Na twaalven neem ik niet meer de moeite om foutloos Nederlands te typenquote:
Niet naar beneden kijken, de stoep is er om op te lopen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan mag je zeker ook niet naar flesjes kijken?
Ja, alleen die ziet er altijd zo somber uit enzo in victoriousquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die zus van torri is ook wel lief. En die jade de bitch heeft ook wel wat weet niet wat maar wel iets.
Even een echte vraag, is de usa haar triple A al kwijt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:24 schreef monkyyy het volgende:
Hey Choro, wat vind je van Wesley Snipes?
Meh. Hoezo?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:24 schreef monkyyy het volgende:
Hey Choro, wat vind je van Wesley Snipes?
Waarom?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:25 schreef Dalando het volgende:
Ik ga over een paar weken een abbo nemen
Voor je mobiel?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:25 schreef Dalando het volgende:
Ik ga over een paar weken een abbo nemen
Ja naar AA+.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Even een echte vraag, is de usa haar triple A al kwijt?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Na twaalven neem ik niet meer de moeite om foutloos Nederlands te typen
Oh, zat Blade te kijken en dacht, Goh, wat zou zij daarvan vinden?quote:
omdat kutstom css, usernotes en ABO natuurlich.quote:
Wegsnijden. Enige optiequote:Op maandag 8 augustus 2011 01:26 schreef mctwigt het volgende:
bah een mug heeft me geowned... hij lande op me vinger ik sloeg he mdood maar hij heeft me wel gestoken want er zit een rode bult...
Tetten topic.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
omdat kutstom css, usernotes en ABO natuurlich.
Dus toch.quote:
Ben je net gedumpt?quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Even een echte vraag, is de usa haar triple A al kwijt?
NIET?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet eens een vriendin.
Moody's geeft nog wel gewoon tripple A. Enkel Standard & Poor hebben de rating van de VS verlaagt.quote:
Dat zegt al genoeg.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moody's geeft nog wel gewoon tripple A. Enkel Standard & Poor hebben de rating van de VS verlaagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |