Ik lig nog niet in bed, en daar ga ik ook niet op wachten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heerlijk, als het hard regent en je ligt in bed.
Niet slapen vnv?quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik lig nog niet in bed, en daar ga ik ook niet op wachten.a
Nu nog een lapoquote:
Gaat jou nog wel lukkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 04:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lukt me nooit, dat is nog wel mijn levensdoel.!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gaat jou nog wel lukkenMeestal als je ze niet wil krijg je ze juist, dus je moet niet willen
Broekie ben jijquote:Op maandag 8 augustus 2011 04:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
![]()
Nog 4 posts en ik heb 5000 posts.
Wauw.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
![]()
Nog 4 posts en ik heb 5000 posts.
Een Linda.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:24 schreef heloef het volgende:
Zo 250 nummers, een Linda, Jan, twee VI's en een laptop.
Ik overleef die busreis wel.
Waarnaartoe?quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:24 schreef heloef het volgende:
Zo 250 nummers, een Linda, Jan, twee VI's en een laptop.
Ik overleef die busreis wel.
Ja doe eens raden waarom ik die heb?quote:
Denemarken.quote:
Geen idee.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja doe eens raden waarom ik die heb?
Welke vrouw waar ik al maanden op geil zou er in kunnen staan?quote:
Hij is een ergere spamslet dan KKJquote:Op maandag 8 augustus 2011 04:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Duh, jij bent langer lid én Slowchat veel
Dries Roelvinkquote:Op maandag 8 augustus 2011 04:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Welke vrouw waar ik al maanden op geil zou er in kunnen staan?
Ach, so.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Welke vrouw waar ik al maanden op geil zou er in kunnen staan?
sst!quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij is een ergere spamslet dan KKJ
Ja het was weekend.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:26 schreef JJH het volgende:
[..]
sst!
ik sta al drie dagen niet in de dagstats!
Oh misschien moet ik toch even snel Dries Roelvink met Tour de France downloaden voor onderweg.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:26 schreef JJH het volgende:
[..]
sst!
ik sta al drie dagen niet in de dagstats!
Er ging zo juist een bel rinkelen.quote:
Ik moet minderen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Je stond dan ook wel belachelijk hoog elke keer. Soms gewoon dubbele van de nummer 2
Ik dacht er staat naast Gerrie ook nog wel wat leuks in wat ik kan lezen op vakantie.quote:
Ik hoop dat dat hier zo ook gebeurt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:31 schreef heloef het volgende:
De hemel is hier open gebroken en het komt met bakken tegelijk naar beneden.
Je verveelt je?quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:34 schreef monkyyy het volgende:
[05/08/2011 04:32:19] josé maria macedo: i just made a mistake
[05/08/2011 04:32:24] josé maria macedo: just dont ruin my life
[05/08/2011 04:33:08] josé maria macedo: ive already told my mum
Jij ging toch slapen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:34 schreef monkyyy het volgende:
[05/08/2011 04:32:19] josé maria macedo: i just made a mistake
[05/08/2011 04:32:24] josé maria macedo: just dont ruin my life
[05/08/2011 04:33:08] josé maria macedo: ive already told my mum
Oeh.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:35 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een leuke knaap die José.
Je werd nat?quote:
Nou ik dacht misschien regent het bij jou ook nog steeds.quote:
Nee?quote:
Ik ga niet buiten staan rond half 5 's nachts.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik dacht misschien regent het bij jou ook nog steeds.
Loverboys doen dat wel .quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ga niet buiten staan rond half 5 's nachts.!
Samenvatting:quote:
Ik snap het ook niet ze verveelde zich denk en postte toen een chatbericht van Jose.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:40 schreef JJH het volgende:
[..]
En wat is er met hem?
Ik snap het niet, ik zal wel weer wat missen.
Zeg dat dan meteen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Samenvatting:
18 jarige Portugese kiddo die beweert miljoenen gewonnen te hebben in online poker, krijgt vertrouwen en respect in poker-community, vervolgens verschillende highstake pokerspelers voor $30k heeft gescamd. En blijkt hij niet eens een dubbeltje gewonnen te hebben en broke te zijn. En nu huilt als ze erachter komen en zijn naam en leven door het slijk halen. Best grappig.
Die chatlog postte ik omdat ik daarom moest lachen.
Dat is ook wel humor, behalve voor hem.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Samenvatting:
18 jarige Portugese kiddo die beweert miljoenen gewonnen te hebben in online poker, krijgt vertrouwen en respect in poker-community, vervolgens verschillende highstake pokerspelers voor $30k heeft gescamd. En blijkt hij niet eens een dubbeltje gewonnen te hebben en broke te zijn. En nu huilt als ze erachter komen en zijn naam en leven door het slijk halen. Best grappig.
Jij bent toch eigenlijk ook een jongetje? Dat je ontmaskerd was op FOK!, alles.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Samenvatting:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent toch eigenlijk ook een jongetje? Dat je ontmaskerd was op FOK!, alles.
Ah dus toch.quote:
Kwam zelfs in het Radio-topic hoor.quote:
Radio topic.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kwam zelfs in het Radio-topic hoor.
Geen idee of het waar was en waar de roddels vandaan kwamen, je zou niet de eerste zijn die een dergelijke streek flikt.
Nachtbagger.quote:
En waarom ben ik een jongen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kwam zelfs in het Radio-topic hoor.
Geen idee of het waar was en waar de roddels vandaan kwamen, je zou niet de eerste zijn die een dergelijke streek flikt.
Radio topicquote:
Omdat het kan.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat het kan.
Ik heb geen flauw idee eigenlijk.
Ik zeg dat niet hoor. Dat verhaal deed alleen wel de ronde.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent toch eigenlijk ook een jongetje?
Ik ben een jonge god.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Stiekem zijn we allemaal 60-jarige opa's. Ontken het nou niet.
Ik ook.quote:
Het sarcasme niet proeven, je bent inderdaad een vrouwquote:
Oh zo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het sarcasme niet proeven, je bent inderdaad een vrouw
Valt wel mee.quote:
Ik voel me altijd zo'n jonkie.quote:
Ik zag het net op Ned1.quote:
Jullie zijn ook 17?quote:
Geen porum man.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zag het net op Ned1.
Ik moest lachen vooral om die bril.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen porum man.
De euro staat op omflikkeren, crisis alom, en onze MP staat doodleuk als een neurotische hark op een dansfeestje zijn kunstje te doen.
Scheelt bijna een derde.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nog best jong, maar itt tot ons best oud.
Het is recess wat moet die man gaan doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen porum man.
De euro staat op omflikkeren, crisis alom, en onze MP staat doodleuk als een neurotische hark op een dansfeestje zijn kunstje te doen.
Lekker man ik lust wel een glaasje.quote:
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is recess wat moet die man gaan doen.
*noteert*quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:02 schreef JJH het volgende:
Rutte kan Europa niet redden.
Let op mijn woorden, met anderhalf jaar betalen we weer met de gulden.
Haha faalquote:Op maandag 8 augustus 2011 05:02 schreef JJH het volgende:
Guldens? No way!quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:02 schreef JJH het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:04 schreef JApieman het volgende:
mja slapen toch maar heb hoofdpijn enzo
kusjes
Ik heb werkelijk geen idee wat je bedoelt met Rutte die Europa komt redden, maar de gulden komt echt niet meer terug. Uitgesloten.quote:
Een appel en een ei.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:04 schreef Beetlebum het volgende:
hoeveel zou 't eigenlijk kosten om de USA te kopen vanaf morgen?
100 Miljardquote:Op maandag 8 augustus 2011 05:04 schreef Beetlebum het volgende:
hoeveel zou 't eigenlijk kosten om de USA te kopen vanaf morgen?
Slaap lekker.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:04 schreef JApieman het volgende:
mja slapen toch maar heb hoofdpijn enzo
kusjes
OVer dat ie daar stond in plaats van met europese shizzle bezig te zijn. Laat hem lekker van die twee tellen dat ie rust heeft op jaarbasis genieten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat je bedoelt met Rutte die Europa komt redden, maar de gulden komt echt niet meer terug. Uitgesloten.
Maar ik ben geen Jaap.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Kwam in me op, als ik aan een Jaap denk denk ik ook aan Sjaak.
Net als met Piet en Jan.
Jan, Piet, Joris en Corneel, die hebben baarden, die hebben baarden...quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Kwam in me op, als ik aan een Jaap denk denk ik ook aan Sjaak.
Net als met Piet en Jan.
Niet zeuren, ik mag de hele dag niets drinken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:08 schreef DjeyDjeyDjey het volgende:
Ik heb dorst maar heb geen drinken meer thuis, en heb geen zin in water
Lekker lange dagen nu!quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik mag de hele dag niets drinken.
Ik zal aan je denken als ik straks een koffie haal bij Starbucks.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik mag de hele dag niets drinken.
I know, kwart over 9 pas weer.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker lange dagen nu!
Gelukkig valt het weer wel mee voor jullie.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik straks een koffie haal bij Starbucks.
Ik dacht alquote:Op maandag 8 augustus 2011 05:09 schreef heloef het volgende:
Nee hoor garpje en alles veel succes met de ramadan.
Het word de komende jaren alleen maar erger.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
I know, kwart over 9 pas weer.Maar is niet echt moeilijk gelukkig, tot nu toe.
Hij kan niet dansen, hij is 45 , hij is MP, hij draagt de lelijkste zonnebril die ooit gemaakt is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:06 schreef JJH het volgende:
[..]
OVer dat ie daar stond in plaats van met europese shizzle bezig te zijn. Laat hem lekker van die twee tellen dat ie rust heeft op jaarbasis genieten.
Ik zie de euro het ook niet redden in zijn huidige vorm...
Kan je nu ook doen toch.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:10 schreef Stokstaart het volgende:
Als ik een neger was kocht ik dit:
[ afbeelding ]
Word je hard van.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Het word de komende jaren alleen maar erger.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:08 schreef DjeyDjeyDjey het volgende:
Ik heb dorst maar heb geen drinken meer thuis, en heb geen zin in water
Nee joh gewoon dreadlocks laten groeien en dan kan je hem ook kopen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:10 schreef Stokstaart het volgende:
Als ik een neger was kocht ik dit:
[ afbeelding ]
Ik ben een kaaskop, zouden mensen me dan niet keihard uitlachen als ik dat opzet?quote:
Ligt eraan. Welke stylo heb je?quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ben een kaaskop, zouden mensen me dan niet keihard uitlachen als ik dat opzet?
Hollands gangsterstijl je weet zelluf.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ligt eraan. Welke stylo heb je?
Slaap lekker Hans!quote:
Ja dan kan het nog net.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Hollands gangsterstijl je weet zelluf.
Nee gewoon nee alleen wij negers mogen dat.quote:
Ja, een kakker. Polo's van RL, Tommy en Lacoste. Nette leren schoenen. Overhemden, in de winter van die gebreide truien van dezelfde merken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ligt eraan. Welke stylo heb je?
En Marokkanen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee gewoon nee alleen wij negers mogen dat.
Trusten kerelquote:
Doe maar niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, een kakker. Polo's van RL, Tommy en Lacoste. Nette leren schoenen. Overhemden, in de winter van die gebreide truien van dezelfde merken.
Jij moet eens wat gaan doen met Watertornade, serieus.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, een kakker. Polo's van RL, Tommy en Lacoste. Nette leren schoenen. Overhemden, in de winter van die gebreide truien van dezelfde merken.
Nee jullie ook niet.quote:
Hoezo dan? Is die kakker?quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij moet eens wat gaan doen met Watertornade, serieus.![]()
Dat bedoel ikquote:
Racistische neger.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee jullie ook niet.
Yes-R en Ali B koptelefoons mogen jullie natuurlijk wel.
Trusten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:19 schreef BBQSausage het volgende:
En we zijn over de helft van dit topic, goed moment om te gaan slapon.![]()
Ja draagt altijd goed gepoetste schoenen nette broeken en overhemden.quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 8 augustus 2011 05:19 schreef BBQSausage het volgende:
En we zijn over de helft van dit topic, goed moment om te gaan slapon.![]()
Nigger got to do what a nigger got's to doquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ja maar jij bent ook niet zo'n aso.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja draagt altijd goed gepoetste schoenen nette broeken en overhemden.![]()
Ik was best wel verbaasd dat ik zo goed met hem kon opschieten.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nigger got to do what a nigger got's to doStiekem ben je wannabe-mocro, met je username.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij? Nooit gedacht.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook niet zo'n aso.
Ik chill ook altijd met negers, ben opgegroeid in een echte mocro-buurt in Rdam ZuidMaar die kleren staan gewoon netjes.
Kijk jij bent klein neem ik aan? Maar een Nederlander van 1.98 in een voetbalshirtje en Air Max 90's is echt geen stijl.
Klein niet echt wel kleiner dan jouquote:Op maandag 8 augustus 2011 05:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook niet zo'n aso.
Ik chill ook altijd met negers, ben opgegroeid in een echte mocro-buurt in Rdam ZuidMaar die kleren staan gewoon netjes.
Kijk jij bent klein neem ik aan? Maar een Nederlander van 1.98 in een voetbalshirtje en Air Max 90's is echt geen stijl.
Wat dacht je dan?quote:
Ik zat gewoon in een klas met teveel mocro's die dat teveel riepen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Stiekem ben je wannabe-mocro, met je username.
Hoe groot ben jij dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Klein niet echt wel kleiner dan jou
1,88 ofzoiets nou ja toen ik 14 was ik 1,86 daarna nooit meer gemeten.quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 8 augustus 2011 05:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Maar ik ga slapen man, begin gaar te worden.
Trusten alvast.
Echtquote:Op maandag 8 augustus 2011 05:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dacht altijd dat je zo'n racistje was.Door een topic waar jij ook inzat.
Oke slaap lekker zemmelquote:Op maandag 8 augustus 2011 05:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Maar ik ga slapen man, begin gaar te worden.
Trusten alvast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |