Ik wás wel wakker, maar ben uiteindelijk toch maar even gaan slapen. Om 9:00 belde de beeb dat ze veilig aan de overkant waren aangekomenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 06:45 schreef Rewimo het volgende:
Elies, je bent toch niet echt wakker nu, of wel?
Arme jij, helemaal alleen met 7 poezen. Leidt wel lekker af natuurlijk
De andere is een rode poes (zeggen ze; ik denk nog steeds dat het een kater is), dus ik verwacht dat zich daar wel erg snel iemand voor zal meldenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:10 schreef Bamba het volgende:
Arme Elies, helemaal home alone met de katten![]()
. Voor 1tje heb je al een nieuw baasje? Dat is vlot! Hopelijk heeft de andere ook snel een lief baasje
.
Dat meen je nietquote:Hier moest ik er vroeg uit, er zijn mannen een nieuw plafond aan het leggen in de gang. Moet je 2 maanden je huis uit voor het renoveren van je huis, komt het hele plafond naar beneden met schilderen.
Fijn dat de beeb en mini's veilig aangekomen zijn!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wás wel wakker, maar ben uiteindelijk toch maar even gaan slapen. Om 9:00 belde de beeb dat ze veilig aan de overkant waren aangekomen
[..]
De andere is een rode poes (zeggen ze; ik denk nog steeds dat het een kater is), dus ik verwacht dat zich daar wel erg snel iemand voor zal melden
[..]
Dat meen je niet
Oh brrr die fotoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:37 schreef senesta het volgende:
http://telegraaf.mobi/tel(...)and/1010339815_1.xml
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:11 schreef nokwanda het volgende:
Greys, die er nu van de schrik van gister zo uitziet?
![]()
(garpje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |