide. Het is wat richting de speakerkabel, maar werkt perfect voor gitaar. Plaats vanavons wel even een foto.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wat voor kabel is het, en qua kwaliteit ed?
is ook wel makkelijk om te weten
Ik heb dan ook heel bewust dit jaar nog niet op die site gekeken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:41 schreef stefanhaan het volgende:
Je hebt op warmoth wel echt vet veel keus zeg. Zelf gewoon van welk materiaal de body is.
ik voel me net een kind in een snoepwinkel
Eerst maar eens kijken wat het totaal plaatje qua onderdelen kostquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Kijk dan gelijk naar een 81/60 iedereen gaat altijd blind af op die 81/85 terwijl ik die 60 in de nek in alle opzichten er bovenuit vind steken
Kweet het maar zo'n beetje alle gitaren die ik lekker vind spelen hebben jumbo fretten. En dat vind ik wel waardeloosquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Het gaat je soweiso meer kosten dan een vergelijkbare gitaar uit de winkelVoor het goedkope hoef je het niet te doen
Met akkoorden en powerchords vind ik het wel chill.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja dat zie je wel veel ja, ik vind het juist fijn
Bij meer dan 7 of 8 meter krijg je toch ook wel tonesuck, of niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:02 schreef The_Dean het volgende:
Heb nog een aantal 15 meter gitaarkabels, 10 euro p/s.
Nja ik merk nu zoiezo dat het fretten met mijn linkerhand amper/minder kracht kost na jaren van spelenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Hmm mijn ervaring is juist dat dat makkelijker gaat![]()
Kost minder kracht om de snaar te fretten, je loopt alleen wel het risico je snaar vals te drukken als je hem te hard indrukt.
pff balen man, veel plezier inniedergeval nog.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben nu onderweg naar mn werk en pas 10 uur weer thuis
Wat voor vreemde opties kies je dan allemaal?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:07 schreef BurnaBoy het volgende:
Als je je uitleeft met die neck builder dan zit je zo aan 500 dollar hoor.
En body idem
hoe vreemder hoe beter he. wel meteen goed doenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat voor vreemde opties kies je dan allemaal?
Ik was voor de body en neck in totaal zo'n 600 dollar kwijt. Het is alles wat er dan nog bij komt wat het duur maakt. De verzendkosten, btw en invoerrechten komen daar dan nog eens bovenop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |