WIE BEN JIJquote:
kwam gewoon even buurten :pquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WIE BEN JIJ![]()
DON'T MESS WITH GREYS
Hoe is het met je mieren?quote:
dankje voor de waarschuwing :pquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Welkom welkom!
Maar pas op voor mij. Ik breng ongeluk
Vooral als je aan haar vinger liktquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Welkom welkom!
Maar pas op voor mij. Ik breng ongeluk
Dan ben je redelijk veiligquote:
Nee, ik stak alleen me tong naar je uit:Pquote:
Saaiquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:08 schreef ProXi_NL het volgende:
[..]
Nee, ik stak alleen me tong naar je uit:P
@ Tombola
Gelukkig maar, dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.
moet vroeg op morgen :pquote:
Hij komt hier voor het eerst, had je graag gewild dat hij heel zijn hebben en houwe vast aan je uit de doeken deed?quote:
Ik ben er om je te beschermenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef ProXi_NL het volgende:
[..]
moet vroeg op morgen :p
En ben bang dat er straks nog meer erge dingen gebeuren met Greys in de buurt
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij komt hier voor het eerst, had je graag gewild dat hij heel zijn hebben en houwe vast aan je uit de doeken deed?
Ah ja, domme vraag
Eerst leeftijd, sexe en bezetheid plzquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Wie hier mee wil doen, moet eerst alle problemen, angsten, fetishjes, familiebanden op tafel gooien
Tombo ziet mogelijkhedenquote:
Kan heel lang duren voordat zo iets weer redelijk normaal is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:15 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, nieuws van zwager :
Hij is nog steeds doof aan links. Hij moest traplopen maar dat gaat erg kut. Gaat heel langzaam en voetje voor voetje. En hij heeft geen kracht in zijn linker arm/hand. Mijn zus vroeg hem in haar hand te knijpen, kwam amper wat uit.
Fysio en ergo therapeut zijn langs geweest, hij moet oefenen
Ik zie eerder problemenquote:
Oh, hebben ze ook geen prognose of iets?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:15 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, nieuws van zwager :
Hij is nog steeds doof aan links. Hij moest traplopen maar dat gaat erg kut. Gaat heel langzaam en voetje voor voetje. En hij heeft geen kracht in zijn linker arm/hand. Mijn zus vroeg hem in haar hand te knijpen, kwam amper wat uit.
Fysio en ergo therapeut zijn langs geweest, hij moet oefenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |