Holy shit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:03 schreef DJSmiley het volgende:
[ afbeelding ]
Croydon......
verslaggeefster gaat er nu ook vandoor.
Moet je voor registreren?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
http://go.sky.com/vod/page/playLiveTv.do
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
http://go.sky.com/vod/page/playLiveTv.do
quote:
Donequote:Op maandag 8 augustus 2011 22:05 schreef StephanL het volgende:
@ Spezza19. Misschien even een lijstje toevoegen aan de OP waar mensen de streams kunnen volgen.
Ook morgen komt de zon gewoon weer op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:06 schreef Bastard het volgende:
Die vuren .. beurzen in de fik, winkels in de fik, wat hebben we morgenochtend?
Ik wel, maar dan wel in "functie"quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:02 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Hij is medeschuldig, maar goed we houden erover op.
Het is nogal een behoorlijk gebied. Die 'losse' brand verderop lijkt een vuilcontainer, maar ik zou nu niet graag in Londen zijn.
Hadden ze er maar eerder naar moeten luisterenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:06 schreef De_Nuance het volgende:
Koren op de molen van sommige extreme figuren in de uithoeken van onze politieke spectra.
Zeer triest.
Zal me niets verbazen als onschuldigen levend geroosterd gaan worden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:06 schreef Monidique het volgende:
Ik hoop dat het een vrijstaand gebouw is... maar zelfs dan mogen ze dat ding wel eens snel gaan blussen.
Nee hoor, doet het gewoon hier.... maar wel KLEIN beeldquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:07 schreef StateOfMind het volgende:
Die Sky link moet je je voor registreren.
Is ook wel weer zo ja, maar ik had het leger al lang die kant opgeschopt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:54 schreef Kingstown het volgende:
Het is hier veel meer verspreid, dus lastiger...wij hebben niet zulke grote steden.
Fullscreen knop indrukken, mooi beeldquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee hoor, doet het gewoon hier.... maar wel KLEIN beeld
De nuance? de kop in het zand bedoel je. Dit is geen koren op de molen van rechts, maar een voorbeeld van hoe het fout kan gaan als je mensen maar een hand boven het hoofd en kansen blijft geven.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:06 schreef De_Nuance het volgende:
Koren op de molen van sommige extreme figuren in de uithoeken van onze politieke spectra.
Zeer triest.
Zo leuk is dat allemaal niet mensen neerschieten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |