Ik bied niet op die set van 6 hea.!!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Loop je ook te bieden? Dan zijn er dus twee uit het topic die tegen elkaar op bieden
Maar mochten er nog gitaren overblijven van die 6, ben ik altijd geinteresseerd. Evt reparaties schrik ik ook niet zo van ben wel handig met electronica.quote:
Ja ik snap de vergelijking welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hmm hij lijkt wel echt ziek veel op de Ibanez RGA serie nu die daar zo hangt![]()
[ afbeelding ]
Ibanez XF350 Falchion Black
Mijn nieuwste aanwinst, komt binnen binnen 2 weken
Oh nog best dom van me Ibanez RGA heeft normaal alle stemknoppen aan 1 kant ipv 2.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik snap de vergelijking wel
Ibanez
[ afbeelding ]
LTD
[ afbeelding ]
Ja, daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar mochten er nog gitaren overblijven van die 6, ben ik altijd geinteresseerd. Evt reparaties schrik ik ook niet zo van ben wel handig met electronica.
Edit:
Ligt het aan mij of mist de London City GT in die bundel van 6 beschadigde gitaren zijn witte slagplaat?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:33 schreef Witchfynder het volgende:
Mijn wekker laden met Freedom Call bleek een goed idee! *stuiter*.
Oh, zeker, maar geen geld voorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Is die Ibanez art 120 geen leuk klus gitaartje voor jou Dean
Absoluut.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:56 schreef Dribbel_ het volgende:
En veel toffer dan die LC gitaren van die veiling natuurlijk
Dat is wel heel erg lang.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:02 schreef The_Dean het volgende:
Heb nog een aantal 15 meter gitaarkabels, 10 euro p/s.
Kijk, ideaal. Kan ze ook wel wat inkorten voor je hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg lang.
Dan kan ik mijn versterker in de woonkamer zetten en op bed gaan liggen spelen.
Eerst even wat andere handel zien te verkopen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja kijk maar of je een keer geld over hebt
Wat voor kabel is het, en qua kwaliteit ed?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:02 schreef The_Dean het volgende:
Heb nog een aantal 15 meter gitaarkabels, 10 euro p/s.
Ik houd het even in mijn achterhoofd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kijk, ideaal. Kan ze ook wel wat inkorten voor je hoor
Dat is nog best een mooi beestje dribbel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Gitaristentopic prijs 330,-
Inclusief 81/60 EMG set
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |