Drassss, het is een korte maar hevige bui, is alweer over, komt nog wel meer regen aan, maar geen "rood gebied"quote:
Echt maar dan ook echt jammer dat het donker is. Het moet een meesterlijke shelf zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:53 schreef Ceetje.. het volgende:
yep, en de brandweer is uitgerukt om te pompen hier ergens in de buurt
bouwlampquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Echt maar dan ook echt jammer dat het donker is. Het moet een meesterlijke shelf zijn
Wachten tot de bliksem?quote:
je zei dat je in het zuiden des lands woont, ik omgeving Den Bosch, heb er 3 liggen, dus kan ze wel effe komen afleveren bij je, als het niet langer als een half uur rijden isquote:
Sure, je kan mooi de bui nog inhalenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je zei dat je in het zuiden des lands woont, ik omgeving Den Bosch, heb er 3 liggen, dus kan ze wel effe komen afleveren bij je
Het regent hier nog steeds, maar het water loopt nog steeds 't IJ inquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:02 schreef Ceetje.. het volgende:
mooi, leg de zandzakken dan maar vast voor de deur, kort maar heftig!! De brandweer is hier in de buurt inmiddels op 4 plaatsen aan het pompen
Gaan de honden leuk vinden. Ik voorspel een tweestemmig concert over een minuut of 20quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:02 schreef Ceetje.. het volgende:
mooi, leg de zandzakken dan maar vast voor de deur, kort maar heftig!! De brandweer is hier in de buurt inmiddels op 4 plaatsen aan het pompen
filmpjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gaan de honden leuk vinden. Ik voorspel een tweestemmig concert over een minuut of 20
Het is dat ik al in mijn nest lig, maar andersquote:
ik ga mijn nestje ook opzoeken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
En over bed gesproken... ik duik de mijne intrusten
Mag toch hopen tot morgenquote:
dat klinkt zo van: noueeeee, mij zien jullie voorlopig niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |