Maar wat jij zegt over relatiedingetjes doen en dat je dan beseft hoe je dat mist, ook dat ken ik niet. Relatiedingetjes maken me vaak een beetje bang, geloof ik. Het woord alleen al: RE-LA-TIE. Brrrrrrr.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja doh... ik bedoel, als ik een relatie om een relatie zou willen, zou ik allang niet single meer zijn. Iedereen wil bovenstaande, lijkt me
Dat ik niet hopeloos ben maar kansloosquote:
Dan heb je ook geen gezeik gehad met 'hoofdpijn', hoef je niet na te denken over wel of geen kinderen, kan je tijdens het tv kijken met je hand op obscure plekken zitten, heb je meer ruimte in je koelkast voor bier, hoef je niet naar je schoonouders die je toch niet tof vind etc. Alles heeft wel een keerzijde en ook positieve dingen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
En als je nog nooit echt een relatie hebt gehad wat dan?
Nee, ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik zeg het ook verkeerd. Met mn vorige whatever was het heel erg apart. Die zag ons echt als vrienden met ietsje meer, dus we deden ook veel vriendendingen samen. Maar omdat ik OF vrienden ben OF ietsje meer, was dat voor mij echt heel erg lastig. Zo gingen we samen naar het strand zondagmiddag, spijbelen van werk om naar de Ikea te gaan, we stapten samen, hij was al voorgesteld aan al mn vrienden omdat ik in eerste instantie dacht dat we gewoon vrienden waren, later 1 á 2 avonden per week lekker op de bank tegen elkaar aangeknuffeld samen flimpje kijken. Dat benoem ik dan als relatiedingetjes omdat dat dingen zijn die ik eigenlijk alleen met mn ex-man deedquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar wat jij zegt over relatiedingetjes doen en dat je dan beseft hoe je dat mist, ook dat ken ik niet. Relatiedingetjes maken me vaak een beetje bang, geloof ik. Het woord alleen al: RE-LA-TIE. Brrrrrrr.
Ik ben ook niet helemaal in orde hoor, misschien moet ik dat nog even benoemen.
Whut? Tijn, je ziet spoken schatjequote:Op maandag 8 augustus 2011 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ik niet hopeloos ben maar kansloosnu snap ik het.
Ah fuck waarom moet ik steeds aan bepaalde dingen denken.
Uiteindelijk maakt het niet veel uit hoe je het noemt, 'als het maar goed voelt'. En dat klinkt een beetje slap en clichematig, maar daar komt het wel op neer. Ik heb ontdekt dat zo'n woord voor mij geen toegevoegde waarde heeft. Maar ik heb makkelijk praten, omdat ik heel zeker ben van het gevoel van de man in mijn leven voor mij. Dat is natuurlijk niet altijd zo geweest, en juist in relaties waarin ik onzekerder was voelde ik meer de behoefte het een naampje te geven, om het voor mezelf duidelijk te krijgen wat er nu gaande was.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik zeg het ook verkeerd. Met mn vorige whatever was het heel erg apart. Die zag ons echt als vrienden met ietsje meer, dus we deden ook veel vriendendingen samen. Maar omdat ik OF vrienden ben OF ietsje meer, was dat voor mij echt heel erg lastig. Zo gingen we samen naar het strand zondagmiddag, spijbelen van werk om naar de Ikea te gaan, we stapten samen, hij was al voorgesteld aan al mn vrienden omdat ik in eerste instantie dacht dat we gewoon vrienden waren, later 1 á 2 avonden per week lekker op de bank tegen elkaar aangeknuffeld samen flimpje kijken. Dat benoem ik dan als relatiedingetjes omdat dat dingen zijn die ik eigenlijk alleen met mn ex-man deed
En de leuke dingen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen gezeik gehad met 'hoofdpijn', hoef je niet na te denken over wel of geen kinderen, kan je tijdens het tv kijken met je hand op obscure plekken zitten, heb je meer ruimte in je koelkast voor bier, hoef je niet naar je schoonouders die je toch niet tof vind etc. Alles heeft wel een keerzijde en ook positieve dingen.
Oh gelukkigquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whut? Tijn, je ziet spoken schatje
Herkenbaar! Als bovengenoemde gast niet op zaterdagavond tijdens het stappen met anderen zou zoenen en keihard zou zeggen dat het nooit meer dan friends with benefits zou worden, zou ik ook lang niet zo in de knoop zijn geweestquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Uiteindelijk maakt het niet veel uit hoe je het noemt, 'als het maar goed voelt'. En dat klinkt een beetje slap en clichematig, maar daar komt het wel op neer. Ik heb ontdekt dat zo'n woord voor mij geen toegevoegde waarde heeft. Maar ik heb makkelijk praten, omdat ik heel zeker ben van het gevoel van de man in mijn leven voor mij. Dat is natuurlijk niet altijd zo geweest, en juist in relaties waarin ik onzekerder was voelde ik meer de behoefte het een naampje te geven, om het voor mezelf duidelijk te krijgen wat er nu gaande was.
Misschien moet je toch eens met Friend gaan daten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Herkenbaar! Als bovengenoemde gast niet op zaterdagavond tijdens het stappen met anderen zou zoenen en keihard zou zeggen dat het nooit meer dan friends with benefits zou worden, zou ik ook lang niet zo in de knoop zijn geweest
Maar oprecht gemeend: ik vind het heel erg fijn voor je dat je die persoon tegen bent gekomen en dat het nu zo fijn voeltEn natuurlijk hoop ik dat het zo blijft! Je hebt ook shit genoeg meegemaakt
Ahm..quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien moet je toch eens met Friend gaan daten.
seriemoordenaar?quote:
Wat heb ik gemistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |