We hebben gezien wat de vorige recessie bracht, wat was de winst van RDS het laatste kwartaal ook alweer? Hoeveel cash op de balansen van GOOG, AAPL, CSCO, HPQ, etc? Wat IBM?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is mijn indruk ook. En die schulden van landen, die kunnen desnoods toch gewoon weggedrukt worden? Het is heel anders wanneer banken dreigen om te vallen dan wanneer landen dit doen. De drukpers kan het probleem toch in principe oplossen?
Misschien dat er een nieuwe recessie komt, kan. Maar is dat dan ondertussen niet ingeprijsd?
Toch heeft ieder mens wel enigszins wat jij nu beschrijft. Dingen waarvan je weet dat het geen enkel oorzakelijk verband kan hebben toch proberen ergens anders aan te linken. Vooral bij zoiets onvoorspelbaars als de beurskoersen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:01 schreef the85mc het volgende:
Koffie op, maar geen nieuw dieptepunt. Geen verband dus.Gelukkig maar, want ik hou van koffie haha
Dat was 8 maart 2008 precies zo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:02 schreef Burnie88 het volgende:
Ik heb de koersen nog nooit zo hard heen en weer zien gaan.. Per minuut gaat het gewoon een halve procent omhoog of omlaag, bizar.
Vanmiddag staan we op 310. Vanavond weer op 260. Ik zou even uitkijken dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:06 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Vanmiddag even voor 4000 bijkopen.
Ik las ook ergens dat de KW verhouding van de AEX vanochtend iets van 8 was. Nu is dat nog lager zelfs. Dus dan zou je zeggen dat het een perfect instapmoment is.quote:
Er gaat alleen geen bel op de bodemquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:09 schreef ComplexConjugate het volgende:
Gewoon even wachten tot de bodem bereikt is en dan instappen, zo doe je dat op de beurs en op de huizenmarkt.
Ware het niet dat dit niets meer met fundamentals te maken heeft. Pure paniek. Je weet het echt niet. Die KW van 7 zegt dus eigenlijk niks meer. Op de LT natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:09 schreef the85mc het volgende:
I
[..]
Ik las ook ergens dat de KW verhouding van de AEX vanochtend iets van 8 was. Nu is dat nog lager zelfs. Dus dan zou je zeggen dat het een perfect instapmoment is.
Er gaat wel een belletje zostraks bij Euronext dat ze een hoofdfonds hebben in de notering die thans een negatief eigen vermogen heeftquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:10 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Er gaat alleen geen bel op de bodem
Ik zit er toch voor 8 jaar in dus paar procent erbij of eraf maakt niet heel veel uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vanmiddag staan we op 310. Vanavond weer op 260. Ik zou even uitkijken dus
Ook niet, wat is die 'W' waard? Temeer bij bedrijven die geen financieringsbuffer hebben? Sterke bedrijven die reserves hebben, daar is die 'W' op termijn wel wat waard. Want die drukken hun concurrenten gewoon de markt uit bij een paar jaar tegenspeod.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ware het niet dat dit niets meer met fundamentals te maken heeft. Pure paniek. Je weet het echt niet. Die KW van 7 zegt dus eigenlijk niks meer. Op de LT natuurlijk wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |