Het zou zomaar kunnenquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:13 schreef ferrari_rood het volgende:
ach ja mannen he. nu loopt hij rond met niet afgemaakte tattoo. Ik begin er maar gewoon niet aan. zul je zien kan ik niet tegen die inkt ofzo
Ik vond het meevallen qua aantal winkels, had het veel kleiner verwachtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:30 schreef oh-oh het volgende:
De Buren is leuk, mijn beste vriendin van de middelbare dr pa is de eigenaar van dat pand, hij had daar vroeger zijn winkel. Zij heeft daar haar trouwfeest gehad![]()
En we konden daar altijd vanaf het balkon boven naar de optocht kijken en zo![]()
Qua shoppen vind ik het niet veel daar, maar goed, ik ben verwend hier in Maastricht
Ja, ik vind ze ook al best fors. Maar ze zijn nog in de lekker onbeholpen-fasequote:
Leuke fase is dat he?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ik vind ze ook al best fors. Maar ze zijn nog in de lekker onbeholpen-fase
Ik vind het haske leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:40 schreef Oognip het volgende:
Leuke fase is dat he?Hoe zwaar zijn ze of weeg je ze niet?
Coolquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het haske leuk
Ik zal ze om de dag wegen. Ze zitten nu tussen de 700 en de 800 gram volgens mij (ik weet het niet zeker, want het briefje waar het op stond heb ik bij het asiel laten liggen). Morgenochtend voor het ontbijt zal ik je updaten
Kan me voorstellen dat je erop uit gekeken raakt als je er zolang woont ja, zo leuk is het nu ook weer nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Sittard is denk ik idd best leuk, maar als je er bent opgegroeid ( ik woonde mn hele jeugd midden in het centrum ) dan raak je er wel een keer op uitgekeken.
Gaan jullie nog naar de bios daar of niet?
Geen idee; ze zitten gescheidenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:44 schreef Oognip het volgende:
Cool
Hoe gaat het trouwens tussen de kittens en je eigen katten?
Daar zou ik het even met hem over hebben ja, want stinkende kattebak is niet leuk. Misschien heeft hij een andere definitie van schone kattebak?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:24 schreef Oognip het volgende:
Bah volgend jaar nemen we een andere kattenoppasMM geeft de katten eten en drinken en knuffels en een vriend van mijn vriend doet de kattenbakken. Nu krijg ik een sms van MM dat de kattenbakken vreselijk stinken
Ja als ik de katten was zou ik er ook niet op gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:25 schreef DanseMacabre het volgende:
Ook fris.
Moeten we bij Jip niet flikken, dan gaat hij er gewoon naast. We moeten die bak twee keer per dag schoonmaken nu zelfs.
Naja hij mag het best lezenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar zou ik het even met hem over hebben ja, want stinkende kattebak is niet leuk. Misschien heeft hij een andere definitie van schone kattebak?![]()
Hopelijk leest hij niet mee op fok.![]()
Of juist wel en dan gaat ie het nu gauw doenquote:
Ah. Niet dat ik MM's oordeel niet vertrouw maar ik vind het eerlijk gezegd niet echt netjes dat je meteen conclusies trekt en het hier neergooit voor je het zelf hebt gecheckt. Wellicht valt het met het gestink toch wel mee of is er een andere oorzaak. En ben je je catsit dadelijk kwijt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Naja hij mag het best lezenik heb geen mailadres of iets van die vriend dus mijn vriend zal het moeten zeggen en dat vindt ie lastig zo via de sms/mail. MM heeft een vriendin langs en die heeft even gekeken in de kattenbakken en ze zijn wel schoon
Hopelijk zijn de katten niet ziek dat ze daarom stinken ofzo.
Of hij denkt 'zoek het maar uit'.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Of juist wel en dan gaat ie het nu gauw doen
Haha handig is anders, maar MM is voor de knuffels en eten en drinken. Zij kan de kattenbakken niet doen ivm haar reuma, maar ze aait ze wel graag dus hebben we ook een andere oppas nodig voor de bakken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom heb je 2 verschillende oppassen dan?
Echt netjes is het niet nee en mijn conclusies zijn inderdaad te snel getrokken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah. Niet dat ik MM's oordeel niet vertrouw maar ik vind het eerlijk gezegd niet echt netjes dat je meteen conclusies trekt en het hier neergooit voor je het zelf hebt gecheckt. Wellicht valt het met het gestink toch wel mee of is er een andere oorzaak. En ben je je catsit dadelijk kwijt.
Same here.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:35 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip stinkt ook.
Zelfs als de kattenbak aardig schoon is.
Z'n poep meurt gewoon.
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk omdat MM de bakken niet kan verschonen
Jip krijgt Renske en Orijen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Same here.Mijn eigen katten hebben keurige KVV drolletjes. Maar de Redcats hebben vieze smerige drollen.
En krijgen dus ook het beste kattebak-inhoud-opvang-systeem wat er in huis is en dat houdt de geur aardig tegen. Maar soms als ik die kamer op kom... mén.
Ja logisch hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Ja logisch dat dat gaat meuren, die kan ze toch wel ff leegmaken en weggooien buiten
![]()
Of op het balkon zetten
Ach ja, doe ik mijn naam toch eer aanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:47 schreef oh-oh het volgende:
Dat was weer een echt ouderwetsch Oognipje.
Je zou je ondertitel moeten veranderen in Much ado about nothing![]()
Zo, ik ga es ff aan de slag met een hoepel en wat honden
Soms Vaak is het zo simpel he?quote:
Haha dat hebben wij hem zo opgedragen hoor, dat doen wij ook altijdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
En kan je nagaan hoe netjes die gast die bakken schoonmaakt dan, met die zakjes enzo
Ik vind het wel grappig![]()
Een Oognipje wordt echt een begrip zo
Volgens mij had ik 'm bedacht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
En kan je nagaan hoe netjes die gast die bakken schoonmaakt dan, met die zakjes enzo
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |