ikkequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:44 schreef guitarist het volgende:
Wie linkte in het vorige topic de film Hesher? Thanks! Beste. Film. Ever!!
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:48 schreef Iemand91 het volgende:
Oke, hij wil de groene tele niet, dus die is weer vrij.
Daan veilingen. Kleine partij B keuze London City gitaren. We zitten te plannen om met zijn allen die partij aan te kopen en te verdelen.quote:
Pics!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daan veilingen. Kleine partij B keuze London City gitaren. We zitten te plannen om met zijn allen die partij aan te kopen en te verdelen.
Staan op de site van Daanquote:
Zit mobiel, link niet bij de hand. Zal hem in de pauze even opzoeken.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:23 schreef Aresdreams het volgende:
jeejgeslaagd voor me Cisco TSHOOT examen, nu ben ik CCNP'er
![]()
[/ nerdmode]
quote:
Digital Love solo moet wel te doen zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Gefeliciteerd
Pff ik denk ff een Daft Punk nummer leren op de gitaar, verdomd snel
quote:
Geen idee wat het is maar gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:23 schreef Aresdreams het volgende:
jeejgeslaagd voor me Cisco TSHOOT examen, nu ben ik CCNP'er
![]()
[/ nerdmode]
Dat zijn toch alleen maar bliepjes?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Pff ik denk ff een Daft Punk nummer leren op de gitaar, verdomd snel
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zijn toch alleen maar bliepjes?
Pcies, degene gaat over 3 weken, 5 maanden in Schotland studeren en het geld wat hij daarna nog overhoudt wil hij sparen voor een nieuwe versterker, dus begrijpbaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daan veilingen. Kleine partij B keuze London City gitaren. We zitten te plannen om met zijn allen die partij aan te kopen en te verdelen.
Ja, die London City's zijn best te doen, te gek als back-up naast je Fender bijvoorbeeld. Als ik vanaf Oktober weer ga optreden wil ik er ook wel een naast mijn Muddy Waters hebben denk ik!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:31 schreef Braddie het volgende:
Nou... zijn die Telecasters van London City de moeite waard?, zijn ze beter dan de Squier Classic Vibe serie`s?, zit er over na te denken om naast m`n strat en m`n BMG een Tele te kopen.
Dat is dan jammer voor zequote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja en dan zeggen ze nu dat je er 200 voor wil geven, dan staan ze bij jou en als dat blijkt dat die gitaar uit 2 stukken bestaat is het opeens weer een ander verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |