Ik moest er diep over nadenken en het was een emotioneel beladen onderwerpquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Tot ze een nieuw baasje hebben (maar in elk geval tot ze hun eerste enting hebben gehad)quote:
Wat heb je er lang mee gedaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest nog aan je denken vanmorgen onder de douche Maes, ik maakte de laatste Grass op
Ik had zelf ook nog een flesje , zo heb je toch nog wat zomer in deze barre tijdenquote:
Oew, lekker is dat, zo'n ruw tongetje op je voorhoofd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:44 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen! Ik kom net terug uit de stad en toen ik thuis kwam stond Joey al te wachten. "Kijk mam"
Wat wordt hij grootquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:07 schreef senesta het volgende:
Ik had het hem nog niet eerder zien doen. Maar het is ook zo lief want Hummer is helemaal verliefd op Joey en dat is ook echt helemaal wederzijds hoor en Joey is zoooo trots op Hummer ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |