Brak fitnessen gaat bij mij gek genoeg nog altijd het beste.. Je moet niet gaan als je je ziek voelt, zoals bij mij nu bijvoorbeeldquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM EUR 949,-... Autsj.....
En als je bij voorbaat al weet dat het drama wordt: niet gaan
Wat ik vooral vond tegenvallen aan de 5Dmk2 is de ergonomie. De grip is fantastisch, maar omdat veel knopjes op onlogische plaatsen zaten kwam een hoop oog-van-de-zoeker bij kijken als je sommige dingen wilt instellen, alsmede onnodige vingerbewegingen (ISO instellen is, knopje, draaien, knopje, klaar - op de K-5 is het knopje inhouden, draaien, klaar).quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:16 schreef freud het volgende:
[..]
De stofzuiger combi. De 24-105 is mooi walkaround lens (heb hem op de 7D standaard). De 24-105 is niet zo gek dicht bij de mount, vandaar dat bij veel spiegelbewegingen, je een soort zuigerwerking krijgt. In de praktijk vind ik het wel meevallen trouwens, maar zoveel schiet ik niet op burst. De 5Dmk2 focust wel stuk minder fijn dan de 7D is mijn ervaring. Heb hier nog wel eens problemen dat hij z'n focus niet goed vasthoudt. De 7D is veel nauwkeuriger en consistenter.
Gebruik de 5Dmk2 vooral voor groothoek met de 24-70, maar overweeg nu toch de 16-35 te halen, en dan op de 7D...
Teveel keuze!!
ging over de fotowedstrijd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oh jammer. Waarom is dat er niet meer dan? Deden altijd wel veel mensen mee.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 @ 01:31 schreef Georges het volgende:
Ik vind die portretten totaal niets te maken hebben met vakantiefoto's.
Rest is wel mooi.
Als ik ergens op vakantie ga, ben ik niet benieuwd naar een close up van de inheemse bevolking maar meer naar het landschap en hoe mensen daar leven.
Dat laatste overigens niet altijd.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 @ 10:32 schreef jaco het volgende:
Ik vind de eerste paragraaf met die verwijzing naar 'vakantie' ongelukkig gekozen. Dit doet onrecht aan de rapportage. Dit zijn geen kiekjes met een vakantiegevoel, maar een oprechte verkenning van dit uitgestrekte en onbekende gebied. Erg mooi uitgevoerd.
Ik ben het dan ook met Jaco eensquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:38 schreef problematiQue het volgende:
Dit zijn twee reacties op mijn foto's op de FP, ze hebben compleet het tegenovergestelde uitgangspunt, erg grappig.
[..]
[..]
Jawelquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:13 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ben het dan ook met Jaco eens![]()
Maar het was dan ook niet echt een vakantie voor jou toch?
Nou ja,... ik heb gewoon te weinig geslapen. Maar de oefeningen gewoon gedaan... 2 keer zo langzaamquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:21 schreef Timmos het volgende:
[..]
Brak fitnessen gaat bij mij gek genoeg nog altijd het beste.. Je moet niet gaan als je je ziek voelt, zoals bij mij nu bijvoorbeeld.. Ik ga maar aan de thee..
Hoe kan dan nou aan alleen de binnenhuis liggen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ha m'n andere body is ook weer binnen na nieuw binnenhuis. Qua scherpte een enorme verbetering
[ afbeelding ]
Eventjes doorsparen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:59 schreef problematiQue het volgende:
Dilemmaatje: Nu het geld hebben om de iMac te kopen die je graag wilt, maar daarvoor wel nét iets te veel van je spaarrekening moeten afsnoepen waardoor je in een lagere renteschaal terecht kan komen.
Oh, spiegel ed zijn ook vervangenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hoe kan dan nou aan alleen de binnenhuis liggen?
Ja, dat gebeurd hier ook vaak genoeg met die piepers, maar gek genoeg bij fitness gaat het met de gewichten dan beter dan normaal.. Inderdaad wel in een lager tempoquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nou ja,... ik heb gewoon te weinig geslapen. Maar de oefeningen gewoon gedaan... 2 keer zo langzaam
Nou, moet zeggen dat ik niet onder de indruk was van een 100% crop op ISO 1600 bij de D300..quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:25 schreef problematiQue het volgende:
Spaar anders voor 'n D300, dan heb je alles wat goed is aan de D200, maar dan met een prima sensor. Er komt binnenkort ook een D400, dus dan zullen die vast flink zakken in prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |