Altijd bij crisis.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:38 schreef SemperSenseo het volgende:
Zowee, gaat deze topic sneller dan normaal?
Evenals Arcelor .. hebben afgelopen 3 beursdagen beiden telkens onderaan gestaan.quote:
Mwah, 1+1=2 .. als S&P aangeeft dat ze 4 miljard bezuinigingen willen en USA komt met 2 miljard dan verliezen ze al hun geloofwaardigheid willen ze die triple-A status aanhouden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:55 schreef eleusis het volgende:
Nou ja crash crash, vrijdag is er ook al flink verloren. De theorie van voorkennis over de ratingverandering lijkt me best aannemelijk.
Ik heb al een tijdje geen nieuwe youtube-filmpjes gezien op internet van Willem Middelkoop; heb je daar een bron van? Het lijkt wel of hij zich schuil houdt en niet meer de media opzoekt..., stilte voor de storm?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:53 schreef Burnie88 het volgende:
Willem Middelkoop zei het al gisteravond: als men een crash verwacht komt die niet. En zo geschiedde het. We zullen vast nog wel wat meer verliezen vandaag maar die -6% gebeurt echt niet.
Tijdens de vorige crash was hij presentator bij RTL Z en deed allerlei media optredens. Nu heeft hij z'n eigen bedrijf te runnen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:28 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje geen nieuwe youtube-filmpjes gezien op internet van Willem Middelkoop; heb je daar een bron van? Het lijkt wel of hij zich schuil houdt en niet meer de media opzoekt..., stilte voor de storm?
Galapagos is wel druk werknemers aan het werven en aan het uitbreiden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:29 schreef Lemans24 het volgende:
Kan ik Galapagos nog serieus nemen? Vandaag weer -12,7%, het aandeel is in een vrij val geraakt.
Positief puntje: Ik kan officieel niet meer kwijt raken dan ik al gedaan heb, er is meer dan 50% af!
Ben wel benieuwd waar de AEX eindigt.
Oil Prices: Brent-WTI Spread Above $22 And Here To Stayquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:32 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Nog meer mensen die zich verbazen over de enorme spread tussen de WTI en Brent grafieken van de olie? Tot +/- een jaar geleden was dit toch eigenlijk 1:1? Iemand een verklaring?
Ik heb ook het idee dat hij naar zijn mening wel voldoende de boodschap heeft verkondigd en met z'n eigen bedrijf hoog en droog de figuurlijke terp opzoekt en de klap afwacht..quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:32 schreef jaco het volgende:
[..]
Tijdens de vorige crash was hij presentator bij RTL Z en deed allerlei media optredens. Nu heeft hij z'n eigen bedrijf te runnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |