quote:What has sickened me most about these riots is last night, Dawsons music in Manchester got looted, and they stole one the faded sunburst les paul of Moore's that he donated to the shop, and signed, which was under lock and key behind the tills. What's worse is none of these dumb chavs will have a clue who Gary Moore is, and disgrace his memory by using his guitar as a riot weapon or firewood. Absolutely sickening.
gilmourguitar123 2 uur geleden
Tegen een vernielzuchtige massa is weinig tegen te beginnen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:57 schreef stefanhaan het volgende:
Ach shit happens, wel zonde though. Ook wel beetje slecht beveiligd dan.
Helaas dit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Tegen een vernielzuchtige massa is weinig tegen te beginnen.
jup, en het is pas het beginquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
Zo dan! dat staat goed op je CV![]()
Gefeliciteerd !!!
Je had je strat toch weg of heb ik nou iets gemist?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Voor het eerste de loop funcite van m'n pod gebruikt![]()
Leuk speelgoed though![]()
Tof wandje.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Voor het eerste de loop funcite van m'n pod gebruikt![]()
Leuk speelgoed though![]()
wtfquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja dat was de bedoeling, die gast kwam hem testen, vond hem super enz. Tot hij m'n omgebouwde LTD zag en vroeg of hij voor de vergelijking eens mocht kijken hoe dat verschil was. Toen was hij verkocht en wou hij die hebbne. Maar die viel niet bepaald binnen zijn budget. En nu gaat hij een goedkope LTD kopen (kansloos)
Zo istie helemaalquote:

Ja de voglende keer prop ik ze allemaal onder m'n bedquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:43 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
wtf
Voortaan niemand op je andere gitaren laten spelen dus
Hou 't topic niet altijd in de gaten dus had dat gemist denk ik
Wel een mooie collectie die je daar hebt hangen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zo istie helemaal
[ afbeelding ]
Alleen dan nu een witte LTD ipv de witte SGdie hangt bij Dean nu
[..]
Ja de voglende keer prop ik ze allemaal onder m'n bed
Nee, dat is ook een LTD.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wel een mooie collectie die je daar hebt hangen.En zie ik daar nou een Ibanez RGA hangen?
hmm hij lijkt wel echt ziek veel op de Ibanez RGA serie nu die daar zo hangtquote:
Geen idee, het moest alleen een ruigere look hebben a'la BC rich ofso. Maar hij ziet er zo baas uit dat ik hem wel moet hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:16 schreef brother52 het volgende:
Wat hadden de ontwerpers ingenomen toen ze dat model bedachten?
En over 8 dagen met wat geluk ook nog een London City gold top en een London City nog iets naam vergetenquote:
Loop je ook te bieden? Dan zijn er dus twee uit het topic die tegen elkaar op biedenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En over 8 dagen met wat geluk ook nog een London City gold top en een London City nog iets naam vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |