hij is naar een... betere plekquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:43 schreef Maisnon het volgende:
Waar is Sky eigenlijk naartoe op vakantie
Die zombie shooter?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:45 schreef moomoo het volgende:
ik vraag me af of dat hele noorwegengebeuren negatieve gevolgen heeft voor dead island.
ja okee maar in dit spel moet je op een eiland mensachtige figuren doodschieten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:48 schreef tliciouz het volgende:
Ik denk eerder dat het gevolgen heeft voor mw2, want dat speelde hij.
Ja dus?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:49 schreef moomoo het volgende:
[..]
ja okee maar in dit spel moet je op een eiland mensachtige figuren doodschieten.
Donder op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:52 schreef moomoo het volgende:
[..]
je kan er donder op zeggen dat iemand dat ongepast vindt en het spel wil verbieden.
Omdat het op een eiland is? Niet omdat het gewelddadig is? :3quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:52 schreef moomoo het volgende:
[..]
je kan er donder op zeggen dat iemand dat ongepast vindt en het spel wil verbieden.
Mijne ligt al klaar mevrouw.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We moeten nog een keer een echt plan bedenken.
Nee want er moeten aanpassingen komen aangezien we het samen zouden doen.quote:
Was gisteren al met vrienden samen. Eentje moet er werken, andere is in Eindhoven, andere is in Zeeland, andere is bij vriendin van de mensen die niet op vakantie zijnquote:
Paintball/lasergame meet met de SC?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We moeten nog een keer een echt plan bedenken.
Ik kom je ophalen 2 weken na de outbreak in een customized Dodge w200quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee want er moeten aanpassingen komen aangezien we het samen zouden doen.
Kom op je skeelers naar Schijndel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Was gisteren al met vrienden samen. Eentje moet er werken, andere is in Eindhoven, andere is in Zeeland, andere is bij vriendin van de mensen die niet op vakantie zijnen er is niemand anders in de buurt
ik pop hem een headshot met verfquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Wordt de jachtopziener boos van denk ik.
oh leuk.quote:
Als je een stuk grond hebt waarop je genoeg eten kan verbouwen, en dat ver genoeg van de bewoonde wereld afligt om niet voortdurend zombies te hoeven omleggen kun je het in principe oneindig uithouden. Verder zijn vuurwapens overrated wat zombies betreft.quote:
Dat zijn vampierenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:13 schreef Chai het volgende:
Ik zou gewoon ook een beetje knoflook verbouwen om ze uit de buurt te houden.
dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor zombies helpt het ook een beetje, maar niet helemaal.
Erm, no.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor zombies helpt het ook een beetje, maar niet helemaal.
Hahahahaquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:36 schreef Fraech het volgende:
Discussiėren over niet bestaande dingen.
Gekke naam, vriendje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:40 schreef linpunt het volgende:
[..]
Hahahaha
Lin.: "Zo zien echte vampieren er niet uit!"
Vriendje: "Hoezo ken jij echte vampieren?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |