Dat hangt natuurlijk ook van je budget afquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hoe vreemder hoe beter he. wel meteen goed doen
dat zoiezo maar als je een custom gitaar zelf gaat bouwen moet je gewoon zorgen dat geld geen probleem isquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk ook van je budget af
Nee, je moet de mogelijkheden binnen je budget optimaal gaan benutten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dat zoiezo maar als je een custom gitaar zelf gaat bouwen moet je gewoon zorgen dat geld geen probleem is
Ik zou dat persoonlijk wel lastig vinden want dan moet ik besparen op iets wat ik bv anders wil hebben en dan ga ik iets kopen wat me niet bevalt. Dit is natuurlijk voor iedereen anders, maar ik zelf zou echt gek wordenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, je moet de mogelijkheden binnen je budget optimaal gaan benutten.
Ze vragen sowieso 35 dollar om je nek zo temaken als een wizard 2 (die speelt echt heerlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat voor vreemde opties kies je dan allemaal?
Ik was voor de body en neck in totaal zo'n 600 dollar kwijt. Het is alles wat er dan nog bij komt wat het duur maakt. De verzendkosten, btw en invoerrechten komen daar dan nog eens bovenop.
Hoezo besparen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zou dat persoonlijk wel lastig vinden want dan moet ik besparen op iets wat ik bv anders wil hebben en dan ga ik iets kopen wat me niet bevalt. Dit is natuurlijk voor iedereen anders, maar ik zelf zou echt gek worden
In dat geval kun je net zo goed geen budget hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoezo besparen?
Met een budget moet je creatief omgaan. Passen je wensen niet binnen het budget, dan stel je toch gewoon het budget bij?![]()
Het wordt toch altijd duurder dan waar je in het begin van uitgaat.
Ja, als je binding op de neck en/of body wil, wordt het inderdaad al snel een stukje duurder.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:57 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ze vragen sowieso 35 dollar om je nek zo temaken als een wizard 2 (die speelt echt heerlijk)
En dan nog wat opties. Ik begon bij 250 dollar en dat werd vanzelf meer.
100 dollar was voor die lining om je fretboard heen. dat ziet er tof uit en meer heb je er ook niet aan maargoed![]()
En ja ik was niet besparend bezig. Gewoon even rondgekeken en me uitgeleefd dan wil het wel hoor
Lakken moet je ook lekker zelf doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:14 schreef BurnaBoy het volgende:
Body kom ik ook hoog uit hoor. lakken is daar ook duur. (en over zoveel geld doe ik het voorlopig nog niet zelf
Ik ga wel wat bestellen bij warmoth als ik mijn hbo heb gehaald.En dan me ook gewoon uitleven.
Krijg je een schijtlelijke gitaar omdat je er veelteveel hebt opgezetSoort van overpimp
Tof, Pink Floyd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:22 schreef The_Dean het volgende:
Eindelijk
In perfecte staat, 5 euro
[ afbeelding ]
Ode brengen aan het kassameisje?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
\Lief dagboek,
Een meisje achter de kassa bij de lokale super zit me steeds verliefd aan te kijken![]()
En vervolgens steeds te veel geld terug te geven![]()
* Tja wat doe je hé als je al jaren een vaste relatie hebt ..
/lief dagboek
Zo straks mijn Spaanse gitaar stemmen en eens kijken of ik er een beetje mooi geluid uit kan toveren
Van 2 walletjes snoepen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
\Lief dagboek,
Een meisje achter de kassa bij de lokale super zit me steeds verliefd aan te kijken![]()
/lief dagboek
Zo straks mijn Spaanse gitaar stemmen en eens kijken of ik er een beetje mooi geluid uit kan toveren
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ode brengen aan het kassameisje?
Dus..?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
ze kon mijn dochter zijn qua leeftijd dan hé
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
\Lief dagboek,
/lief dagboek
Dat welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dus..?
Ook een oude bok verdient weleens een groen blaadje
Ach als je een knappe vriendin hebt Fok!t ze niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:02 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Dat wel![]()
* Als m'n vriendin dit leest![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
De causaliteit is niet wederkerig, beste KaMo.quote:
I see what you did there.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |