Kolerequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan heel lang duren voordat zo iets weer redelijk normaal is.
Mijn schoonmoeder heeft in totaal 4 maanden geziekenhuisd en gerevalideerd, maar die had wel een hele zware.
Doorzettingsvermogen is heel belangrijk hierbij
Wel verzekerd hoop ik?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kolere
Kutte is dattie ook nog een eigen bedrijf heeft
Zou dat gehoor wel nog terug kunnen komen enzo?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:15 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, nieuws van zwager :
Hij is nog steeds doof aan links. Hij moest traplopen maar dat gaat erg kut. Gaat heel langzaam en voetje voor voetje. En hij heeft geen kracht in zijn linker arm/hand. Mijn zus vroeg hem in haar hand te knijpen, kwam amper wat uit.
Fysio en ergo therapeut zijn langs geweest, hij moet oefenen
Ja, is afwachten. Ze dachten van wel. Maar ja, dat is dus afwachten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou dat gehoor wel nog terug kunnen komen enzo?
Hebben ze daar iets over gezegd?
En oefenen, oefenen en oefenenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, is afwachten. Ze dachten van wel. Maar ja, dat is dus afwachten.
Wil je dat graag danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:04 schreef Oognip het volgende:
Ik ben nog wakker, wachten tot iemand me welterusten wenst
Er heeft er al eentje een nieuw baasjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:04 schreef Takaiki het volgende:
Elies: feli met je nieuwe aanwinsten![]()
Ik zou ze Thelma en Louise noemen, maar je gaat waarschijnlijk voor je ElisaB-thema
Nu al? Da's snelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er heeft er al eentje een nieuw baasjeDus ik moet opschieten, want anders is ze me voor
Heel graagquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil je dat graag dan
Ik heb net de beeb uitgezwaaid en het duurt nog 5 uur voor ze Nederlandse bodem verlaat, dus ik blijf nog even wakker
Yups. Of het saai is, weet ik nog niet. We hebben elkaar in de afgelopen zeven jaar een keer 3 dagen en een keer 1 dag niet gezien. Dus de tijd zal leren hoe 9 dagen bevallenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:08 schreef Oognip het volgende:
Heel graag
De beeb op vakantie... Saai of niet? Je hebt iig de kittens als afleiding
Ik zat te typen jahquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:15 schreef Takaiki het volgende:
En meteen taait iedereen af![]()
![]()
Ik ga wel naar bed, kunnen jullie het topic weer leven inblazen
Ik moest er diep over nadenken en het was een emotioneel beladen onderwerpquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Tot ze een nieuw baasje hebben (maar in elk geval tot ze hun eerste enting hebben gehad)quote:
Wat heb je er lang mee gedaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest nog aan je denken vanmorgen onder de douche Maes, ik maakte de laatste Grass op
Ik had zelf ook nog een flesje , zo heb je toch nog wat zomer in deze barre tijdenquote:
Oew, lekker is dat, zo'n ruw tongetje op je voorhoofd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:44 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen! Ik kom net terug uit de stad en toen ik thuis kwam stond Joey al te wachten. "Kijk mam"
Wat wordt hij grootquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:07 schreef senesta het volgende:
Ik had het hem nog niet eerder zien doen. Maar het is ook zo lief want Hummer is helemaal verliefd op Joey en dat is ook echt helemaal wederzijds hoor en Joey is zoooo trots op Hummer ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |